http://tinyurl.com/28lvb
Lokaa motoristin päälle
Lokaa motoristin päälle
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Re: Lokaa motoristin päälle
Vai mon harrikalla ajavat partasuu riminaaleja kele tana ittu sentäänSepixlh kirjoitti:Katso ja lue lisäksi ihmettele kuinka hyviä trolleja voi olla
http://tinyurl.com/28lvb
Kannattaako tuon kaltaisten foorumien juttuja noteerata millään lailla?
Mun käsittääkseni noille rustaavat hengentuotoksiaan mielenvikaiset otukset jonkun mielisairaalan internet-terapiatunnin aikana.Ja sitten jokuset sankarit provosoivat näitä tapauksia teksteillään,sama kun koittaisi sammuttaa nuotiota bensalla.
Mä en ainakaan viitsi vilkuilla noita juttuja edes kännissä,menee vaan hyvä humala harakoille
Mun käsittääkseni noille rustaavat hengentuotoksiaan mielenvikaiset otukset jonkun mielisairaalan internet-terapiatunnin aikana.Ja sitten jokuset sankarit provosoivat näitä tapauksia teksteillään,sama kun koittaisi sammuttaa nuotiota bensalla.
Mä en ainakaan viitsi vilkuilla noita juttuja edes kännissä,menee vaan hyvä humala harakoille
Rehellisten ja lainkuuliaisten moristien kannalta tuollaiset, perättömät jutut ovat alentavia, mutta asialla on toinenkin puolensa. Suhteellisen usein törmää vielä tänäkin päivänä vastaavalla tavalla ajetteleviin kavereihin. Tästä voi päätellä sen, että HD:n imago ei ole rapistunut, vaan villi ja vapaa partamies karauttaa kesäillan horisonttiin rautaratsullaan edelleen.
Re: Vedätystä
Joo tämän aiheen tarkoituksena oli juuri mitä Ilkimys kertoi Älkää menkö halpaanIlkimys kirjoitti:Oi veljet huomatkaa, että tällaiset jutut on yleensä aina tarkoituksella tehtyjä provoja. Valitettavan usein vedätys myös onnistuu kun jengi lähtee toisissaan keskustelemaan moisesta aiheesta.
Älkää menkö halpaan
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Re: Vedätystä
Hjuu. Halpaan ei ole menty vaan nimenomaan kalliiseen. Nyt voi sitten laulella, että 'Ostin kalliin daavitsonin, sitä korjailen iltaisin, varmaan ei lähe edes työntämällä käyntiin nääs...'Sepixlh kirjoitti:Joo tämän aiheen tarkoituksena oli juuri mitä Ilkimys kertoi Älkää menkö halpaanIlkimys kirjoitti:Oi veljet huomatkaa, että tällaiset jutut on yleensä aina tarkoituksella tehtyjä provoja. Valitettavan usein vedätys myös onnistuu kun jengi lähtee toisissaan keskustelemaan moisesta aiheesta.
Älkää menkö halpaan
Hyvää ajokauden alkua vaan kaikille.