Kännijutut
Re: Kännijutut
Loistava idea! Kerran kuussa poisto.KUIN MUISTIN NOLLAUS.rikul kirjoitti:Tänne vois pistää .Modet tyhjää kerran kuukaudessa.

FXSTC 1988 Powered by S&S V80
No kertokaapa mistä täällä sitte saa päänsä avata neidit, ei voi kun ihmetellä ja edelleenkin en oo maksanu jäsenmaksua, arvatkaa miksi, teidän täytyy sulkee tääkin juttu ettei meikä pääse ihmetteleen tapaanne, nimim. elämää jäljellä.
NO NIIIn.Tästä se alkaa.10 pyörää tallissa11:staostamassa.Rocket3 Rokkaa.
Electra Glide
SAAT NEITI AVATA PÄÄSI MISTÄ HUVITTAA.IHMETTELE MITÄ IHMETTELET.lyhdet kirjoitti:No kertokaapa mistä täällä sitte saa päänsä avata neidit, ei voi kun ihmetellä ja edelleenkin en oo maksanu jäsenmaksua, arvatkaa miksi, teidän täytyy sulkee tääkin juttu ettei meikä pääse ihmetteleen tapaanne, nimim. elämää jäljellä.

FXSTC 1988 Powered by S&S V80
pitäisikö sulle avata oma ketju "TOSImiesten provot ja trollit"lyhdet kirjoitti:No kertokaapa mistä täällä sitte saa päänsä avata neidit, ei voi kun ihmetellä ja edelleenkin en oo maksanu jäsenmaksua, arvatkaa miksi, teidän täytyy sulkee tääkin juttu ettei meikä pääse ihmetteleen tapaanne, nimim. elämää jäljellä.

Dyna FXDF Fat Bob
- JuicyFruit
Yesh! Mindblowing! Tehdään niin että jokaiselle foorumilaiselle avataan ikioma ketju, jotta eivät ikävästi taas tahriinnu toisiinsa. Ja enin osa niistä tietysti -kiitos- members-osioon, pois lasten silmiltä.
The bigger, the better.
Avatkaa eriksee viel lasten osasto,,ni sithän tää palvelee kohderyhmää perfect 

-Panheads MC-
No, mää vaiks alotanhj
.
Saatana ku vituttaa muuttaminen. Tun pitkä-pitkäperjantai taas edessä. Tanan Hesse, olis tullu tänne luisteleen. Hämiksen kohillakin hiffasin, et handeli kii 20:00. Ei kerkee Tiurioon. Tana. VERETÄÄN sit kepua, ja pakkalliaan kamoja. Ttu ku olis piiriä, olis auto ja kämppä täynnä-tyjhä, tana. sAis ttu aamuselka puöritää peukoloa, miteks!! sit nä harrikatstna, ku vittuain joku paikka paska tai känni mee nyt diskoo ku erkki ja jokvie mu viinat janaisen. sit politiikan viha vitutta ku pitäs äänestäämut vitun urpo soittaa odtaks köännykän mäotin ovikellonpoije kauan. mä löysin heinnä kapist en ota. ku juttelin amerikan jonin kans venat ulee. pääkii mulle. vielä kerran olen palaava, JUMPE, kuolematon.
humpi

Saatana ku vituttaa muuttaminen. Tun pitkä-pitkäperjantai taas edessä. Tanan Hesse, olis tullu tänne luisteleen. Hämiksen kohillakin hiffasin, et handeli kii 20:00. Ei kerkee Tiurioon. Tana. VERETÄÄN sit kepua, ja pakkalliaan kamoja. Ttu ku olis piiriä, olis auto ja kämppä täynnä-tyjhä, tana. sAis ttu aamuselka puöritää peukoloa, miteks!! sit nä harrikatstna, ku vittuain joku paikka paska tai känni mee nyt diskoo ku erkki ja jokvie mu viinat janaisen. sit politiikan viha vitutta ku pitäs äänestäämut vitun urpo soittaa odtaks köännykän mäotin ovikellonpoije kauan. mä löysin heinnä kapist en ota. ku juttelin amerikan jonin kans venat ulee. pääkii mulle. vielä kerran olen palaava, JUMPE, kuolematon.
humpi
Kun tälle tielle on lähdetty.....
Isä tippu, äiti tippu , leivänjämä sinne väliin tippu. Tarina on tosi .
Huuto ei auta. Voimaa pitää olla.
Mä arvasin ku luin otsikon että' oot kommentoinu =Durmas kirjoitti:Kun tälle tielle on lähdetty.....
-Panheads MC-