osia vihreelle mistä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Joe Cool
Viesti:

Re: osia vihreelle mistä?

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Pertti kirjoitti:
murmeli kirjoitti: Hot Bike taas ei kuulu suosikkeihin koska sain sieltä paskat kärjet ja matka tyssäsi noin 40km ennen Seinäjokea superiin mennessä. Kärjet olivat kuulemma, ammattilaisen suusta kuultuna, " aivan paskat". Sunrisesta taas kaikki tavara ollut ok.
Oliko varmasti kauppiaan syy, ettet päässyt perille?
No kerro ihmeessä, mitä merkkiä sinulle möivät ja mitä parempaa merkkiä myyvät Hämeenlinnassa, että osaa varoa :lol: Ja mikä niissä kärjissä oli vikana?

Nyt kun nimittäin kerroit, niin tuli mieleen, että olen itsekin saanut kahdet kelvottomat kärjet, toiset taisivat tarttua matkaan Stormilta ja toiset luultavasti Hotbikestä tai mahdollisesti Hoghausista, en nimittäin ole muista paikoista näitä ostanut. Ne ekat vialliset olivat jotenkin huonosti istuvat ja tärinästä liukuivat kiinni, vaikka kuinka kiristi. Piti aina välillä pysähtyä bussipysäkille avaamaan kärkiä, kun shovelista ensin tyhjäkäynti ja sitten muukin veto alkoi kadota. Toiset taas olivat sellaisessa paketissa, missä oli kärki + konkka samoissa muoveissa. Kärjet olivat niin kierot, etten niitä edes alkanut asentaa paikoilleen. Se runko-osa ei ollut taivutettu lähellekään 90 asteen kulmaa, vaan se alempi kärki oli reilusti vinossa siihen ylempään liikkuvaan kärkeen verrattuna. Olikohan sinulla samanlainen sattuma?
Viimeksi muokannut Joe Cool, 17:26 25.11.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
pete67
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pete67 »

Vittu toihan näytää toi edellinen siltä ,et mä olisin kirjottanut noista kärjistä....Oudosti heittää noi lainatut..Vai näyttääks se mulle vaan?
-Pete
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

pete67 kirjoitti:Vittu toihan näytää toi edellinen siltä ,et mä olisin kirjottanut noista kärjistä....Oudosti heittää noi lainatut..Vai näyttääks se mulle vaan?
-Pete
Kyllä se muillekin siltä näyttää... Seon Jakke Jäyhä suorittanut käsin pientä hötömölö-koodausta ja saanut murmelin sanoja tulemaan sinun suusta 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Joe Cool
Viesti:

Mopopoika -65 kirjoitti: Seon Jakke Jäyhä suorittanut käsin pientä hötömölö-koodausta ja saanut murmelin sanoja tulemaan sinun suusta 8)
Näin oli päässyt käymään, sori Pete :oops: Nyt on korjattu ja leikattu oikeasta kohdasta, joten kunnia sanoistaan sille, kelle se kuuluu :lol: :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
hasu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hasu »

Kyllä voin vilpittömästi suositella H-sunrisen palveluja,tieto/taito kohallaan ja vielä jopa ottavat asiakkaankin huomioon !
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Joe Cool kirjoitti: No kerro ihmeessä, mitä merkkiä sinulle möivät ja mitä parempaa merkkiä myyvät Hämeenlinnassa, että osaa varoa :lol: Ja mikä niissä kärjissä oli vikana?

Nyt kun nimittäin kerroit, niin tuli mieleen, että olen itsekin saanut kahdet kelvottomat kärjet, toiset taisivat tarttua matkaan Stormilta ja toiset luultavasti Hotbikestä tai mahdollisesti Hoghausista, en nimittäin ole muista paikoista näitä ostanut. Ne ekat vialliset olivat jotenkin huonosti istuvat ja tärinästä liukuivat kiinni, vaikka kuinka kiristi. Piti aina välillä pysähtyä bussipysäkille avaamaan kärkiä, kun shovelista ensin tyhjäkäynti ja sitten muukin veto alkoi kadota. Toiset taas olivat sellaisessa paketissa, missä oli kärki + konkka samoissa muoveissa. Kärjet olivat niin kierot, etten niitä edes alkanut asentaa paikoilleen. Se runko-osa ei ollut taivutettu lähellekään 90 asteen kulmaa, vaan se alempi kärki oli reilusti vinossa siihen ylempään liikkuvaan kärkeen verrattuna. Olikohan sinulla samanlainen sattuma?
Noita shovelin ja rautapään kärkiä on myyty joskus että samat kärjet sopisivat molempiin.... mutta eihän ne sovi ... sitten on taas molempiin myyty chevyn 6-koneen kärkiä jotka ovat lähes samanlaiset.
Blue Streak merkkinen valmistaja on levittänyt sellaisia kärkiä joissa se "fiiberi" joka ottaa nokkaan on liian lyhyt ja kärkiväliä ei saa edes säädettyä kohdalleen. Jos saa.. eivät toimii jotain xx km... alle sata kuitenkin...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Kyllä mun kaksi kirjaani ainakin kauppaavat molempiin tötterökoneisiin kärkiä samalla numerolla.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Joe Cool
Viesti:

Mukavasti menee offtopiciksi tämä osakeskustelu :D Mutta enemmän asiaa tässä kärkikeskustelussa taitaa olla, kuin siinä että aina tulee uusi harrastaja, joka kysyy, että mistä osia ja sitten kaikki kaupat luetellaan yksi kerrallaan läpi. Sen jälkeen alkaa uusi kierros, jossa kaikki haukutaan yksi kerrallaan, on sattunut kohdalle huonoja osia tai palvelua :lol: Ja sitten taas puolustellaan samat paikat, että "minulle on ainakin aina ollut sieltä kaikki priimaa". Tämä ei tietenkään ole sen uuden harrastajan vika, harvempi tulee tänne ensimmäiseksi hakua käyttämään :)

Mutta kärkiasiaan, itsekään en ole huomannut mitään eroa shovelin tai rautiksen kärjissä ja ristiin niitä on tullut heiteltyä. Ei niissä fibereissäkään ole minulla osunut eroja silmiin. Ne kierot olivat selvästi kierot ja niiden itsestään kiinni liukuvien lopullinen syy ei selvinnyt, sillä paiskasin ne roskiin :lol:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Aiemminkin ollut tämä linkki esillä, mutta laitanpa tähän.

http://www.who-sells-it.com

Hakusana kehiin (esim oem-koodi) ja sen jälkeen vain eri kataloogeja selaamaan....
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin