Kädensijat kiinni ohjaustankoon

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Kroits
Viesti:

Kädensijat kiinni ohjaustankoon

Viesti Kirjoittaja Kroits »

Milläs olette varmistaneet että kädensijat pysyy kunnolla kiinni tangossa? Jostain luulen lukeneeni, että silikonia vasempaan vähän niin jo pysyy.

Muita konsteja? vinkkejä? kieltoja?
-Your mind is being monitored. Please think clearly.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Niksipirkka: Lainaapa vaimoväen hiuslakkaa ja suhauta tuota kahvaan... Liu'uta kahva tankoon ja anna kuivua ainakin vuorokausi.
Viva Knievel!
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Olen kiertänyt tankoon sitä mustaa sähkömiehen erkkaa (sitä, joka on tahmeaa molemmilta puolilta). Hyvin pysyy, mutta kahvan irroittaminen voipi olla kovan työn takana...

- AKr
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Minnoon laittanu maalarinteippiä pitkittäin suikaleita tankoon ja sitten työntäny tupin paikalleen. On pysyny hyvin kiinni, mutta on helppo irroittaa kun/jos vaihtaa tankoa.
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Tästä mä joskus kysyin ja neuvottiin tökkämään spraymaalia väliin kun muutenkin sen kanssa puljaa. Koitin, eikä pitänyt kun on se tuppi jo varmaan saanut osansa kulumisesta.

Eli palasin vanhaan hyvöksikoettuun Sikaflexiin, se on ainakin aikaisemmin kestänyt aika kivasti ja täyttää sen ylimääräisen tilankin söpösti...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin