Viikko jussista Källivaarassa kyseinen tapahtuma, on kaiketi pitkät perinteet kun itsekkin oon 38v sinne aatellut mäneväni! Tuolloin huhujen mukaan meno oli varsin raisua sveedujen tapaan... Valokuvien perusteella kalusto varsin laadukasta!
Onk kellään kokemusta viimevuosilta? Tai muuta havaintoo? Joka tapauksessa nyt männään jos ei nyt ihan keli katolleen mäne!
Joopa! Netistä en ole tietoa ja näin ollen kuveja kaivanut! Kaverit kävi seitkeentluvun taitteessa siä ja näyttivät upeita kuveja Harrikoista, Nortoneista ym kuin myös se NSU-moottorinen Mammuth oli paikalla! Sekapyöräralli se tuolloin oli ja lienee sitä vieläkin. Luulin vuosikymmenet että tapahtuma on Jussina, mutta jossain kalenterissa se oli merkitty viikko Jussin jälkeen! Annan rapottia kun sieltä palailen!
Keskiyönauringon ralli
Keskiyönauringon ralli
Viimeksi muokannut weltti, 22:22 12.06.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Keskiyönauringon ralli
mistäs oot kuvia löytäny? mulla on näköjään jääny koko ralli huomaamatta. Sekapyörä kokoontuminen?
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Oisko tämä: http://www.msmeet.com/. Tää on kyllä viikko ennen jussia ja vaikuttaa enemmän autopuolen jutulta.poromarko kirjoitti:mistäs oot kuvia löytäny? mulla on näköjään jääny koko ralli huomaamatta. Sekapyörä kokoontuminen?
Olin tuolla -87, seka(nen)pyora ralli se ainakin sillon oli.
Henkilokohtaisesti semmonen ei mua kyllakaan haittaa, useesti jopa parempi meininki kun ei kaikkien tartte jaykistella nahkavipsuliivit seljas.
ja viikko jalkeen juhannuksen se sillonkin oli. Hyva meininki siella oli, ei mitaan normi ruottalaisten myys-myys meininkia.
Henkilokohtaisesti semmonen ei mua kyllakaan haittaa, useesti jopa parempi meininki kun ei kaikkien tartte jaykistella nahkavipsuliivit seljas.
ja viikko jalkeen juhannuksen se sillonkin oli. Hyva meininki siella oli, ei mitaan normi ruottalaisten myys-myys meininkia.
Can i have one Irish Coffee?
Uuuh, i'm sorry, we have only Dominican coffee.
Uuuh, i'm sorry, we have only Dominican coffee.