Ei käynnisty
Ei käynnisty
1340 shovel, Grane single fire, mikuni hs 40. Käynnisty vaivattomasti, käytin matalilla kirroksilla n. 3-4 min. kokeilin kaasua vähän reilummin, pösäytti kaasariin ja sammu. Operaation jlk. ei käynnisty, kipinä tulee, polttoainetta saa ( saa kasteltuu tulpat) mut vidu ei käynnisty. Potkimal käyntiin laitettava vehje ja loppu tält päivää selkä ja mielenkiinto. Mitä aamulla eteen?
Re: Ei käynnisty
Onko kaasari vielä kunnolla kiinni?
Imusarjan tiivisteet edelleen paikoillaan?
Kun pötsäyttää kaasariin niin saattavat irrota.
Imusarjan tiivisteet edelleen paikoillaan?
Kun pötsäyttää kaasariin niin saattavat irrota.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
No ainakin arvasin kuka ensimmäisenä vastaa. Ittekin tos pähkäilin et ensimmäisenä huomen kaasari irti ja uudet imusarjan tiivisteet 
En tuota Mikunia oiken tunne mutta mulla sohvelissa aikoinaan tukki neulaventtiilin Super b:stä. Ruikki silti kiihdytyspumpulla. Putsasin ja panin paremman sihdin. Tuo potkiminen tuttua. Kolme taiwan made pedaalia antautui ja lopulta potkustartin akseli poikki. Nyt on heavy dutu Jim akseli,erikoisvahva varsi ja Usa made messinki pedaali.
Mulla on nyt Super e ja tyytyväinen. Mikunia kehuivat vielä paremmaksi. Sohveli tahtoo olla vähän vaikea ja ainakin multa se otti viimisetkin luulot pois. Kone tai jumala ei salli kuolevaisen olla ylpeä.
Meilä täälä kylillä toinenkin sohveli ja ollut vaikeuksia. Mieki olen yhen kerran kärryllä sitä kuskannut.
Saas nähdä miten minun Sohveli alkaa pelata? Olen 100 kilsaa moottoriradalla ajanut. Tuntuu kyllä pelittävän mutta ensi kevät vasta näyttää?
Pirunmoiset ajohalut ois. Ei nyt muuten mut just se että utelias että miten toimii? Ei tohi tielle mennä. Jos kärähtää niin verot ja sakot.
Mulla on nyt Super e ja tyytyväinen. Mikunia kehuivat vielä paremmaksi. Sohveli tahtoo olla vähän vaikea ja ainakin multa se otti viimisetkin luulot pois. Kone tai jumala ei salli kuolevaisen olla ylpeä.
Meilä täälä kylillä toinenkin sohveli ja ollut vaikeuksia. Mieki olen yhen kerran kärryllä sitä kuskannut.
Saas nähdä miten minun Sohveli alkaa pelata? Olen 100 kilsaa moottoriradalla ajanut. Tuntuu kyllä pelittävän mutta ensi kevät vasta näyttää?
Pirunmoiset ajohalut ois. Ei nyt muuten mut just se että utelias että miten toimii? Ei tohi tielle mennä. Jos kärähtää niin verot ja sakot.
No ei ollu kaasarissa häikkä, vaihtelin tiivisteet, ei reaktiota. Eli seuraavaksi sytkä. Löytyhän sieltä vikaa, eli ennkon limppujen akseli niin väljät et oli rikkonu sytkän roottorin eli sytytys päin mettää. Sytkä grane, joka kuuluu menneen konkkaan, eli uutta roottoria ei ilmeisesti saatavilla. Pientä viilausta ja pelaahan se nyt taas mut reissuun kärkisytkä vermeet matkaan.
Roottori ei todennäköisesti ole Cranen vaan ihan Motor Companyn osa #32402-83 timing rotor.
Cranen loetettua tuo heidän tuotantonsa on nykyään S&S:n "hoidossa"
Cranen loetettua tuo heidän tuotantonsa on nykyään S&S:n "hoidossa"
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Vaihda suosiolla laakeroidut keskipakolimput.
Loppuu nuo huolet.
Loppuu nuo huolet.
Kyllä Crane ainakin joskus on käyttänyt omia roottoreita. Muovisia, missä on magneetit kiinni.
Kyllä aika mittavin kirjaimin grane lukee mut yks hailee mikä siin lukee jos toimii.
Tuollaista ei ole vielä minulle tullut vastaanorfeus kirjoitti:Kyllä aika mittavin kirjaimin grane lukee mut yks hailee mikä siin lukee jos toimii.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro