Täysin turha härpäke!
Sportsterin hälytin
Sportsterin hälytin
Tänään hommasin sportsterin 1200 -04, miten siitä saa hälyttimen kokonaan pois käytöstä?
Täysin turha härpäke!
Eikä tullut ohjekirjaa mukana.
Täysin turha härpäke!
- Blues Guitar
Re: Sportsterin hälytin
Paina siitä avaimenperässä olevasta painikkeesta. 
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
Heh,heh,siitähän se toimii. Tarkoitinkin miten sen saa kokonaan pois käytöstä.
- Blues Guitar
Mä vain tuplaklikkasin syksyllä ja sillai se oli esim. koko talven. Akkukin oli välillä pois eikä se häly mitenkään reagoinut. Eikö se ollutkaan kokonaan pois käytöstä? 
Viimeksi muokannut Blues Guitar, 19:36 15.11.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
Huollossa tökkäsivät testerin mopoon kiinni ja laittoivat hälyn disabled tilaan. Kotikonstein tuskin onnistuu...Sen hälyn nappulointi pitää tämän jälkeen unohtaa, menee muuten takaisin päälle eli pelkkä virta-avain jatkossa käytössä
no ainaki siihen "kuljetustilaan" menee toi mun oma sille että:
painaa sitä nappii niin vilkauttaa kuten normaalisti ajoon lähettäessä sitten laittaa avaimet virtalukkoon ja virrat päälle. Ja pitää sit sitä nappia pohjassa niin se vilkuttaa valoja kolmesti. Sitten se on kuljetustilassa.
Tajusitko mun selityksen ja oli ko sitä hait takaa?
Mun sportsteri on -05 niin vois luulla että toimii samoin.
painaa sitä nappii niin vilkauttaa kuten normaalisti ajoon lähettäessä sitten laittaa avaimet virtalukkoon ja virrat päälle. Ja pitää sit sitä nappia pohjassa niin se vilkuttaa valoja kolmesti. Sitten se on kuljetustilassa.
Tajusitko mun selityksen ja oli ko sitä hait takaa?
Mun sportsteri on -05 niin vois luulla että toimii samoin.
-
JaakoppiTku
- Viesti:
Kuljetustilassa hälytin sallii pyörän liikuttamisen mutta käynnistyksen esto on aktiivi!
-04 Sportster ohjekirjan mukaan:
Hälytinjärjestelmän toiminnan estäminen
Kytke hälytin pois kauko-ohjaimella tai tunnuluvulla. Nyt voidaan joko irrottaa hälyttimen sulake tai kytkeä akku irti.
-04 Sportster ohjekirjan mukaan:
Hälytinjärjestelmän toiminnan estäminen
Kytke hälytin pois kauko-ohjaimella tai tunnuluvulla. Nyt voidaan joko irrottaa hälyttimen sulake tai kytkeä akku irti.