Olis ehkä mennyt myös tuonne "Perjantaina superiin" tms otsikon alle mutta kun on kuitenkin eri asia... laittakoot muut kyydin tarvitsijat ja tarjoajat sitten tähän samaan...
Eli perjantaille olisi tarves saada pyörätön immeinen kuskattua Helsingistä rallipaikalle. Jos on autolla menijöitä joilla olis tilaa niin ilmoitelkaa. Ai niin, on myös kortiton joten ei kelpaa kuskiksi
Selvennettäköön että itse olen perjantai aamuun 04:00 asti ohjaamassa niitä MOOTTORIPYÖRÄLLÄ tulijoita paikalle ja neito torstain vielä töissä joten samalla kyydillä ei oikeen onnistu. Ja joo, voisihan siitä tietysti sen hukin jälkeen lähteä kyytiläisen poimimaan Helsingistä mutta sorruin nyt ajattelemaan että jotenkin helpommallakin voisi selvitä... Anteeksi siitä.
Jos olisit luullut vielä vähän pidemmälle olisi tuollainenkin mahdollisuus saattanut sieltä putkahtaa mieleen. Enkä muuten usko että olemme ihan ainoita vastaavassa tilanteessa...
Heps
Olis tarve kuljetusta superista ouluun sunnuntaina.Mennään kyllä pyörällä mutta vaimon täytyy mennä töihin maanantaina (onhan jonkun tienattavakin),itse jään rallipaikalle vielä maanataiksi.
p. 0400 580554 Tane
affe kirjoitti: Enkä muuten usko että olemme ihan ainoita vastaavassa tilanteessa... Affe
Jos noita autokyytejä Helsingistä löytyy, niin minullakin olisi yksi kyytiläinen tiedossa. Tämä daami ei pysty selkänsä takia istumaan ylkänsä pyörän selkään tuollaiselle matkalle, joten hänkin olisi kyytiä vailla. Lupailin jelppiä pariskuntaa, jos olisin tullut autolla, mutta nyt jalka tuntuu paranevan sellaisella tohinalla, että pääsen itse pyörällä enkä voi tarjota näin naapuriapua. Eli saa panna minullekin infoa mahd. autokyydeistä pk-seudulta, niin välitän tiedon eteenpäin
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Irokeesi kirjoitti:Ihan kurositeettina, niin perjantaina puoli kymmeneltä lähtee pendoliino kohti Seinäjokea ja on perillä puoliltapäivin.
No joo, ei tässä ihan niin uusavuttomia sentään olla etteikö VR aikataulu löytyisi Sivuilta löytyy myös lipun hinta, on sitä luokkaa että sillä maksaisi bensat autokyydistä, edestakas.
Minulle Super rally niin kuin kaikki moottoripyörätapahtumat edustavat tapahtumaa jonne tosiaan mennään moottoripyörällä. Jos joku veti herneet nenään niin siitä vaan, ei ollut tarkoitus ketään loukata. Mennään bussilla...
Good for you, meille muille elämä ei aina ole niin täydellistä.
Kiitos kuitenkin että noilla mielipiteilläsi pidät tämänkin mottoripyöräilyyn täysin kuulumattoman asian esillä
Herneen nenään... no tuskinpa, jokaisella on oikeus perser... eiku mielipidehän se olikin