Tässä viime päivinä on ollut tälläistä ongelmaa ainakin mulla ja kun on vielä saitsulla ollut paranemassa superiin .. .
Ruuhkaako juttutuvassa
Ruuhkaako juttutuvassa
Eli onkos kävijöitä ollut näillä sivuilla esim. eilen niin paljon, ettei sivut näy kaikille. En eilen päässyt näille sivuille juuri ollenkaan. . . Kesti kauan ja sit page can not be displayed. . .
Tässä viime päivinä on ollut tälläistä ongelmaa ainakin mulla ja kun on vielä saitsulla ollut paranemassa superiin .. .
Re: Ruuhkaako juttutuvassa
Hyvin on sivut auennut.
Ainoa selkeytys olisi modeilla voinut olla aiemmin, että kaikki 2009 Superiin liittyvät keskustelut (yleisellä ja suljetulla puolella) olisi voinut koota kummallakin puolella yhden oman ketjun alle. Nyt näitä turinoita on siellä sun täällä.
Tosin eipä tässä enää jouda kuin jälkimaininkeja lukemaan ensiviikolla - lähtöön kun on muutama tunti aikaa ...
Tosin eipä tässä enää jouda kuin jälkimaininkeja lukemaan ensiviikolla - lähtöön kun on muutama tunti aikaa ...
HD FLHRCI - 2002, 900 Z1 - 1974, CB 500 - 1974, RD 125 - 1974, Ögland - 1964
- Mopopoika -65
- Viesti:
Re: Ruuhkaako juttutuvassa
Mulla ainakin sivut on toimineet päiväsaikaan ihan normaalisti.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90