nahkaliivin ompelija ?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Sulkava
Viesti:

nahkaliivin ompelija ?

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

hakusessa on nahkaliivin tekijä / ompelija pääkaupunkiseudulta ...(olen kooklettanut ja soittellut ympäri stadia...mut ei ole löytynyt....)
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
Georgus

Re: nahkaliivin ompelija ?

Viesti Kirjoittaja Georgus »

Saahan noita liivejä joka kaupasta joka nahkaa motoristeille myypi...vai käsityöläistäkö hajeskelet?

T:Jyke
Asialliset hommat hoidetaan...muuten ollaan ku ellun kanat.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Joskus kymmenisen vuotta sitten myös Boot Factory myi yksilöllisä liivejä. Heillä oli joku ompelija, joka teki niitä tarpeen mukaan. Itse teetin yhdet ja tosi napakkaa tuli, kärmeskoristeet ja kaikki. Näyttäisi noita liivejä olevan siellä vieläkin, eli varmaan saat sieltäkin, kun käyt kysymässä.

Sitten Nahkakatti Vantaan puolella tekee mitä vain, on sellainen pieni yhden kätevän tekijän firma ja jenkkiauto sekä Harrikka-harrastaja itsekin :D

Joten suosi näitä, niin suosit kotimaista käsityötä - Aasiasta osaa kuka vain tuoda tavaraa, mutta nämä osaavat tehdä sitä itse täällä :!:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Sulkava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

siis etsin tekijää...ompelijaa EN valmiita liivejä +++ kassissa on kaksi vuotaa mustaa nappanahkaa itse ammutusta hirvestä teetettynä ....siis luodinreikineen 8) 8) 8) sixipä just näistä nahoista saisi liivit joissa olisi sitä asennetta..... kun ompelija löytyisi

eli kotimaista raakaa ainetta suoraan alkutuottajalta..... 8O
H-Ds + Mustangs...
Soutuneuvos ;)
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Töölön suutari.
Töölössä ex-Sportster ja kirjaston välissä.

laitoin myös privaa
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Joe Cool
Viesti:

Sulkava kirjoitti:siis etsin tekijää...ompelijaa ...itse ammutusta hirvestä teetettynä ....siis luodinreikineen
Hieno idea sinulla liiveille. Kyllä noita ompelijoita löytyy ja noista omista suosituksistani tapauksessasi kääntyisin Nahkakatin puoleen. Mutta hyviä on varmasti muitakin, kunhan porukka täällä ehtii suosittelemaan. Eivätkä nuo ompelijat itse nahkoja kasvata, vaan jostainhan ne on heidänkin ostettava. Siksipä useimmat varmasti suostuvat ompelemaan, kun kerrot ideasi.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Joe Cool kirjoitti:
Sulkava kirjoitti:siis etsin tekijää...ompelijaa ...itse ammutusta hirvestä teetettynä ....siis luodinreikineen
Hieno idea sinulla liiveille. Kyllä noita ompelijoita löytyy ja noista omista suosituksistani tapauksessasi kääntyisin Nahkakatin puoleen. Mutta hyviä on varmasti muitakin, kunhan porukka täällä ehtii suosittelemaan. Eivätkä nuo ompelijat itse nahkoja kasvata, vaan jostainhan ne on heidänkin ostettava. Siksipä useimmat varmasti suostuvat ompelemaan, kun kerrot ideasi.
Nahkakatilta ostin nahkarotsin reilu vuosi sitten ja suosittelen lämpimästi.

Mutta:
Nahkakatin nettisivut [url]http://www.nahkakatti.com[/url] : kirjoitti: NahkaKatti on äitiyslomalla. Nettisivuilta malliston tuotteita voi tilata normaalisti. Malliston laajuuden vuoksi tilatessa kannattaa kuitenkin varautua siihen, että aivan joka mallia ja kokoa ei ole saatavilla.
Äitiysloman aikana yksilöllisiä mittatilaustuotteita ei voida valmistaa. Uniikin tuotteen halutessasi, kannattaa seurata nettisivuja. Etusivulle tulee heti infoa, kun tiedän, milloin palaan takaisin koneiden ääreen.
ps. ja taitaa se perheen isäntä niitä corvetteja ja sportstereita harrastaa :wink:
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
mjs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mjs »

Minäkin voin suositella Nahkakattia, lämpimästi.

mjs
6%

Älä löi,
en ole hurrit!
Joe Cool
Viesti:

Mopopoika -65 kirjoitti: Nahkakatilta ostin nahkarotsin reilu vuosi sitten
Mutta:
NahkaKatti on äitiyslomalla.
... perheen isäntä niitä corvetteja ja sportstereita harrastaa :wink:
Kappas, niin varmaan onkin. Kun itse siellä jotain vajaat pari vuotta sitten pienennytin ja muokkautin nahkarotsin, niin hyvä tuli. Silloin oli heillä perheenlisäystä pukkaamassa ja hän mainitsikin siitä, että tauko toimintaan on tulossa. Tuumin, että jos se aika olisi jo ehtinyt kulua niin, että hän olisi polkaissut jo ompelukoneet käyntiin :D

No ne amerikan ajopelit olivat niin hyvin näkyvillä, että vaikka hän kyllä sanoikin niitä isännän vehkeiksi, niin tuskin emäntäkään lienee täysin syytön :P :P
hdjokke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Sulkava kirjoitti:hakusessa on nahkaliivin tekijä / ompelija pääkaupunkiseudulta ...(olen kooklettanut ja soittellut ympäri stadia...mut ei ole löytynyt....)
Nööp Helsingin Malmilla.
http://www.noop.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Micke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Micke »

Rock rock . Ääni Töölöön suutareille . Kaverit on alan miehiä ja tietää mitä tekee . Korjaavat mitä vaa jos on nahasta tehty . Suosittelen . Muistaakseni ,Eino Leinonkatu ..... Puh 09-498 441
t. Ruma :D 8) 8) 8)
FLHT -96. 85hp/120Nm
icekaappi

Viesti Kirjoittaja icekaappi »

MHD eli Mika Halonen Design, löytyy netistä ja paikka Lauttasaaressa. Hyvä ja ammattitaitoinen tyyppi. Tekee kaikkea nahasta, verhoilut, satulat, kalusteet, auton penkit ym..
Vastaa Viestiin