
APEHANGER
Re: APEHANGER
Voihan noita itsekin väsätä, mutta tehtaan tekemiä (varmaankin luotettavampia
) saa jos jonkin pituisia ainakin kaikilta HD-diilereiltä ja useammilta tarvikekauppiailta. Katso firmoja tuolta linkkiosasolta. Missähän päin asustat? Ja suuri osa kauppiaista myy myös postiennakolla.


Re: APEHANGER
Turun suunnalla majailen. SGN:stä ja erityisesti Raision Biker Pointista olen saanut hyvää palvelua. Biker Point ainakin myy WW Cyclesin kuvaston tavaraa ja sieltähän noita vaijereitakin löytyy. Mitä tuota opusta tulkitsin, niin osasta vaijereita löytyy vain 15 cm pidempiä versioita kuin alkuperäiset. Se ei varmaan vielä riitä 40 cm:n apeen.
Re: APEHANGER
Omaani (Shovel) laitoin ihan tarvikeluettelosta katsomalla sopivan mittaisen kaasuvaijerin.joemosely kirjoitti:Sori, kun taas palaan tähän aiheeseen, mutta kysyisin semmoista, että kun olette noita sarvia korkeampiin vaihtaneet, niin miten olette tehneet vaijerien kanssa? Meinaan, että kannattaako ostaa valmiit pidemmät (keneltä), vai väsätä itse metritavarasta. Jos itse väsää, niin mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?
Siis yhden vetävän teräspunosvaijerin (ulkonäkö).
Toisiin malleihin tulisi laittaa sekä vetävä "kaasutus" että toiseen suuntaan vetävä "kaasutuksen poisto" vaijeri.
Vaijerin lähtö kaasukahvalta 0°, 30°, 45°, 90°. Valitse se, mikä sopii parhaiten muiden roinien kanssa.
Kytkinvaijerin valitsin Swapista, kun oli sopiva todella taipuisa ulkokuori. Sai laitettua menemään stongassa kiinni, eikä sillälailla rumasti repsottaen.
Kytkinvaijerin voi myös laittaa menemmään stongan sisällä, vaatii tosin hieman enemmän puuhastelua.
Jarruletku (nestejarru) teräspunosletkua ja itse kasattu (senkin voi laittaa menemään stongan sisällä). Sopivassa kulmassa olevat päät (joko banjoliitin, eri kulmissa, taikka suoraan) ja tarvittavan mittainen letku. Ei liian pitkä, ei myöskään liian lyhyt eli tarkista kaikki asennot stongasta kääntämällä Ettei jumita tai vedä letkua.
Nämä HotBike Helsingistä.
Jos jarruletkun kasaaminen ei ole hallussa niin varmaan tuolla HotBikessä voit teettää?
Jos meinaa pitää vaimennuskumit raisereissa niin kannattaa ainakin uusia, taikka vaihtaa jäykemmästä materiaalista tehtyihin.
Lisäksi tulee sähköjohtojen pituuden kasvattaminen.
Stongan ylimääräisiä värinöitä saa poistettua stongan päihin (sisälle) laitetuilla esim messinkipainoilla.
Niin,eikös tuo tarkoita, että on alkuperäistä vaijeria 15cm pidempi, eli +6".joemosely kirjoitti: Mitä tuota opusta tulkitsin, niin osasta vaijereita löytyy vain 15 cm pidempiä versioita kuin alkuperäiset. Se ei varmaan vielä riitä 40 cm:n apeen.
Nouseeko se 40cm Ape siihen alkuperäiseen verrattuna 40 cm? Vai onko mitta raisereista?
Vaikkapa Street Bobissa on alunperin korkeampi stonga kuin Sportsterissa.
Eli vaijerin mitat sen mukaan.
Kun olet jo asioinut noissa putiikeissa niin kysy sieltä. Jos kerran asiantunteva henkilökunta niin myyvät sulle oikeanlaista tavaraa heti.
On jo aikalailla TechBoard juttua...
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: APEHANGER

-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 12:48 16.08.2009.
- Paikkakunta: Lieto
- Viesti:
Re: APEHANGER
Ylin loistava video luo itselleni odotus tuskaa!
Oma 12" APE projekti kytkinvaijeria vailla .
2004 1200C Sportster orkkis raiseri antaa korkeutta T-palan yläpinnasta kahvan keskilinjaan n. 15".
Tavoite ehtiä koeajoon ennen Jyväskylän bileitä.
Oma 12" APE projekti kytkinvaijeria vailla .
2004 1200C Sportster orkkis raiseri antaa korkeutta T-palan yläpinnasta kahvan keskilinjaan n. 15".
Tavoite ehtiä koeajoon ennen Jyväskylän bileitä.