.
Re: Harley Service Manuals...
eikö noi kopiontihommat o niinku...nou nou? Vai meinasitko lähettää tuon omasi?Harikka kirjoitti:Mie ponkasin ja tilasin tämmösen: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2001-Har ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuli tietsikkaa pdf:inä samantien emailii ja löytyy kaikki samat kuvat/selitykset ku nostalgisen puhe-elinluettelon paksusesta painetusta kirjasta. Kattokaa jos löytyypi ommaa moppoo sopiva manuaali, ei oo hinnan kiroissa. Jos joku tarvii 01-05 Softailin manuaaliva sähkösenä, (pientä korvausta vastaa) postiva miulle.
"HASTA LA PISTA"!
Eivätköhän nuo myynnissä olevatkin lie jo vähintään kertaalleen "varastettuja" kopioita. Tuskin siinä mitään tehtaan lisenssiä on olemassa. Onko sitten laittoman kopion kopioiminen minkä tason rötös, en tiedä...maicol kirjoitti:eikö noi kopiontihommat o niinku...nou nou? Vai meinasitko lähettää tuon omasi?
Etsiskelin E-Type Jaguariin vastaavia ja kas - tehdas itse myyy noihin vanhoihin CD:tä, jossa on sekä service manual että osaluettelo samalla CD:llä. Ja hinta on tietenkin täyttä ryöstöä - kokonaiset 16 puntaa
Taitaa H-D:lle tuo vanhojen manuaalien kauppa olla niin suurta bisnestä, että niitä ei kannata virallisina kopioina myydä sopuhintaan ...
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
joo..tässä on ollu tällaista veljellistä ...tuilua tuon karjalan pakolaisen kanssa
itse olen vieraillut paljon tietyn merirosvolahden sivustoilla,
löysin sieltä mm vihdoin tuon The Wild Angels leffan
taitaa taas mennä offtopic
itse olen vieraillut paljon tietyn merirosvolahden sivustoilla,
löysin sieltä mm vihdoin tuon The Wild Angels leffan
taitaa taas mennä offtopic
"HASTA LA PISTA"!
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:17 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Hehee, muutama kuukausi sitten etsin autooni tuoreempaa Navi-DVD:tä, liikkeessä hinta oli 360 eskoa.. ko. merkin keskustelupalstakyselyn jälkeen joku otti privana yhteyttä ja tarjosi sadalla eurolla. Kysyin että onhan orkkis niin vastaus oli että varmuuskopio.. En maksanut piraatista satkua vaan ostin ebayn kautta orggiksen samaan hintaan...
Mikä oli tarinan opetus.. ei mikään
Mikä oli tarinan opetus.. ei mikään