RIPSIRALLI 2009

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Ninni
Viesti:

Re: RIPSIRALLI 2009

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Juu-u. Kovasti alkaa jo "RipsiRalli -kuume" jylläämään. Töissä vielä pari päivää ja sitten!!! Nyt näyttää siltä, jotta Pohjois-Karjalasta ei olisi tulossa kuin kaksi (?) leidiä, olenkohan oikessa?, mutta edustetaan me sitten Susirajaa :) Matka/reittisuunnitelmia vähän on silmäilty, mutta katsotaan nyt ajetaanko perjantaina pitkän kaavan mukaan vai suorinta/lyhintä reittiä. Yövytään Turus pe-la ollen sitten lauantaina virkeänä....! :mrgreen:
Onpa kiva taas kokoontua ja nähdä kaikkia upeita harrikoilla ajavia naisia!! :D
ivaanajulma

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

hdlyyli kirjoitti:Heyyy,
teretulemast Kata! Kyllä meille mahtuu, Railikin viettää parin päivän lomastaan osan meillä :D
Voidaan sitten yhdessä lähteä het aamusta ja lisääntyä Raaseporin leideillä...saadaan jo hyvää letkantynkää aikaiseksi. Ajoreittiähän oli tuolla taaempana tässä viestijonossa.
Ajokelit on kohillaan, kyllä nyt pitää nauttia. Eilenkin vietettiin koko ilta mopoillen ja käytiin Fagervikissa Raaseporissa kahvilla (kivaa mutkatietä ajella). Ei paljon viittis tällä säällä duunissa istua...no illalla taas tien päälle jonnekin!

~marjo~
Ajakaa munkin puolestani! Mä olen vielä Saksassa torstai-iltaan työmatkalla :(
Elvis The King Kuva
hdlyyli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hdlyyli »

ivaanajulma kirjoitti:
hdlyyli kirjoitti:Heyyy,
teretulemast Kata! Kyllä meille mahtuu, Railikin viettää parin päivän lomastaan osan meillä :D
Voidaan sitten yhdessä lähteä het aamusta ja lisääntyä Raaseporin leideillä...saadaan jo hyvää letkantynkää aikaiseksi. Ajoreittiähän oli tuolla taaempana tässä viestijonossa.
Ajokelit on kohillaan, kyllä nyt pitää nauttia. Eilenkin vietettiin koko ilta mopoillen ja käytiin Fagervikissa Raaseporissa kahvilla (kivaa mutkatietä ajella). Ei paljon viittis tällä säällä duunissa istua...no illalla taas tien päälle jonnekin!

~marjo~
Ajakaa munkin puolestani! Mä olen vielä Saksassa torstai-iltaan työmatkalla :(
Oujee, mä pidän huolen että Fat Boy saa rakkautta ja kaasukättä :twisted:
~Nothing else matters~
ivaanajulma

Päkä: saako Taattisille tuoda koiria? Jos ei oo ihan hirmuinen helle, ottaisin Elsan mukaan..
Elvis The King Kuva
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

ivaanajulma kirjoitti:Päkä: saako Taattisille tuoda koiria? Jos ei oo ihan hirmuinen helle, ottaisin Elsan mukaan..
Kyl varmaan, siel on muitakin elikoita ja kissa ja koira muutenkin... Elsa sopii hyvin joukon jatkoks!!!
-Päkä-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Ninni kirjoitti:Juu-u. Kovasti alkaa jo "RipsiRalli -kuume" jylläämään. Töissä vielä pari päivää ja sitten!!! Nyt näyttää siltä, jotta Pohjois-Karjalasta ei olisi tulossa kuin kaksi (?) leidiä, olenkohan oikessa?, mutta edustetaan me sitten Susirajaa :) Matka/reittisuunnitelmia vähän on silmäilty, mutta katsotaan nyt ajetaanko perjantaina pitkän kaavan mukaan vai suorinta/lyhintä reittiä. Yövytään Turus pe-la ollen sitten lauantaina virkeänä....! :mrgreen:
Jos siskonpetit olkkaris käy, niin soitelkaa kun ootte Turuus, tuun vastaan jonnekkin!!!???
-Päkä-
0505574108
-Päkä-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CarmenElectra »

