Olen onnellinen paskiainen sillä...
Re: Olen onnellinen paskiainen sillä...
Tänään kävin 14-vuotiaan poikani kanssa katsastamassa pyöriä. Siinä sitten junnu istui parin Sportster ja Buellin niskassa fiiliksissä. Jotenkin kyllä isällä onnen kyyneleet valuivat kun näki junnun kovan innon asiaan. No, mopolla tietenkin lähdetään alkuun ja siihenkin menee vielä aikaa mutta kuitenkin. Kaveri on kuitenkin pitkä eli tuo Sporsterikin olisi mitoiltaan melko ok. Saa nyt sitten tyytä killumaan meikäläisen tarikalla vielä.
Aika multaa puistot.
elämä on opettanut nauttimaan jokaisesta hetkestä, sillä tämä hetki enää toistu.
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100, CR 125, EXC 500
Aika tiukat oli pelit, mutta onnea Kalapalle jatkoon pääsystä...hermanni kirjoitti:Nauti onnellisuuden tunteesta vielä kun voitJPI666 kirjoitti:Mä oon onnellinen kun Tappara voitti tänään Kalapan!
KISSA onny kipee - käytin sitä lääkärissä
ja pitäs ollab kunnossa --- vit....taa vaan
kun pyörä on ok muttei kaikki muuu
ja pitäs ollab kunnossa --- vit....taa vaan
kun pyörä on ok muttei kaikki muuu
En oo ikänä prätkällä kaatunut enkä ikänä sakkoja saanut....
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Sama täällä...koputellen samalla kaikkia mahdollisia puupintoja tässä ympärillä. No, mopolla ja kevarilla on tullut aikoinaan hieman lenneltyä mutta laitan tuon ns "normaalin toiminnan" piikkiin.ezmo kirjoitti:En oo ikänä prätkällä kaatunut enkä ikänä sakkoja saanut....
Aika multaa puistot.
...viikon vanha poika nukkuu vatsa täynnä sylissä!!!
Hitto...tuo vetää hiljaiseksi. Itse olen kokenut tuon monesti eikä siihen koskaan "totu".joekopo kirjoitti:...viikon vanha poika nukkuu vatsa täynnä sylissä!!!
Isänsä poika.
Aika multaa puistot.
- jänkhä jarkko
- Viesti:
se on kyllä hienoa hommaa pikku stonka jo valmiiksijoekopo kirjoitti:...viikon vanha poika nukkuu vatsa täynnä sylissä!!!
alle 2 litraa ei ole moottori vaan lidelin limupullo
Hienoa tulla aina uuvuttavan päivän jälkeen kotiin, kun naiseni ja karvapallot on innokkaana vastassa, JA tietenkin kun sain toteuttaa lapsuuteni unelman ja hommasin harrikan..
Sportster XLH 883 Deluxe -92
TPS on menossa finaaliin ja liigan toiseksi pienimmällä budjetilla. Tästä johtuen olen tällä hetkellä onnellinen paskiainen.
Aika multaa puistot.
-
Ässien kausi loppui ajoissa, ei tarvi jännittää putoamista, eikä mitalipelejä.
Tärkeämpää silti oli, ettei Lukkokaan pärjännyt.
Tärkeämpää silti oli, ettei Lukkokaan pärjännyt.
TPS voitti mestaruuden saatana! Olen siis onnellinen paskiainen...tippa silmässä.
Aika multaa puistot.
Tallikaveri Juki sai uuden mahdollisuuden.
Uusi munuainen on alkanut toimia!
Uusi munuainen on alkanut toimia!
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019