Pientä lisäsoundia Sportsteriin haussa.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Mulleteer

Re: Pientä lisäsoundia Sportsteriin haussa.

Viesti Kirjoittaja Mulleteer »

Blues Guitar kirjoitti: Täytyy muistaa että tossa on katti. Eli vähän enempi joutuu rautakankea putkeen tunkemaan :evil:
Niin ja sitten jos tulee katsastus niin multa voi ostaa alkuperäiset ehjät katalysaatoriputket katsastusta varten :D
Luulin että katalysaattoriputket tulivat Sportstereihin vasta 2006? Ei minulla kyllä mitään varmaa tietoa asiasta ole.
-07 XL883R
Blues Guitar

Viesti Kirjoittaja Blues Guitar »

Mulleteer kirjoitti:
Blues Guitar kirjoitti: Täytyy muistaa että tossa on katti. Eli vähän enempi joutuu rautakankea putkeen tunkemaan :evil:
Niin ja sitten jos tulee katsastus niin multa voi ostaa alkuperäiset ehjät katalysaatoriputket katsastusta varten :D
Luulin että katalysaattoriputket tulivat Sportstereihin vasta 2006? Ei minulla kyllä mitään varmaa tietoa asiasta ole.
Saatat muuten olla oikeassakin :oops: 2006 malli oli mulla ja siinä tosiaankin oli katit.
"....Ajan H-D:llä pitkin Suomee....Antaa kitaran laulaa vaan....Juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt..."
Rike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rike »

Muistaakseni jo vuoden 2003 sportissa on katti mutta vain toisessa putkessa...

-Rike
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

05 jenkkituonnissa näytti katti olevan, kaasaripeli...
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin