HUIJARIMULKKU!!!
HUIJARIMULKKU!!!
VAROKAA HUIJARIMULKKUA!! Tampereelta kusetti multa 400e, on tehny samaa muillekkin kuulemani mukaan muutaman vuoden ajan. Käyttää kuulemma myös nimeä. Myy olemattomia osia. Ilmotelkaa kaikille tutuille pyörätyypeille, niin saadaan sen mulkun kusetus vihdoinkin loppumaan. KIITOS.
T: Nasse
T: Nasse
Viimeksi muokannut nasse, 22:18 31.07.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: HUOMIO!!!
On kuulemma rahat laitettu jo takas mun tilille mut ei vielä ainakaan näy...Maanantaina pitäs näkyä...hahhaah ja voi vittu, jos uskon ton kaikkien niitten paskanpuhumisien jälkeen nii onhan se kumma. Maanantai aamun jälkeen tulee lisää infoa jos rahoja ei näy. Olinpaikka ja kantabaari on jo tiedossa...
Nii ja kuulemma huono hampainen ja kalju.
Oisko sulla jotain linkkiä vaikka nettivaraosaan missä äijä kaupustelee? Mullekkin on myyty osia ja pyydetty siirtämään rahat tilille kun kuulemma suomessa ei Harrikka piireissä ole huijareita? En oo luottanut vaan maksanut postiin tai matkikseen.
Muutaman kerran joutunut rahoja palautteleenkin kun ei kuulemma minun lähettämäni palikat ole olleet tarpeeksi hyviä.
Muutaman kerran joutunut rahoja palautteleenkin kun ei kuulemma minun lähettämäni palikat ole olleet tarpeeksi hyviä.
eipä oo rahoja näkyny...nii ja en tiedä missä olemattomia osiaan kauppailee, oli missä oli, älkää helvetissä ostako siltä mitään. mulkku mikä mulkku.
Teitkö poliisille ilmoituksen? On kuulemma vähän ruuhkaa näiden nettihuijareiden kanssa, mutta kyllä
ne kaikki sieltä haasteen käräjille saa aikanaan.
Ja samoin on täälläpäin vähän ongelmia ketkujen kauppamiesten kanssa, sanaan ei voi luottaa vaikka
kasvotusten lupaa hoitaa asian ja rahat tilille.
ne kaikki sieltä haasteen käräjille saa aikanaan.
Ja samoin on täälläpäin vähän ongelmia ketkujen kauppamiesten kanssa, sanaan ei voi luottaa vaikka
kasvotusten lupaa hoitaa asian ja rahat tilille.
Re: HUIJARIMULKKU!!!
Älkää sitten kaikkia Hateja möksikö.
Tampereen vierestä löytyy sellainenkin Hate joka koittaa olla ihan vaan Hate, eikä mikään huijarimulkku.
Ainakin minä olen aina toiminut ns. omalla riskillä, jos olen vieraalle rahani laittanut. Omasta mielestä satkukin on sen verran iso raha, että käytän mieluumin matkahuollon jälkivaatimusta.
Tampereen vierestä löytyy sellainenkin Hate joka koittaa olla ihan vaan Hate, eikä mikään huijarimulkku.
Ainakin minä olen aina toiminut ns. omalla riskillä, jos olen vieraalle rahani laittanut. Omasta mielestä satkukin on sen verran iso raha, että käytän mieluumin matkahuollon jälkivaatimusta.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- helppoheikki
Ketjun aloittajaa sen verran tuntien voisin sanoa että nyt ollaan perimmäisten asioiden äärellä - kaverin sanaan pitää luottaa, ja jos kaveri ei ole sanansa mittainen niin sitä saa mitä tilaa. Ootko Nasse Junnelta kysynyt? Kyllä ne tuolla suunnalla tuon huijarin tietää... Taitaa vaan olla siinä jamassa että siltä mitään rahaa enää heru...
- Elvis never left the building -
Voisin jopa uskoa, jotta kyllä varmaan heruu...jossain vaiheessa...
