Rengasliikkeitä Tampereella?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Mopopoika -65
Viesti:

Rengasliikkeitä Tampereella?

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Missäs voi asennuttaa MP:n renkaan vanteelle Pirkkala - Tampere -aksellilla ja mihin hintaan?

Muokattu 18.6.: Kiitoksia alla olevista vinkeistä - laitan korvan taakse. Tällä kertaa homma hoitui ripeästi "hovihankkijan" (Hot Bike) toimesta ennen lomalaitumille siirtymistä.
Viimeksi muokannut Mopopoika -65, 07:20 18.06.2009.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Sam01
Viesti:

Re: Rengasliikkeitä Tampereella?

Viesti Kirjoittaja Sam01 »

Halvin mitä mä löysin oli Storm, oon useemman renkaan siellä laittanu. En tosin muista hintaa enää...
"Alkoholista tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan." -Varjoja paratiisissa
Grasschopper1

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

Itse oon vaihdattanut MotoOsat firmassa,Sammonkadulla.Oli pienen soittokierroksen perusteella edullisin,kun vaihdettiin alta alle molemmat renkaat.Irtopyörälle on maksanut 10e/rengas.Toiminta ollut myös ripeää...suosittelen!
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Toi tormi toiminut ihan ok. Just perjantaina ähisin siinä pihassa pari tuntia. Kantsii tosin soittaa etukäteen, ja varmistaa hyllyjuttu. Ei sit lompakko älähdä ylimääräisiä...

Jumpe

Ed. tarkennus. tormin hinnat kilpailukykyisiä, ja asennus tietty samaan hintaan. Jos pelkkää asennusta, tais olla 15 utilia. Aika kartellisoitunutta täälläpäin tolta osin, vähän niinkuin torikauppa...
jmm66

Viesti Kirjoittaja jmm66 »

Mr. Moore on tuntunut ammattitaitoiselta paikalta myös rengasasioissa ja näytti hyllyssä olevan renkaita jonkunlainen rivi.
Sam01
Viesti:

Grasschopper1 kirjoitti:Itse oon vaihdattanut MotoOsat firmassa,Sammonkadulla.Oli pienen soittokierroksen perusteella edullisin,kun vaihdettiin alta alle molemmat renkaat.Irtopyörälle on maksanut 10e/rengas.Toiminta ollut myös ripeää...suosittelen!
Tästä taitaa olla hetki aikaa, ei oo tainnu pariin vuoteen enää ollu, muutti Messukylään ja nyt ei oo enää sielläkään.
Grasschopper1

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

Nyt menee putiikit sekaisin!Kyllä MotoOsat on toiminnassa ja paikoillaan edelleen Kalevassa Sammonkadulla.Taidat tarkoittaa Moto GSM Shoppia,joka on taas eri asia.Se on tainnut lopettaa kokonaan juu.
Sam01
Viesti:

Grasschopper1 kirjoitti:Nyt menee putiikit sekaisin!Kyllä MotoOsat on toiminnassa ja paikoillaan edelleen Kalevassa Sammonkadulla.Taidat tarkoittaa Moto GSM Shoppia,joka on taas eri asia.Se on tainnut lopettaa kokonaan juu.
Ok, tarkotin juurikin sitä Moto GSM shoppia, toimivat samassa tilassa ja kuvittelin samaksi firmaksi.
Vastaa Viestiin