Vrod tarvikeöljynsuodatin
Vrod tarvikeöljynsuodatin
Onko joku löytänyt? Mikä, mistä ja mitä maksoi?
Re: Vrod tarvikeöljynsuodatin
Ihan mielenkiinnosta, mitä maksaa alkuperäinen, oikeanlainen suodatin?
Ja mitä mahdollinen tarvikesuodatin?
Ja mitä mahdollinen tarvikesuodatin?
- Mopopoika -65
- Viesti:
Hot Biken verkkokaupasta löytyy.
Alkuperäinen 17,63 e
Tarvike/musta 10,53 e
Tarvike/kromi 12,77 e
Alkuperäinen 17,63 e
Tarvike/musta 10,53 e
Tarvike/kromi 12,77 e
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
$6.88 Chicago Harleystä, sitten kun hinta on suomessa edes euroina sama, niin voisin harkita.smuige kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, mitä maksaa alkuperäinen, oikeanlainen suodatin?
Kyse on kuitenkin vain ihan tavallisesta moottorin öljynsuodattimesta.
Piruako sitten kyselet, tilaa sieltä sikakosta. Montako suodatinta tarvitset yhden ajokauden aikana? Ja öljyksi pitää tietysti laittaa sellin tmo:ta siitä valkoisesta purkista, kun on halvinta.paalinaru kirjoitti:$6.88 Chicago Harleystä, sitten kun hinta on suomessa edes euroina sama, niin voisin harkita.smuige kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, mitä maksaa alkuperäinen, oikeanlainen suodatin?
Kyse on kuitenkin vain ihan tavallisesta moottorin öljynsuodattimesta.
V....u että piti vastata tyhmästi, mutta öljyn ja suodattimen vaihto ei paljon tuo vuosittain montakaan kaljalaatikon hintaa lisäkuluja, vaikka ostaisikin kotimaan kauppiaalta ryöstöhinnoilla.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Delvac on parempaaPertti kirjoitti: Ja öljyksi pitää tietysti laittaa sellin tmo:ta siitä valkoisesta purkista, kun on halvinta.
Älä ota sitä niin vakavasti, Pertti, mä olen köyhä ja siten pitää etsiä vaihtoehtoja.
paalinaru
Köyhät ne ajelee Muskeli Rodilla näemmä! (Ovh: n. 25.000,-)
Mutta kuten Pertti sanoi, niin tossa hommassa ei mitään tienaa. Lisäksi mulla on sellainen käsitys (?), että Rodin putsarin kierteet ei ole ihan standardia.
Putsarin irrottamiseen löytyy sitten Biltemasta sopiva kuppiavain. Muistaakseni vanhaan Audiin tarkoitettu, halkaisina jotain 74 mm ja hintaa muutama euro.
Ai että köyhä?Älä ota sitä niin vakavasti, Pertti, mä olen köyhä ja siten pitää etsiä vaihtoehtoja.
Mutta kuten Pertti sanoi, niin tossa hommassa ei mitään tienaa. Lisäksi mulla on sellainen käsitys (?), että Rodin putsarin kierteet ei ole ihan standardia.
Putsarin irrottamiseen löytyy sitten Biltemasta sopiva kuppiavain. Muistaakseni vanhaan Audiin tarkoitettu, halkaisina jotain 74 mm ja hintaa muutama euro.
Ja aukeaahan toi suodatin tollasella ihan tavallisella "remmimallisella"suodatinavaimellakin (löytyy kaikista tarvikeliikkeistä)
- Mopopoika -65
- Viesti:
Vanha suodatin kannattaa irroittaa iskemällä ruuvimeisseli siitä läpi ja vääntämällä, niin ei tarvi ostaa sitä "remmiavainta" 
Aake
XLH-84 (late)
XLH-84 (late)
Ilkimys, eipä tuo vrod ollenkaan kalleimmasta päästä ole kun HD lineuppia katsoo.
Ja joo, ei siinä kauheasti säästä, mutta kyse onkin periaatteesta. Ja siitä ettei aina tarttis juosta dealerille ostamaan "Genuine HD" kamaa kun tarttis jotain pikkuhuoltoa tehdä.
Ja joo, ei siinä kauheasti säästä, mutta kyse onkin periaatteesta. Ja siitä ettei aina tarttis juosta dealerille ostamaan "Genuine HD" kamaa kun tarttis jotain pikkuhuoltoa tehdä.
Markon ja Mopopoika! Ainakaan Night Rodin suodatin EI AUKENE millään muulla kuin tollasella kuppiavaimella. Ei kertakaikkiaan ole tilaa!!!
nimim. noin 12 erilaista avainta hyllyssä.
nimim. noin 12 erilaista avainta hyllyssä.