Ja jos tän kaiken tekstiviestittelyn ja chattailyn ansiosta sen mulkun "liiketoimet" saadaan loppumaan, niin sehän on vallan positiivista! Sitä mä itse asiassa halusinkin... Ja jos se tosiaan on tehny samaa monta vuotta, niin jopas oli aikakin...
VITUN MULKKU!!
Ja jos tän kaiken tekstiviestittelyn ja chattailyn ansiosta sen mulkun "liiketoimet" saadaan loppumaan, niin sehän on vallan positiivista! Sitä mä itse asiassa halusinkin... Ja jos se tosiaan on tehny samaa monta vuotta, niin jopas oli aikakin...
- helppoheikki
Re: HUIJARIpippeli!!!
Niin, oliko jotain linkkiä johonkin myytäviin taikka ostettuihin osiin?
Jos huuto.net taikka nettivaraosa.com kautta ostettu, niin sinnehän olet jo ilmoittanutkin?
Kyseiset huijarit on saatava pois myymästä/ostamasta.
Hyvä kun tuodaan asia esille, mutta...
Vaikka kuinka ottaa pattiin (ja olisit oikeassa) niin voisi edes hieman harkita tämän kauniin suomenkielen käyttöä vähän asiallisempana. Myös noi uhkailut ja niiksi tulkittavat kannattaa jättää (jo itsensä takia)vaikka privaviesteihin.
Jos huuto.net taikka nettivaraosa.com kautta ostettu, niin sinnehän olet jo ilmoittanutkin?
Kyseiset huijarit on saatava pois myymästä/ostamasta.
Hyvä kun tuodaan asia esille, mutta...
Vaikka kuinka ottaa pattiin (ja olisit oikeassa) niin voisi edes hieman harkita tämän kauniin suomenkielen käyttöä vähän asiallisempana. Myös noi uhkailut ja niiksi tulkittavat kannattaa jättää (jo itsensä takia)vaikka privaviesteihin.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Hyvä Smuige, itse ajattelin ihan samoin että todella hyvä että tuollaiset saatais pois asioita pilaamasta.
Tuohon verbaliikkaan kiinnitin huomiota sen verran että jossain Esson baarissa kavereille asiaa kertoessa ja tarinaa sävyttäessään voisi käyttää noita sanoja ja painotuksia mutta en näe sen kuuluvan tänne...toki ymmärrän asian idean ja sen kuinka harmittaa mutta luulen että myötätunto olisi vieläkin suurempaa jos kieliasu olisi toinen.
Tuohon verbaliikkaan kiinnitin huomiota sen verran että jossain Esson baarissa kavereille asiaa kertoessa ja tarinaa sävyttäessään voisi käyttää noita sanoja ja painotuksia mutta en näe sen kuuluvan tänne...toki ymmärrän asian idean ja sen kuinka harmittaa mutta luulen että myötätunto olisi vieläkin suurempaa jos kieliasu olisi toinen.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
On hyvä, jos tämä palsta auttaa saamaan huijareita nalkkiin.
Pitää muistaa kuitenkin, että tätä palstaa lukevat muutkin kuin asianharrastajat.
Vaikka kuinka vituttaisi, kannattaa henkilöön käyvät uhkaukset jättää kirjoittamatta tällaiselle palstalle.
On aika monta esimerkkiä nettijutuista, missä vittuilun/uhkailun kohde on haastanut sanojat oikeuteen ja vielä voittanut jutun. Käyttäkää yksityisviestejä, jos kymmeneen laskeminen ei riitä.
Pitää muistaa kuitenkin, että tätä palstaa lukevat muutkin kuin asianharrastajat.
Vaikka kuinka vituttaisi, kannattaa henkilöön käyvät uhkaukset jättää kirjoittamatta tällaiselle palstalle.
On aika monta esimerkkiä nettijutuista, missä vittuilun/uhkailun kohde on haastanut sanojat oikeuteen ja vielä voittanut jutun. Käyttäkää yksityisviestejä, jos kymmeneen laskeminen ei riitä.
Mr. Biker vm 2005