viesti ongelma

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
jannkall
Viesti:

viesti ongelma

Viesti Kirjoittaja jannkall »

kuinka tuolta laatikosta jossa viestit on saapi ne poistettuu. jokaisessa viestissä ei meinaan näy olevan sitä raksia et sais pois help rupee ottaa poijuu moiset
smuige
Viesti:

Re: viesti ongelma

Viesti Kirjoittaja smuige »

Yksityisviestit
Eikös homma mene niin, että siinä viestiotsikon perässä (kun et ole avannut viestejä, mutta olet klikannut vasemmalta sitä "saapuneet" tai "lähetetyt" kenttää) on tyhjä ruutu.

Klikkaa sitä tyhjää ruutua haluamasi viestin kohdalla niin esille tulee vihreä V .

Valitse sitten alhaalta oikealta heti viestien jälkeen pudotusvalikosta jossa lukee "Merkitse tärkeäksi" vaihtoehto "Poista valittu" ja klikkaa senjälkeen vierassä olevaa "Suorita" painiketta.

Valitut viestit poistuvat.
jannkall
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jannkall »

jees. nyt kyse ei omista viesteistä. en kyl hyvällä tahollakaan löydä tollasia asioita mitä ( kiitos vvaan ) mulle nyt annettiin. oman viestin saan pois silla ruksilla, mut jos olen vaikka kyselly jotain osia tavalla vastaa viestiin ni se kun pamahtaa tonne viesti " kansioon " ni siellä on ku paska junttilan tuvan seinällä :) et mitä pitäs tehä
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Eli siis kyse ei ollutkaan yksityisviesteistä.

Kun laitat vaikkapa ilmoituksen myyntipalstalle niin sen voit itse poistaa niin kauan kuin kukaan ei ole siihen vastannut. Sitten kun viestiin tulee vastauksia sitä ei saa poistettua itse. Eli siinä vaiheessa kun se ruksi puuttuu viestiä ei pysty poistamaan itse, se onnistuu vain ylläpitäjiltä. Tähän ei ole korjausta tulossa. Sen takia poistettavat ilmoitukset pyydetään merkkaamaan näkyvästi.

edit:
Muuttakaa osto/myyntipalstoilla ENSIMMÄISEN viestin otsikkoa, se näkyy.
Viimeksi muokannut smuige, 11:24 06.10.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: listty
Life Member
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ylimääräiset poistettu ja informaatio jätetty.

Yllä siis ohjeet :
Privaviestin poisto smuige ja
juttuketjun viestin poisto jussi
Vastaa Viestiin