Varaosaliike jota en enää käytä!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
maicol

Varaosaliike jota en enää käytä!

Viesti Kirjoittaja maicol »

Tilasin eräästä Hangon suunnalta löytyvästä HD varaosakaupasta osia. Lähetin kyselyjä ensin sähköpostitse ja vastaukset tulivatkin pikavauhtia positiiviseksi yllätyksekseni, selvittelimme yksityiskohdat ja tilaus tehtiin.
Kun sain tavarat tänne ulkomaille asti niin osa niistä olikin vääriä, vaikka kaikki oli tarkasti selvennetty Arton (nimeä muutettu :wink: ), puljun omistajan kanssa. Ymmärrän toki että karkeitakin virheitä joskus sattuu vaikka useampiakin kerrallaan. Lähetin asiasta sähköposteja mutta niihin ei nyt vastattukkaan 8O, reilu kuukausi on mennyt!
Joudun nyt odottelemaan ilman oikeita osia kunnes kykenen palaamaan kotosuomeen, sitten teen kyllä henk koht käynnin kyseiseen puljuun.
"Arto" herralle terveisiä, tulossa ollaan!
"HASTA LA PISTA"!
madenzo
Viesti:

Re: Varaosaliike jota en enää käytä!

Viesti Kirjoittaja madenzo »

vai niinkö kävi,kyllä ara on hoitanut mallikkaasti minulle ainakin.tavaran on saanut viedä kotiin kokeiltavaksi ja palauttaa jos ei ole sopinut.Harmi että sulle käynyt noin ja ihmettelen kovasti ettei hän ole ottanut sinuun yhteyttä.Ainahan voi saada tilatessaan väärää kamaa mutta ne saa palauttaa.Soitappa sinne niin eiköhän asiat hoidu mallikkaasti
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
PinkBiker
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PinkBiker »

Tuntuu kummalta ettei sähköpostiviestiisi ole vastattu... meidän perheellä on kyllä samanlaisia kokemuksia kuin madenzolla. Aina on saatu viedä tavarat kotiin palautusoikeudella, jopa työkalujakin on saatu lainaksi. Mitä ystävällisimmästä palvelusta puhumattakaan!!
Minäkin uskon että asiat kyllä vielä selviää parhain päin.
Born to be wild ;)
Tara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tara »

joskus on käynyt myös niin et kuvailuista ja vuosi-malli.ym muusta pyörän tiedoista kun on täsmänneet,ni osa silti väärä kunnes on hokattu et hei,enpä ostanu pyörääni uutena vaan käytettynä ja siihen on joku tee-se-itse-mies jo ennen vaihtanu vaikka mitä ja soveltanu kilkkeitä ties miten ja millä on nurkista löytynyt.
virheistäni oppineena tarkistan aina manuaaleista ym.kuvastoista ensin vertaamalla vanhaan mikä siinä kätösessä sit onkin.koskee varsinki vaijereiden kiinnityksiä ja jarru-osia.
outoa tosiaan tuo ettei hän ole vastannut.huhut ja teot miehen toiminnasta on aina olleet positiivisia.liekö kiire näin kesän alussa.

nim:pajavasaran elinehto=tiedän mitä teen...ehkä..
-Kunnioitus ja Luottamus-
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

maicol
Lähetin asiasta sähköposteja mutta niihin ei nyt vastattukkaan , reilu kuukausi on mennyt!
Kokemuksesta sanoisin, että sähköpostit on syvältä... :evil:

Kyseisen herran tuntien asia ihmetyttää kummastuttaa... Olisko mitään jos vaikka soittaa pirauttaisit!?
Kuva LIFEMEMBER
Karhu-Japa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhu-Japa »

Itsellä myöskin pelkästään positiivisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä.
Muutkin, joiden kanssa asiasta on tullut puhetta, ovat olleet palveluun ym. tyytyväisiä.

Olen varma, että kyseessä on jonkinlainen sekaannus noiden sähköpostien kanssa, en ihan helposti usko minkäänlaiseen vilppiin tms. tässä tapauksessa.

Puhelin kauniiseen käteen ja soitto Aralle, ellet ole sitä jo tehnyt, takuulla asia selviää ja saat haluamasi osat.
Bludy´ell, Marshalls!!
Ortiz

Viesti Kirjoittaja Ortiz »

Tieto-taitoa löytyy hyvin ja jos osaa ei ole hyllyssä niin tulee jopa neljässä päivässä Euroopasta.
Elikä olen tyytyväinen kyseiseen yritykseen.

Immu Hyvinkäältä. :D
북한 대통령
TIKKIMIES
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TIKKIMIES »

maicol kirjoitti:Tilasin eräästä Hangon suunnalta löytyvästä HD varaosakaupasta osia.
.....kenestähän tässä puhutaan , voisin melkein vannoa ettei kyseessä ole Ara , senverran on
palvelualtis herra.....
---tikkimies---

Hard working...HarD biking
Karhu-Japa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhu-Japa »

"Vähän" ohi aiheen tähän väliin...

JU.....TA immoh!! vaihda toi avatar, mainasin mäiskiä ruutuni kehnoon kuntoon :lol: :lol: :lol: :lol:
Bludy´ell, Marshalls!!
kaara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kaara »

Moro !

Olen varma, että nyt ei ole ARAsta kyse, sillä kyseessä oleva tapahtuma ei todellakaan ole Aran tapaista !
Olen asioinnut ko. liikkeessä asiakkaana yli kymmenen vuoden ajan ilman minkäänlaista ongelmaa, päinvastoin aina on saannut tämmöinen tyhmempikin apua vaikka aina ei ole edes kehdannu sitä pyytää.
Palvelu on ARAlla ainakin ensiluokkaista! Siis otaksun, että nyt EI OLE KYSE ARASTA !!
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Tämä on niin herkullinen aihe, että pakko ottaa kantaa, vaikkei tunne kumpaakaan osapuolta :D Tulee mieleen, että eihän vain ole mahdollista, että joku olisi tehnyt ns. kivitilat ja kirjoittanut vahingossa väärän miehen asiakastietoihin luonnehdinnan "Asiakas on m*lkku" ja jäsen M olsi sen takia saanut erehdyksessä ihan muille varattua palvelua :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
laphilainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja laphilainen »

Edelleenkin vaikea uskoa että Arasta olisi kyse, itse olen Aralta kohta 15 vuotta osia tilannut, eikä minkäänlaista ongelma ole ollut. Palvelu on ollut ensiluokkaista.
Soitappa ja tarkista asia...
Ihan turhaan tuotakin tuskailet,
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota muualta löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä. (A.H.)
Mikael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Yhdyn kaikkiin positiivisiin palautteesiin Aralle, parempaa palvelua saa hakea.

Aralla on varmaan ollut kiirre näin ajokauden alussa kun kaikki projektit piti olla valmiit superiin ja sitten onkin jo Norrtälje vuorossa. Veikkaan että kiireisinä aikoina Aralla on mielummin työkalu kädessa ja puhelin taskussa kuin tietsikan ääressä, joten soittaa kannattaa (ja voihan nettikin reistailla). Tällaisia tapauksia on harmillisia parhaansa tekevälle miehelle (minun mielestä).

-Mikael
brady

Viesti Kirjoittaja brady »

Asiaan enempää kantaa ottamatta ( olen kyllä saanut aina hyvää palvelua Aralta ) , Arahan vaikuttaa ennemminkin Raaseporin alueella kuin Hangossa.
Vastaa Viestiin