cd boxi toutingiin
-
jan.norrbygard
cd boxi toutingiin
Onko kellään kokemusta miten (orginaali) tai miksei tarvike cd box toimii ultrassa ajattelin lähinnä miten boxi toimii kuin kallistaa pyörän mutkissa tai ajaa kuoppiin. minulla on tietysti alkuperäinen radio missä on kasettisoitin mutta olen pilannut lukuisat kasetit kuin olen vaihtanut kasetin ajon aikana niin ilma ottaa kasettinauhan ja hetkessä se on metri kaupalla ulos kasettikuoresta. Niin ajattelin että cd boxi olisi kätevä koska ei olisi kasettin vaihtoja tai kasettinauhoja solmussa.
- Sporttiboy
- Viesti:
Täh?
Onks kehitys edistynyt niin pitkälle, että Härräkkä ei enää luonnollisine äänineen riitä vaan tarvitaan Steppenwolffia matkamusaks?
Mä tosta CD-boksista tiedä, mun Sportti on niin riisuttu ettei edes virran ulosotolle korvalappustereoihin oo paikkaa missään, eikä niitä kyllä kuuliskaan tuulen suhinalta ja koneen kolinalta saatikka putkenpäästä tulevan jumalaisen laulun yli.
Joskus oon kyllä syrjäteitä ajaessani mennyt laulaa luikauttamaan niin helketin kovaa että varikset on lähteny karkuun, että Born to be Wild

Mä tosta CD-boksista tiedä, mun Sportti on niin riisuttu ettei edes virran ulosotolle korvalappustereoihin oo paikkaa missään, eikä niitä kyllä kuuliskaan tuulen suhinalta ja koneen kolinalta saatikka putkenpäästä tulevan jumalaisen laulun yli.
Joskus oon kyllä syrjäteitä ajaessani mennyt laulaa luikauttamaan niin helketin kovaa että varikset on lähteny karkuun, että Born to be Wild
-
ihmettelij
Re: cd boxi toutingiin
Ei kannattais vastata asialliseen kysymykseen niiden, joilla ei ole asiallista vastattavaa! 
-
matkailija
Re: cd boxi toutingiin
Joo, ihmettelijä puhuu asiaa: kysyttiin kokemuksia, ei mielipiteitä! 
- Sporttiboy
- Viesti:
Eiks se toimi...
Ja hetihän joku veti herneet nenään kun ihminen ihmettelee elämän kummallisuuksia...
CD-vaihtajat jotka on suunniteltu autokäyttöön pitäis toimia aika hyvin kaikissa mopoissa joihin ne saa mahtumaan, ne ei aina oo ihan minimalistisen kokoisia vekottimia. Niissä on kuitenkin kohtuuhyvä tärinänäsuojaus ja kallistuksen ei pitäisi vaikuttaa toimintaan millään tavoin. Ohjausyksikön ja piuhotuksen varmaan osaa asentaa jos on vähänkin näppäryyttä ja perustyökalut.
Edelleen olen sitä mieltä, että ääneen laulaminen vasten tuulta on parasta matkamusiikkia
Nimim Äänentoiston ja hifin ammattilainen
CD-vaihtajat jotka on suunniteltu autokäyttöön pitäis toimia aika hyvin kaikissa mopoissa joihin ne saa mahtumaan, ne ei aina oo ihan minimalistisen kokoisia vekottimia. Niissä on kuitenkin kohtuuhyvä tärinänäsuojaus ja kallistuksen ei pitäisi vaikuttaa toimintaan millään tavoin. Ohjausyksikön ja piuhotuksen varmaan osaa asentaa jos on vähänkin näppäryyttä ja perustyökalut.
Edelleen olen sitä mieltä, että ääneen laulaminen vasten tuulta on parasta matkamusiikkia
Nimim Äänentoiston ja hifin ammattilainen
-
Mr. Crowley
yeah...
You´ve got the point Sporttiboy!
Eli on täällä hernenenäistä porukkaa...
Pientä ironiaa oli vaan kommentissani mukana, tottakai jokainen saa ajaa vaikka satelliitit pyörän päällä.
Mä oon vaan Sporttiboyn kanssa samoilla linjoilla et kopterin plätkytys ja omat laulut on ainoot oikeet matkasoundit... mut kiitos ja anteeks syvästi jos loukkasin jotakuta
...on ne herkkää porukkaa nää Harrikkakuskit
Pientä ironiaa oli vaan kommentissani mukana, tottakai jokainen saa ajaa vaikka satelliitit pyörän päällä.
Mä oon vaan Sporttiboyn kanssa samoilla linjoilla et kopterin plätkytys ja omat laulut on ainoot oikeet matkasoundit... mut kiitos ja anteeks syvästi jos loukkasin jotakuta
-
Mr. Crowley
yeah...