Ei jaksais odottaa että pääsis lähtemään 8)
Ninni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninni »

PÄKÄ kirjoitti:
Ninni kirjoitti:Juu-u. Kovasti alkaa jo "RipsiRalli -kuume" jylläämään. Töissä vielä pari päivää ja sitten!!! Nyt näyttää siltä, jotta Pohjois-Karjalasta ei olisi tulossa kuin kaksi (?) leidiä, olenkohan oikessa?, mutta edustetaan me sitten Susirajaa :) Matka/reittisuunnitelmia vähän on silmäilty, mutta katsotaan nyt ajetaanko perjantaina pitkän kaavan mukaan vai suorinta/lyhintä reittiä. Yövytään Turus pe-la ollen sitten lauantaina virkeänä....! :mrgreen:
Jos siskonpetit olkkaris käy, niin soitelkaa kun ootte Turuus, tuun vastaan jonnekkin!!!???
-Päkä-
0505574108
Kiiiiiiitoksia kovasti tarjouksesta Päkä! :D mutta me ollaan jo keretty varata hostellista huone ja aamiaiset ja kaikki niin ei viitsitä perua enää niitä... Seuraavan kerran sitten mahdollisesti! Nähdään lauantaina! 8)
Sanne
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sanne »

Halloo Karjaa!! Mä voisin tält Tammisaaren suunnalt ajella sinne Karjaalle.. kurvailtais sit Pohjan kautta Perniöön päin.. Miltäs kuulostaa?? Ehdotuksia, missä treffattais, ABC/Shell Karjaa, klo:??? 8) :D

-Sanne-
Don't ride harder than your angel flies
CarmenElectra
Viesti:

Mä tarttisin jonkun ajokaveriksi täältä Järvenpää, Kerava Tuusula suunnalta. Sen verran vihreä vielä etten haluaisi yksin ajella :mrgreen:
softail06
Viesti:

Viesti Kirjoittaja softail06 »

Helou!

Espoosta starttaa porukkaa jo huomenna (pe) illalla 18 jälkeen... letkaan mahtuu vielä :D
Ja shoppailemaan ollaan valmiina klo 10 heti la aamuna 8)

Marra
CarmenElectra
Viesti:

En taida ihan ehtiä tohon letkaan :?
ivaanajulma

CarmenElectra kirjoitti:Mä tarttisin jonkun ajokaveriksi täältä Järvenpää, Kerava Tuusula suunnalta. Sen verran vihreä vielä etten haluaisi yksin ajella :mrgreen:
Moi!

Sorry, mä jotenkin oletin että olet Kehä 3:n sisäpuolelta.. Laitoin sulle privaviestin!
Elvis The King Kuva
ivaanajulma

wennnina kirjoitti:...jos nyt vihdoinkin pääsisi ripsiralliin- tällainen aloittelija :oops: , onko Vihdistä ketään lähtijöitä? :)
Wenniina: Ilmesty sinäkin Myllylammelle huomisaamuna, lähtö klo 9 sieltä!
Elvis The King Kuva
CarmenElectra
Viesti:

Mulla olisi nyt sittenkin yritys tohon Espoon letkaan yrittää ehtiä. Mihin voisin tulla että letkaan pääsee.
Olen aloittelija niin toivoisin ettei ihan tuhatta ja sataa mentäisi :oops: Missä me nukumme yön huomista odotellen. Tulen Järvenpäästä, sanokaa paikka niin olen siellä. Privana jos joku laittaisi puhelinnumeron jotta voin soittaa jos jotain sattuu enkä pääsekkään.
Vastaa Viestiin