LIFEMEMBERRe: Vrod tarvikeöljynsuodatin
Orggis filtteri tais olla 23,70 paikallisella HD Jälleenmyyjällä, mut Rannikon MP Osa ja Rengas Ky. (taitaa sijaita Raahessa) möi tarvike filsuja (Olikohan Custom Chrome Choppersin pakkaamia) hintaan 8,- erkkiä kappale ainakin kevväämmällä (musta/kromi tais olla saman hintaiset). Ei siinä juurikaan säästöä tullut kun otin noita tarvikemalleja 24,- erkillä, mut toki saa vaihtaa kolmesti
Niin ja tuli matkahuollon rahtipussissa samana päivänä kun aamulla tilasin.
Niin ja tuli matkahuollon rahtipussissa samana päivänä kun aamulla tilasin.
Ei ehkä halvimpaa kiinalaisten tekemää filsua kannata ostaa? Voi vaikuttaa jopa öljynpaineisiin. Japseihin ainakin kauppaavat paremmin virtaavia putsareita jotka vähän kalliimpia. En tiä onko humpuukia?
En ainakaan kiinalaisten tekemiä stefoja halua prätkääni. Olen kokeillut.
'
Kiinan kumi paskaa ja metalli moneen kertaan sulatettua kuona paskaa jota ei oiken voi hitsatakkaan vaan palaa kuin pengaalitikku kun yrittää.
Kiinan muovitkin paskaa.
On olemassa kahdenlaisia venäläisiä! Ammattihuijareita ja amatöörihuijjareita.
En ainakaan kiinalaisten tekemiä stefoja halua prätkääni. Olen kokeillut.
Kiinan kumi paskaa ja metalli moneen kertaan sulatettua kuona paskaa jota ei oiken voi hitsatakkaan vaan palaa kuin pengaalitikku kun yrittää.
Kiinan muovitkin paskaa.
On olemassa kahdenlaisia venäläisiä! Ammattihuijareita ja amatöörihuijjareita.
Kyllähän se kaikille pitäisi olla selvää, että Harley-Davidsonin suodatintehdas tekee parhaat suodattimet!!! Miksi siis pitäisi olla niin saita, että yrittää säästää muilla huonompien valmistajien tekeleillä?
-
harley-pilot
- Viesti:
Mikä tehtävä, öljyn suodattimella on moottorin öljynkierrossa?
Aivan oikein suojella moottorin sisäisi osia, suodattamalla liian suuret partikkelin pois öljystä. Yksinkertaista noin teoriassa. Kuitenkin kun otetaan mukaan eri tekjöitä niin tilanne alkaa muuttua. Kuten mitä materiaalia on suodatin aines, kuinka nopeasti tukkeutuu, mikä on paineen pudotus yli öljyfiltterin. Siis paljon muutakin kun pelkkä kierteen mitta jolla filtterri saadaan kiinnitettyä.
Jokaisella moottorin valmistajalla on standardit näihin tekijöihin. Ainakin ostamalla alkuperäisen niin se täyttää ne ja tulisi hyvin kestää suositellun öljynvaihtovälin normaalioloissa. Hyvässä tarvike suodattimessa on ilmoitettu mitkä standardit se täyttää, kunten esim: K&N( tämä ei ole mainos sillä itse en käytä enkä myy näitä filttereitä)
http://www.knfilters.com/search/product ... od=KN-174C" onclick="window.open(this.href);return false;
Niin ja tämä on tarkoitettu V-rodiin, pitäisi olla helppo avata, 17mm mutteri on filtterin päässä.
On olemassa sanonta. Jos haluaa halpaa ja hyvää niin pitää ostaa kaksi. Halpa ja Hyvä
Aivan oikein suojella moottorin sisäisi osia, suodattamalla liian suuret partikkelin pois öljystä. Yksinkertaista noin teoriassa. Kuitenkin kun otetaan mukaan eri tekjöitä niin tilanne alkaa muuttua. Kuten mitä materiaalia on suodatin aines, kuinka nopeasti tukkeutuu, mikä on paineen pudotus yli öljyfiltterin. Siis paljon muutakin kun pelkkä kierteen mitta jolla filtterri saadaan kiinnitettyä.
Jokaisella moottorin valmistajalla on standardit näihin tekijöihin. Ainakin ostamalla alkuperäisen niin se täyttää ne ja tulisi hyvin kestää suositellun öljynvaihtovälin normaalioloissa. Hyvässä tarvike suodattimessa on ilmoitettu mitkä standardit se täyttää, kunten esim: K&N( tämä ei ole mainos sillä itse en käytä enkä myy näitä filttereitä)
http://www.knfilters.com/search/product ... od=KN-174C" onclick="window.open(this.href);return false;
Niin ja tämä on tarkoitettu V-rodiin, pitäisi olla helppo avata, 17mm mutteri on filtterin päässä.
On olemassa sanonta. Jos haluaa halpaa ja hyvää niin pitää ostaa kaksi. Halpa ja Hyvä