Moro
Mites toi cranen sytytyksen säätö meni lampulla,mikä merkki pitäis saada näkyviin.
Vai saako sieltä öljyn peitosta mitään merkki näkyviin,ostin sen tulpan joka kierretään ihan pohjaan,pitäis kuulemma näkyä paremmin sillä,merkit maalasin jo punasella.ite en oo saanu yhtäkään merkkiä näkymään..en tie että onko ihan kohdilla säädin sen sytkän ajoitus ledin kanssa kohdille,pysty viiva oli keskellä reikää.hyvin lähtee käymään ja vetää hyvin.mut tuntuis että kuuluu pientä naputusta tai sit joku muu pitää ääntä..
Pyörähän on -96 Sportster.
Sportster sytytys crane HI-4
- Santerisalama
- Viesti:
Re: Sportster sytytys crane HI-4
Onhan sulla sytytysennakon säädöllä varustettu ajoituslamppu? Ilman tuota ominaisuutta voi olla vaikea saada mitään merkkiä näkyviin - vaikeaa se on kyllä muutenkin öljyn seasta.
Eli jos vaikka haluat 35 asteen kokonaisennakon niin lampusta asteet vastaavasti - silloin pitäisi maksimiennakon merkin näkyä reiässä kun runtua on joku 2500-3000.
Itse olen aina laittanut sytkän sillä ledillä kohdalleen, jos kilkattaa vedättäessä niin käännä sytkää aavistus vastapäivään (myöhäisemmälle).
Eli jos vaikka haluat 35 asteen kokonaisennakon niin lampusta asteet vastaavasti - silloin pitäisi maksimiennakon merkin näkyä reiässä kun runtua on joku 2500-3000.
Itse olen aina laittanut sytkän sillä ledillä kohdalleen, jos kilkattaa vedättäessä niin käännä sytkää aavistus vastapäivään (myöhäisemmälle).
- