http://www.powerplustools.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ite tein vanhasta auton tunkista tommosen,se oli hjalpa!!!
Itse ostin tuollaisen V-Twin Citystä Loimaalta, oli melkoinen kasa lattialla, joten eiköhän niitä ole yhäkin. Ei ole kovin kaukana Huittisiltakaan:-)mista kirjoitti: Muistan joskus jossain nähneeni, muttei mitään hajua missä..
Mitäs toi twin cityllä maksaa, kun tosiaan olis lähellä.Joe Cool kirjoitti:Itse ostin tuollaisen V-Twin Citystä Loimaalta, oli melkoinen kasa lattialla, joten eiköhän niitä ole yhäkin. Ei ole kovin kaukana Huittisiltakaan:-)mista kirjoitti: Muistan joskus jossain nähneeni, muttei mitään hajua missä..
mista kirjoitti:Lainataas tätä threadia..
Mistä ketusta mä löydän tälläisen tai kaksi.. (Toi on siis sellainen mininosturi.. Ajattelin, että työpöydälle kun laittais kaksi tuollaista niin nousisi pyörä komeasti.. )
Muistan joskus jossain nähneeni, muttei mitään hajua missä..
Mr moore?? Tjms..
Juu, varovainenhan tuon kanssa pitää olla. Eikä noita Y-käpäliä saa välttämättä lainkaan mahtumaan pyörän alle.sorsaa kirjoitti: [Mulla oli tollanen ja sain pyöräni kaadettua - aika heiluva vehje.
mista kirjoitti:Mitäs toi twin cityllä maksaa, kun tosiaan olis lähellä.Joe Cool kirjoitti:Itse ostin tuollaisen V-Twin Citystä Loimaalta, oli melkoinen kasa lattialla, joten eiköhän niitä ole yhäkin. Ei ole kovin kaukana Huittisiltakaan:-)mista kirjoitti: Muistan joskus jossain nähneeni, muttei mitään hajua missä..
Saavat antaa kunnon alet, kun pyöräkin on sieltä.. Tai siis tuo raato
Eikä tuo yllä oleva autontunkkikaan paha idea ole.. Mulla on vanhoja volvo tunkkeja nurkissa..
Jep, itsekin ihmettelin tuota Bilteman kohonnutta hintaa. Kun sieltä omani ostin 2006 syksyllä, se maksoi noin 8x euroa - liekö heillä parannettu laatua, vaiko ainoastaan hintaablackcrow kirjoitti:Samanlaisen pyöränosturin kuin Biltsussa, saa Vantaan Puuilosta punaisena hintaan 89?.