Sivulaukut
-
xl883c
Sivulaukut
Ei ehkä varsinainen tekniikkakysymys mutta mitä vaihtoehtoja löytyy sportin sivulaukuiksi vilkkuja siirtämättä?
Sivulaukut
Tilaa Louissilta saksasta iron horse nahkaiset isot sivulaukut ja strutseihin CCI:ltä asennusraudat, avaimella lukittavat. olen joskus aiemmin laittnut linkit.... Louisin laukut 70 ekee kotii kannettuna ja hyvät, 1/4 suomen hinnoista
-
xl883c
-
ADHD
- Sporttiboy
- Viesti:
Joskus ennenkin oon taitanut kehua Ortliebin kanoottisäkki-tyyppisiä laukkuja, ei turhia rautoja, heitetään yli ja takatappeihin ja kilpitelineeseen/valoon kiinni, vetää kamaa about 50 litraa.
On rumat, mutta täysin vesitiiviit ja ainakin mulle sopii kun nyrkki p****seen kun ei oo strutseja eikä haluu laukkuja muulloin mopoon kun silloin kun niitä oikeesti tarvitsee.
Saa hyvinvarustetuista retkeilyalan liikkeistä, maahantuoja Espoossa en muista nimeä.
On rumat, mutta täysin vesitiiviit ja ainakin mulle sopii kun nyrkki p****seen kun ei oo strutseja eikä haluu laukkuja muulloin mopoon kun silloin kun niitä oikeesti tarvitsee.
Saa hyvinvarustetuista retkeilyalan liikkeistä, maahantuoja Espoossa en muista nimeä.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
- Mopopoika -65
- Viesti:
Eikä tuo vilkkujen siirto-operaatio ole kummoinen juttu. Ainakaan -86 evosporassa.
Ennen Kellerman -aikaa oli vilkut siirretty strutsien takimmaiseen kiinnityspulttiin. Sopiva pultti sisäpuolelta läpi ja vilkku siihen. Niitä johtoja ei kannata tunkea sinne lokarin alle, vaan strutsien ja lokarin väliin. Ja jos joutuu jaktamaan, niin ei apikoja vaan kolvatusta ja kutistesukkaa (kuten kaikkissa muissakin piuhaliitoksissa).
Ennen Kellerman -aikaa oli vilkut siirretty strutsien takimmaiseen kiinnityspulttiin. Sopiva pultti sisäpuolelta läpi ja vilkku siihen. Niitä johtoja ei kannata tunkea sinne lokarin alle, vaan strutsien ja lokarin väliin. Ja jos joutuu jaktamaan, niin ei apikoja vaan kolvatusta ja kutistesukkaa (kuten kaikkissa muissakin piuhaliitoksissa).
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90