Chapter 4

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Purtsi62
Viesti:

Re: Chapter 4

Viesti Kirjoittaja Purtsi62 »

Tulkaa siis sankoinjoukoin aluepalaveriin niin saadaan keskusteltua uusi päällikkö alueelle ja voidaan ideoida tapahtumia ja retkiä alueella, tai vaikka bussimatka joulujuhliin Jyväskylään.
kipe71
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kipe71 »

Purtsi puhuu vähä mut asiaa.
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Pakko ei ole kuin kuolla, mutta nyt täytyy ja on 2.paras syy raahata luunsa ko.kekkereihin.
Paras syy on bilettäminen
Tarvii mennä illemmalla töihin.
Tsaarinajan Satraappi

Viesti Kirjoittaja Tsaarinajan Satraappi »

Muistakaa ottaa H-DCF jäsenkortit mukaan kun alatte päällikköä valitsee... :wink:
kipe71
Viesti:

Hyvä pointti tua korttiasia. Ei tuu ulkopuolisia kommentteja. :wink:
kipe71
Viesti:

Ehdotus tuli ja hienosti. Ehdokkaita oli lopus viis ja hieno ratkasu asialle tuli. Toivottavasti päätös tyydyttää kaikkia ja omasta mielestä (tää on mun mielipide) hieno ratkasu. hallitus vahvistaa asian meneekö ehdotuksen mukaan ja uskon et menee.
pannari

Viesti Kirjoittaja pannari »

Hei koskas paikalle pääsemättömille julkistetaan valituksi tulleen nimi vai onko salamyhkäästä pitkään...?
kipe71
Viesti:

Eiköhän ne pikapualiin tuu julki. Ehkä hallitus ilmottaa ku saavat päätöksen tehtyä. Tai sitte uus/uudet esittäytyy itte
Purtsi62
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purtsi62 »

NO nyt on pohjanmaallakin aluepäällikkö ja palaverissäkin oli mukavasti porukaa ja rohkeimmat Pannulla.
Kokouksessa Riitta piti oikein pöytäkirjaakin ja minä toimin puheejohtajana. Toivottavasti saadaan tuonne alueen viralliselle osiolle tarkemmat tiedot kokouksen kulusta.
kipe71
Viesti:

Huomasin tämän just hallituksen infosivuilla.

Aluepäällikkö Ch 4
Kirjoittaja Timppa K. » 06:48 20.10.2009.

Aluepäällikön tehtäviä alkaa hoitamaan Seija Öhman Vaasasta, ja hänen apulaisenaaan aloittaa Tolkin Jaska Seinäjoelta. Seija hoitaa tehtäviä vuoden 2010 ja Jaska jatkaa vuoden 2011. He vaihtavat vetovastuuta aina vuosittain, edellisen jatkaessa apulaisena.
Valinnasta pidettiin äänestys kuluneena viikonloppuna Vaasassa järjestetyssä aluepalaverissa.
Hallitus vahvistaa aluepäällikön muutoksen ja kiittää Jakkea kuluneista vuosista sekä toivottaa Seijan ja Jaskan tervetulleeksi.

Onnittelut kans omastapuolesta
AKIM 70
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AKIM 70 »

Onnea molemmille !! Hieno idea minunkin mielestä aluettahan riittää hoidettavaksi. Varmasti on riittävästi töitä molemmille.....
Koska muuten on ensimmäinen kaljailta..?? :mrgreen: :mrgreen:
ja eiku menox
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Onnittelut Seijalle ja Jaskalle. Saadaan tasapainoa tuolle vsa-sjoki-akselille. Olen kaivannut enemmän yhteistyötä seinäjoen seutulaisten kanssa. Siitä ruottista, Seija asuu Petsmo'ssa, syntyny ja asunut Lapualla, käy töissä sjoella. Voikon parempaa ja laajakatseimpaa veturia löytyä.
42wla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 42wla »

Onnittelut molemmille valituille.

Hommia varmasti piisaa molemmille eikä tälläisellä ratkaisulla kaikki kasaannu yksille harteille.

ja niin kaljailtaa odotellessa...
Seija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seija »

Hei pojat ja likat, pojkar o flickor!
Olen Seija Liisa Öhman ja kiitän luottamuksesta. Otan chapter 4 aluepäällikön pestin vastaan innolla, iloisena ja avoimin mielin :idea: Toivon, että saan teiltä paljon tietoa, tukea ja palautetta, jotta saadaan yhdessä alueen hd-mopoilusta mahdollisimman paljon iloa irti. Onhan meillä hienot ja tyyriit pyörät, ei niitä tyhjän panttina pidetä. Mitä nyt joskus heittäydytään todella hauskanpitoon. Vuoden 2008 jäsenluettelon mukaan laskettuna ja siitä edelleen arviona laskeskelin, että alueella on kuutisensataa jäsentä, naisia heistä kymmenisen prosenttia. Jokaiselle jotakin -meinigillä mennään eteenpäin. Jaskan kanssa varmasti tullaan tutuksi vuoden mittaan. Ja Kipe, Mika ja Hannu ovat kaikki tiimissä mukana omalla erikoisosaamisellaan. Ja tietysti Purtsi ja moni muu, joita en vielä edes tunne. Eiköhän tuosta ukkokullastakin olen apua moneen äkkinäiseen.
Pyydän kaikkia, joilla on ideoita ja erityisosaamista chapter 4 kehittämiseksi rohkeasti tuomaan ajatuksensa esille. Otan työni lähinnä yhdyshenkilön, tiedonvälittäjän ja tilaisuuksien järjestäjän ominaisuudessa. Ja koitan siinä olla hyvä.
Mulle on aivan luontaista juurieni ja vaiherikkaan elämäni kautta olla sekä seinäjokinen että vaasalainen että mustasaarelainen, mutta onhan aluetta vielä näittenkin lisäksi. Siinä sitä on arpeetia.
Jokainen taaplaa tyylillään. Jakella on ollut oma persoonallinen tyylinsä. Kiitos siitä.
Soitelkaa ja tuupatkaa mua eteenpäin aina kun hoksaatte että en itse ole hoksannut.
Nallepuh 044-5113261
Viimeksi muokannut Seija, 16:21 21.10.2009.. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ensimmäinen päivä on pahin hirressäkin.
kipe71
Viesti:

Kopioin tiedotuksen hallituksen sivuilta ja en itte asiaa kirjottanu. Mut nyt meillä on uus aluepäällikkö/päälliköt. Ei ne asioita voi yksin tehdä vaan koko alueen väen on tuettava niitä ja yhdessä kaikki tehdään. Tiedottaminen on tärkeetä ja uskon et se edesauttaa kaikkia. Nyt vaan ehdotuksia pääliköille ja sit mukaan tapahtumiin. Yhdessä asiat hoituu ja mikään ei onnistu jos ei olla mukana auttamas.

Purtsi sano hienosti ja viisaasti kommentin päällikkösanasta. Lainaten sanoja nimike pitäis muuttaa aluetiedottaja nimelle. Sitä ne aluepääliköt on. Oon huomannu saman. Päällikköön on ehkä kynnys ottaa yhteyttä mut tiedottajaan hieman alempi. Vinkki menee kyllä hallituksellekki. :wink:
Lukittu