
Elikkä akku paikalleen ja tuo metallipäällysteinen jarruletku oli laitettu kissansilmä konsolin läpi tripin nollausreiän kautta. Olin irrottanu konsolin osittain ku vaihdan uuden kytkimen siihen tsekki billetin tilalle, on aika ruma

No akku paikalleen ja eiköhän se prkleen jarruletku ottanu plussaan kiinni. Huomaamatta savu alkoi nousta ja ihmettelin palaneen öljyn hajua...Sitte huomasin.
No letkuun reikä ja DOTit pihalle. Tuli sitte aiheiseksi vaihtaa tuo jarru jalalle ja kysymys on seuraava. Mikä passaa tuohon WLA:n pultinreikiin? Välikappaletta varmaan täytyy vaijeeriin laittaa, mutta minkämallinen menisi helpoiten kiinni astinlautamallin pyörään?

Toimisiko tuo 1958-69 hydraulijarru vai pitääkö suoraan siirtyä FXST:n kontroleihin. Mikä malli passaisi parhaiten Wagneri, Kelsey vai mikä?
Toinen kysymys kuuluu että mihin tuo mittarin vaijeri laitetaan WLA:ssa? En ole löytänyt oikeaa paikkaa vaaikka miten etsin? Ostaessa mittari oli romukopassa, nyt korjauksessa rovaniemellä.