oisko linkkiä johonkin valmiiseen keskusteluun, putos toi perä niin voisin loiventaa vähän keulakulmaa, ( jää muuten pystyyn toi toi sivuprofiili esim. putket) oon nähnyt jossain valmista palikkaa loivennukseen, (en hae mitään kemppiviritystä), mutta on hämärä alue, voi samalla tsekata laakerit ku tuntuu vähän klabbia,
ehtis vielä säätelemään kun talvi tuntuu jatkuvan,
Sportster keulakulman muutos
-
Bronson Eye
- Viesti:
Re: Sportster keulakulman muutos
Hommaat siihen 4 tai 6 asteen kolmiopalat, ei vaikuta vielä niin paljon jättöön mutta loivenee riittävästi perän laskemisen jäljiltä. Ei muuta kuin puhelu kilkekauppaan ja Järnhastenia kehiin tai halvempikin toimii... 
-
Bronson Eye
- Viesti:
ok. kiitti, ei o ku toi zodiacin luettelo en o löytäny, malli on xl53c-99 ja vaihdettu leveä keula, eli sellaset palikat pitäs ettiä, kuinkahan kova hinta tollasilla on,
Terve,
minkäpaksuiset putket (leveä keula = Wide Glide?)? Jos on 41 mm, soita mulle 050-523 5403. Mulla vois olla vähän näpertelyä vaativa mutta edullinen ratkaisu.
tinde
minkäpaksuiset putket (leveä keula = Wide Glide?)? Jos on 41 mm, soita mulle 050-523 5403. Mulla vois olla vähän näpertelyä vaativa mutta edullinen ratkaisu.
tinde
Jos sulla on leveä keula - niin kolmiopalat on vaihdettu wide glide tyyppiseksi, mutta ilmeisesti 0 asteiset?
Ei siinä oikeen muita vaihtoehtoja ole, jos ei halua kemppijuttuja harrastaa. Hintahan tietty on mikä on mutta rungon pilkkominen tai vast. on vaihtoehtona.
Zodiacin kataloogista löytyy triple trees esim:
732104 Complete kit, 3 degrees rake
732112 Complete kit, 6 degrees rake
Ei siinä oikeen muita vaihtoehtoja ole, jos ei halua kemppijuttuja harrastaa. Hintahan tietty on mikä on mutta rungon pilkkominen tai vast. on vaihtoehtona.
Zodiacin kataloogista löytyy triple trees esim:
732104 Complete kit, 3 degrees rake
732112 Complete kit, 6 degrees rake
-
Bronson Eye
- Viesti:
ok. kiiti, kattelin noita kolmiopaloja on kyllä sen verran arvokkaan näköisiä, "kunnon kamaa", sanos jussi vainaa, et zoomailen tos viikolla paremmin, näissä pudotus kautta vevytyshommissa pitää hyvin paikkansa sanonta "kaikki vaikuttaa kaikkeen", otan kontaktia jos homma etenee,