haaste

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
kipe71
Viesti:

haaste

Viesti Kirjoittaja kipe71 »

Hei!

Järjestämmme kesäkuun alussa (7.-13.6.2010) Ähtärin Tuomarniemellä
nuorille suunnatun päihteettömän musiikkileirin. Viime vuonna järjestimme Rock
Campin ensimmäistä kertaa, ja saimme todella hyvää palautetta niin nuorilta, heidän
vanhemmiltaan kuin taustajoukoiltakin.

Olisi hienoa jos me aikuiset osoittaisimme enemmän huomiota ja
huolenpitoa nuorten elämää ja tekemisiä kohtaan. Monet nuoristamme kaipaavat
vaihtoehtoisia positiivisia virikkeitä. Rock Leirin päätarkoitus on ottaa nuoret huomioon
ja antaa heille mahdollisuus positiiviseen kokemukseen, esim. opettelemalla vaikka kitaran
soittoa. Opettajana viime vuonna oli nuorisotyöntekijä-muusikko Petteri Hirvanen Helsingistä.

Tänäkin vuonna vierailemme mm. Topi Sorsakosken studiolla.Tarkoituksena olisi äänittää
Rock Camp tunnari. Leirin päätöskonsertti järjestetään yhteistyössä Ähtärin elävänmusiikki Ry:n
kanssa, jossa nuoret pääsevät esiintymään oikealle yleisölle. Leiri maksaa osallistujille á 300,00 euroa
(sis alv 22,00%). Tällä nuori saa ruuat, majoituksen, sekä opetuksen. Maksu riittää juuri ja juuri
edellä mainittuihin kuluihin. Nuorille olisi kuitenkin hienoa järjestää myös jotain lisäohjelmaa,
esim. jonkun heidän idolinsa vierailu leirille tai päätöskonserttiin. Joten tähän tarvitsemme sinun apuasi
arvoisa yrittäjä/yhteisö.

Mikäli koet, että haluat osallistua, olla tukemassa ja auttaa nuoria pääsemään uuden harrastuksen pariin,
niin oheisena liitteenä on avoin lasku, jonka loppusumman voit itse päättää :) Pientäkin apua arvostamme
suuresti! vastapalveluna yrityksesi mainitaan Rock Camp nettisivuilla, sekä muussa markkinointimateriaalissa (mm. t-paidat), sekä mainitaan lehtihaastatteluissa jne. Voit myös halutessasi ottaa meihin yhteyttä ja osallistua leirin toimintaan myös jotenkin muutenkin kuin rahallisesti. Tukemalla saat paitsi hyvän mielen meidän nuorille, niin myös itsellesi, sekä yrityksellesi positiivista näkyvyyttä :)

Terveisin:

Satu, ja Rude Rock Camp leirin puolesta

Nettisivut:
http://www.rockcamp.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

HUOM ! LASKU LIITTEENÄ
Jo mukana olevat yritykset: Rockway, Ähtärin 4h-yhdistys, Top Sound
Oy,
Topi Sorsakoski Oy, Ähtärin kaupunki, Ähtärin Osuuspankki, Ykköset, EMP,
H16, Kalevala Koru ja Bed Head Tigi, Club B 52, Ähtärin Elävän Musiikinyhdistys,
Uutisnuotta.
kipe71
Viesti:

Re: haaste

Eli omasta puolesta haastan porukkaa mukaan ja mennään hötkyttimillä paikalle. Ehkä sit halukkaille hieman kyytissä oloakin. Kiinnostuneet ilmottautukaa mulle niin sovin järjestäjän kanssa koska saavuttais paikalle. Aikaa jota oon ajatellu olis silloon lauantaina et olis mahdollisuus olla mahdollisimman kauan paikalla.
kipe71
Viesti:

Mukaan tarvittais 1 sivuvaunu pyörä eräälle leiriläiselle. Halvaantuminen on esteenä kyytille muuten. Otan vinkkejä vastaan ja ne voi ilmotella mulle 040 5578426
kipe71
Viesti:

Viikko vielä aikaa. oon sopinu et lähen klo 17 kohti klubia jossa nuoret soittaa niin ähtärin leirintäalueelta. Kaikki mukaan sinne jokka ei mee muualle tai ihmettelee et mitä tekis
kipe71
Viesti:

Monia tapahtumia olis taas viikonloppuna mut pyörä on pakattu. Huomenna sit suunta kohti ähtärin leiriskää ja lauantaina sit kohti konserttia. Kaikki joilla ei oo suunnitelmaa niin sinne. Ehka loppuillasta sit pileet panama mc tallilla.
kipe71
Viesti:

Viikonloppu takana. :D Vettä tuli aivan riittämiin mut silti siitä piittamatta erittäin mahtava viikonloppu. Osallistuja pulasta huolimatta nuoret oli ilosia et paikalle saapu sadetta uhmaten 4 pyörää. Kiitos Panama Mc karjuille joiden kanssa paikalle mentiin. Tallille pojat oli varannu sapuskaa iltapileisiin mut jäi sit seuraavaan kertaan. :) . Eka kerta oli mulle käydä tuolla tapahtumas ja alustavasti jo sovittu et asia uusiutuu sit vuoden päästä. Musaleriläisille kiitokset hienosta viikonlopusta ja tsemit . Osaa ne ja vuoden päästä osaavat vieläki enemmän.
Vastaa Viestiin