Moikka,
Öljynsekaista mömmöä roiskuu pitkin -98 Road Kingin oikeata sivua. Ja tulee siis ilmanputsarista. Ei minkäänlaisia oireita isommasta viasta, joten mistähän mahtaisi olla kyse?
L
EVO-98 pukkaa öljyä ilmanputsarista...
Noin uudessa kampikammio huohottaa kansien kautta ilmanputsariin. Tällöin saattaa esiintyä mainitun kaltaista sotkemista kun öljyä kerääntyy putsarikotelon pohjalle. Ottaen huomioon vuodenajan saattaa vika johtua pelkästään siitä, että talviseisonnan aikana kampikammioon on päässyt kerääntymään öljyä joka sitten purkautuu huohotinkanavaa pitkin putsarille. Puhdista putsarikoppa ylimääräisestä öljystä ja heitä pieni lenkki, ei pitäisi sotkea enää.
-
Vieras
-
Vieras
Mun -99 stanu softail huohottaa ihan samalla tavalla, välillä enemmän - välillä ei ollenkaan.
Ongelma alkoi viime kesänä Tsekin Super Rallin aikana. Parina sikahelteisenä päivänä tuli ajeltua Prahassa ja tuolloin kone kävi tosi kuumana. Kuumuus aiheutti myös "mielenkiintoisia" uusia mekaanisia ääniä.
Olen kysellyt asiaan korjausta viisaamilta ja aina olen saanut samat olankohautukset ja kommentit, että ei syytä huoleen jos muita ongelmia ei ole.
Ongelma alkoi viime kesänä Tsekin Super Rallin aikana. Parina sikahelteisenä päivänä tuli ajeltua Prahassa ja tuolloin kone kävi tosi kuumana. Kuumuus aiheutti myös "mielenkiintoisia" uusia mekaanisia ääniä.
Olen kysellyt asiaan korjausta viisaamilta ja aina olen saanut samat olankohautukset ja kommentit, että ei syytä huoleen jos muita ongelmia ei ole.
Jjepp...
...mulla ihan samat kokemukset toissa kesänä -99 Evon kanssa. Kikkailin vähän notkeampien öljyjen kanssa jolloin kireemmin kierrättäessä öljyä "puhalsi" putsariin ja sieltä ajoviiman mukana laukun kylkeen asti. Lopetin kikkailun ja vaihdoin Kendallin GT1 - ne on pysyneet sisällä.
-
Alkuperinen
Jep, kyseessä taisi sittenkin olla vain tavanomaisesta poikkeava kurvailu Etelä-Savon mutkaisilla teillä. Mukana kun oli porukkamme pari japsia ja muita sellaisia, eikä millään olisi huvittanut jäädä jalkoihin... No jäin kuitenkin, hyvästä yrityksestä huolimatta. Road King tosin ilmaisi mielipiteensä moisesta menosta aika "likaisesti" - eli sivulaukkua myöten kaikki töhnässä.
Nyt, kun olen ottanut taas hieman rauhallisemmin, niin ongelmaa ei ole enää näkynyt.
Kiitti vinkeistä - otetaan käyttöön, jos vehje rupee vielä ...ttuilemaan.
L
Nyt, kun olen ottanut taas hieman rauhallisemmin, niin ongelmaa ei ole enää näkynyt.
Kiitti vinkeistä - otetaan käyttöön, jos vehje rupee vielä ...ttuilemaan.
L