ROKKIPÄÄ-BAND KIITTÄÄ!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
wesa
Viesti:

ROKKIPÄÄ-BAND KIITTÄÄ!

Viesti Kirjoittaja wesa »

KIITOS!

Olihan se hieno kokemus bändille, kun n. 8000 henkeä teltassa ja suuri joukko laulaa mukana vanhoja tuttuja hittejä 60- ja 70-lukujen vaihteesta.
Ihan siinä liikuttuu, erittäin hieno kokemus! Josta erittäin suuri KIITOS Teille kaikille!
Yleisöä oli rallipaikalla 27 maasta. Hienoa!

http://www.st74.fi/rokkipaa.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Tässä muutama kuva stagelta, olkaa hyvät:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
smuige
Viesti:

Re: ROKKIPÄÄ-BAND KIITTÄÄ!

Viesti Kirjoittaja smuige »

Kiitos vaan. Ihan hyvä oli Wesan ja kumppaneiden keikka.

Olihan siellä paljon porukkaa, mutta Wesa nyt hieman liioittelee yleisömäärän suhteen...Torstaina tuohon aikaan ei kyllä teltassa taikka vieressä ollu lähimainkaan 8000 ihmistä kun koko aluella oli silloin n.7100 ihmistä (tieto Infossa)
Eikä osa porukasta vielä valitettavasti löytänyt tietään lavoja kohti.
Siinä ruokateltan ja anniskelupisteiden ympärillä soi musiiki niin kovaäänisesti, ettei porukka edes tiennyt soitettavan elävää musiikkia jossakin. (oma henk.koht kokemus).
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Et tullut katsoneeksi siihen pussukkaan mikä ripustettiin portilla sun kaulaan! Siellä oli ohjelma missä asiasta kerrottiin! :mrgreen:
Kuva LIFEMEMBER
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Vallu kirjoitti:Et tullut katsoneeksi siihen pussukkaan mikä ripustettiin portilla sun kaulaan! Siellä oli ohjelma missä asiasta kerrottiin! :mrgreen:
Luin ja olin siellä ja vein muita mukana.
Kaikki vaan eivät osanneet lukea karttaa ja paikantaa itseään :roll: :lol:

Ja kentällä pauhaavan musiikin alta ei muualla esiintyneet liveartistit kuuluneet.
wesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wesa »

Tuo mun eka kuva kertokoot kaiken. Enempää ei telttaan sopinut! :wink:

Edelleen hurjan suuret kiitokset! 8)
LIFEMEMBER
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

smuige kirjoitti: Olihan siellä paljon porukkaa, mutta Wesa nyt hieman liioittelee yleisömäärän suhteen...
Itse olin kaikki työvuoroni siellä lavan takana ja nurkilla enkä usko Molly Hatchetinkään keikkaa seuranneen paria tuhatta katsojaa - mutta Wesan keikkaa en valitettavasti nähnyt, joten en voi verrata näitä yleisömagneetteja :mrgreen: :mrgreen:

Minusta tuolla toteutui jokseenkin sama, mikä esim. Kemissä viime kesänä. Lämppäreitä oli katsomassa n. 1-1,5 % osallistuneista ja pääesiintyjiä 10-15% ja siinä kaikki. Ylivoimaisesti suurin osa ei vaivautunut syystä tai toisesta lavan äärelle ja siihenkin heille suotakoon oikeus :D Jääpähän meile musadiggareille paremmin tilaa lavan edessä :lol:

Ja tuo Molly Hatchet oli todella myönteinen yllätys, mahtava bändi. :!: Kitarat soivat oikeaan malliin ja käsi kävi kitaran kaulalla sukkelasti, josta kyllä kuuluu iso ansio minulle, kun riensin hätäpäivystyksenä etsimään kaupungilta liukastetta kitaroiden kauloihin juuri ennen heidän keikkaansa :mrgreen: Nolona tosin totean, että oli minulle ihan uusi tuttavuus :oops:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin