Mun jalka ei oikein sovi jarrupolkimen kanssa keskikontrollille, pitää pitää jalkaterää joko polkimen alapuolella taikka sivulla. Sisäänpäin sitä kyllä pitäis saada jonkinverran mutta en laiskana taija ruveta taivuttelemaan vaan hion ennemmin polkimen sivusta pikkusen pois.
Onko tuossa joku säätömahdollisuus että sais jarrupolkimen ylöspäin? Ite en sellasta löytäny.
Kyseessä oleva pyörä on 2008 mallinene street bob vakio keskitapeilla.
FXD jarrupoljin keskitapeilla
Re: FXD jarrupoljin keskitapeilla
Siis tarkoitatko, että haluaisit ajaa jalka kokonaan jarrupolkimen alla?
Eikö siinä jarruntangossa polkimelta pääsylinteriin ole mitään säätöä?
Aikaisemmin on sitä tangon pituutta pystynyt jonkinverran muuttamaan.
Sun varmaan pitää joko
A) ostaa pienemmät kengät
tai
B) pidentää oikeaa jalkaa jotta saa klabin parempaan kulmaan...
C) no voithan myös väsätä pidemmän tangon, säädettävän sellaisen.
Eikö siinä jarruntangossa polkimelta pääsylinteriin ole mitään säätöä?
Aikaisemmin on sitä tangon pituutta pystynyt jonkinverran muuttamaan.
Sun varmaan pitää joko
A) ostaa pienemmät kengät
B) pidentää oikeaa jalkaa jotta saa klabin parempaan kulmaan...
C) no voithan myös väsätä pidemmän tangon, säädettävän sellaisen.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Ei koko jalka vain jalkaterä.
En säätöä löytänyt, ajattelin itekkin sellasen uniball säädön tekemistä tuohon tangoon. Mutta olis kaikkee muutakin mitä pitäis tehä ja haluais nopean ratkaisun.
Mulla on joyhet tuollaset pienet kengät ja koska en ole masokisti enkä nainen joten en viiti epämukavia kenkiä pitää.
En säätöä löytänyt, ajattelin itekkin sellasen uniball säädön tekemistä tuohon tangoon. Mutta olis kaikkee muutakin mitä pitäis tehä ja haluais nopean ratkaisun.
Mulla on joyhet tuollaset pienet kengät ja koska en ole masokisti enkä nainen joten en viiti epämukavia kenkiä pitää.
On siellä jonkinverran säätövaraa jarrutangossa pääsylinterin yhteydessä, löysää lukitusmutteri ja kierrä jarrupääsylinterin vartta, niin poljin nousee tai laskee.. ei siis tarvitse irrottaa jarrutankoa. Kannattais säätää poljinta alaspäin, niin pystyt jarruttamaan nopeasti jalkaa nostamatta.