terry components TV-3
terry components TV-3
Oliskos kenelläkään kommenttia tästä terminal velocity 3 tuotteesta. Mitä nyt netistä kerkesin lukemaan pitäisi toimia kuten ylistetty t-max mutta käyttää enemmän orkkis komponentteja ja on halvempi.
Re: terry components TV-3
Naapurin isännälle tuollainen laitettiin. Kaksi liitintä mopon omaan sähköjärjestelmään, käyttösähköt ja lambda. Aikaa meni vajaa tunti ja käynti parani kuulemma oleellisesti.
Mopo on '05 FatBoy muutetulla ilmanputsarilla ja änkkäreillä.
-Jokke-
Mopo on '05 FatBoy muutetulla ilmanputsarilla ja änkkäreillä.
-Jokke-
http://www.terrycomp.com:80/ProductDeta ... ProdID=156" onclick="window.open(this.href);return false;
Saat se Ruotsista http://www.superx.se/index.php?Mode=Gallery&GalleryID=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Saat se Ruotsista http://www.superx.se/index.php?Mode=Gallery&GalleryID=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Taas tullu uusi itsestään säätävä boxi markkinoille Accel:ta, Tässä linkki boxin flyeriin. Koskakohan tulee motorcompanyn oma versio itsestään säätyvästä boxista 
Saiskohan joku jo asiaan perehtynyt, laitettua noi itsesäätyvät sellaseen järjestykseen, et olis tuote ja mistä kannattais tilata. Niin jäis postitushinnat ja vero+ muut "ansat" pois..Eli hinta tilattuna, olis ainakin itselle tarpeellista tietoa, tai jos joku olis maassa josta sellasen sais edullisesti suomeen laitettua tuleen...Kun selailee nettiä, tuntuu et vähänväliä hinnat ym..vaihtelee, ja olishan sellanen kiva saada oikeesti edullisesti. Vai onko se e-bay mistä sitä vaan kannattaa kyttäillä??
-Pete
-Pete
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Kyllä taitaa verot ja "muut ansat" joutua maksamaan tilaa mistä hyvänsä.pete67 kirjoitti:Saiskohan joku jo asiaan perehtynyt, laitettua noi itsesäätyvät sellaseen järjestykseen, et olis tuote ja mistä kannattais tilata. Niin jäis postitushinnat ja vero+ muut "ansat" pois..Eli hinta tilattuna, olis ainakin itselle tarpeellista tietoa, tai jos joku olis maassa josta sellasen sais edullisesti suomeen laitettua tuleen...Kun selailee nettiä, tuntuu et vähänväliä hinnat ym..vaihtelee, ja olishan sellanen kiva saada oikeesti edullisesti. Vai onko se e-bay mistä sitä vaan kannattaa kyttäillä??
-Pete
Itse kyselin meilillä monesta paikasta aikoinaan mitä tulisi T-Max asennettuna maksamaan Suomessa, kaiken kaikkiaan sain asennettuna samaan hintaan täältä kun olisin saanut esim. tilannut Chicago Harleysta mistä yleensä osia olen tilannut, puhun nyt siis euromääräisestä hinnasta.
Eli verot ja rahdit tekee sen verran että ainakin mun tapauksessa tuli samaan hintaan täältä ja asennus tuli kaupan päälle.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Thunder-Max EFI
Jees, niinhän se taitaa olla. Oon nyt katellut sellasii "itseoppivia" joita ei tarvii ohjelmoida, kun vaan heittää kiinni.. Tiedä sitten onko sitä mitä lupaavat, jäispähän asennus ja dyno hinnat pois. Onko näistä kokemuksia joistain malleista, eli onko niin iisejä asentaa mitä lupaavat, ja et toimiiko vielä niin hyvin kun lupaavat..HarleyDad kirjoitti:Kyllä taitaa verot ja "muut ansat" joutua maksamaan tilaa mistä hyvänsä.pete67 kirjoitti:Saiskohan joku jo asiaan perehtynyt, laitettua noi itsesäätyvät sellaseen järjestykseen, et olis tuote ja mistä kannattais tilata. Niin jäis postitushinnat ja vero+ muut "ansat" pois..Eli hinta tilattuna, olis ainakin itselle tarpeellista tietoa, tai jos joku olis maassa josta sellasen sais edullisesti suomeen laitettua tuleen...Kun selailee nettiä, tuntuu et vähänväliä hinnat ym..vaihtelee, ja olishan sellanen kiva saada oikeesti edullisesti. Vai onko se e-bay mistä sitä vaan kannattaa kyttäillä??
-Pete
Itse kyselin meilillä monesta paikasta aikoinaan mitä tulisi T-Max asennettuna maksamaan Suomessa, kaiken kaikkiaan sain asennettuna samaan hintaan täältä kun olisin saanut esim. tilannut Chicago Harleysta mistä yleensä osia olen tilannut, puhun nyt siis euromääräisestä hinnasta.
Eli verot ja rahdit tekee sen verran että ainakin mun tapauksessa tuli samaan hintaan täältä ja asennus tuli kaupan päälle.
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Samoilla ajatuksilla minäkin olin liikkeellä kun T-Maxia hommasin, ei dynoja ja muutosten jälkeen mikäli niitä tekee selviää itsekseen, tietty mulla toi heikko englanninkieli vaikeuttanut asiaa eli sen laitteen päivittämisen oppimista ja karttojen sille opettamista mutta olen saanut neuvoa kaverilta joka oikeasti taitaa asiat.
T-Maxia voin ainakin suositella, toiminut todella hyvin ja pyörä tuntuu menevämmältä kuin aikaisemmin, itse tosiaan päädyin siihen että ostin Suomesta ja laitettiin kiinni samalla kertaa, laite maksoi saman mulle kun olisin tilannut itse eli sain ikään kuin asennuksen kaupan päälle.
Lisäksi vielä on ainakin helppo asioida liikkeessä jos tulee jotain vikaa, laitteella kuitenkin 3v. takuu, mikäli tilaa ja joutuu vaihtamaan niin taitaa olla aika sotku selvitellä että verot ym. maksettu kun uusi laite saapuu, olen joskus lukenut aiheesta näiltä sivuilta.
T-Maxia voin ainakin suositella, toiminut todella hyvin ja pyörä tuntuu menevämmältä kuin aikaisemmin, itse tosiaan päädyin siihen että ostin Suomesta ja laitettiin kiinni samalla kertaa, laite maksoi saman mulle kun olisin tilannut itse eli sain ikään kuin asennuksen kaupan päälle.
Lisäksi vielä on ainakin helppo asioida liikkeessä jos tulee jotain vikaa, laitteella kuitenkin 3v. takuu, mikäli tilaa ja joutuu vaihtamaan niin taitaa olla aika sotku selvitellä että verot ym. maksettu kun uusi laite saapuu, olen joskus lukenut aiheesta näiltä sivuilta.
Dyna Low Rider -08
Thunder-Max EFI
Thunder-Max EFI