You´ve got the point Sporttiboy!
tuli mieleen
Tuli vaan mieleen, että kannattais ehkä tsekata sen saksalaisen mopon -olikos se nyt BMW- CD-paketti. Saattas olla helposti asennettavissa Ultraankin. Toisin kun se on vaihtajalla varustettu laite niin tarttee tilaa puolikkaan sivulaukun verran. Uudemmissa (ainaskin -98 jälkeen) Ultrissa on CD-lle valmis liitäntä radion etupanelissa.
poppia
Jos hankkii MP3 formaattia suoltavan soittimen niin ei tarvi ihmetellä että kasetit tai levyt naarmuuntuu tai kastuu.
Löytyy "automallina" sekä "hölkkämallina" joka on jo pieni tuollainen tupakkiaskin kokoinen.
Tosin vaatii tietokoneen joka tosin kaikilla jotka tämän pystyy lukemaan on.
Soittimiin menee mallista riippuen noin 3 tuntia musiikkia tai ihan mitä vaan
höpinää.
Löytyy "automallina" sekä "hölkkämallina" joka on jo pieni tuollainen tupakkiaskin kokoinen.
Tosin vaatii tietokoneen joka tosin kaikilla jotka tämän pystyy lukemaan on.
Soittimiin menee mallista riippuen noin 3 tuntia musiikkia tai ihan mitä vaan
höpinää.
- Sporttiboy
- Viesti:
Mp3
Mp3-soitin ois ihan ketterä, mutta niitä ajoneuvokäyttöön suunniteltuja tarvitsee ladata kelkasta joka sijoitetaan 5,25 tuuman paikkaan, ja mulla on ainakin ne kaikki paikat omassa koneessa niin täynnä kaikkee muuta kilkettä, että pitää pudottaa aina CD-asema tai jotain muuta tilapäisesti pois että pystyy lataamaan poppia kaverin Hummeriin...
Minidisc on tietty hyvä vaihtoehto, menee pieneen tilaan, sopii liittimiltään melkein kaikkiin soittimiin ja CD-laatuista huttua riittää puolinopeudella äänitettynä melkein kolmen tunnia ajan, siirto onnistuu optisen kaapelin kautta suoraan CD-pyörittimestä laadun heikkenemättä ja kaikkia muita kivoja etuisuuksia kuten kestää vauhtia vouvaamatta.
Sitä vaan kysyisin, että kuin kovaa on mopolla meininki polkea ja kummonen kypärä on käytössä kun mulla ainakin suhisee tuuli korvissa yli 60 km/h vauhdissa ja kun se pakoputkikin sanoo aina välillä prööt prööt
Meinaan edelleenkin laulaa ajaessani "Born to be Wild"
Minidisc on tietty hyvä vaihtoehto, menee pieneen tilaan, sopii liittimiltään melkein kaikkiin soittimiin ja CD-laatuista huttua riittää puolinopeudella äänitettynä melkein kolmen tunnia ajan, siirto onnistuu optisen kaapelin kautta suoraan CD-pyörittimestä laadun heikkenemättä ja kaikkia muita kivoja etuisuuksia kuten kestää vauhtia vouvaamatta.
Sitä vaan kysyisin, että kuin kovaa on mopolla meininki polkea ja kummonen kypärä on käytössä kun mulla ainakin suhisee tuuli korvissa yli 60 km/h vauhdissa ja kun se pakoputkikin sanoo aina välillä prööt prööt
Meinaan edelleenkin laulaa ajaessani "Born to be Wild"
pörisee
Kyllä MD-soitin vois olla asiaa... kyllä allekirjoittaneenkin woimakoneesta
sen verranääntä kuuluu ettei enää 80 km/h jälkeen mitään poppia voi
kuunnella
täytyy kuunnella vaan sitä parempaa ääntä
V2 on sen nimi
sen verranääntä kuuluu ettei enää 80 km/h jälkeen mitään poppia voi
kuunnella
Upgrade Kit
Jenkeissä ovat jo paljon laittaneet > -99 FLHTCUI malleihin tätä CD-upgrade-kit :tiä eikä tietenkään vielä voi olla hirveästi kokemuksia kun tuote on aivan uusi. Ei ainakaan negatiivista kerrottavaa vielä ole ja kaikki olemassaolevat kontrollit pelaa kuin uudessa -03 mallissa, jotka menettää jos tarvikkeen laittaa. Hinta hillitsee tietysti vaihtohalukkuutta: US 890$, Euroopasta ei tietoa.
-
jan.norrbygard
UP-GRADEKIT?
t-MIES KIRJOITTI JOSTAIN ALKUPERÄISESTÄ UP-GRADE KITISTÄ MITÄ SEMMOINEN SARJA SISÄLTÄÄ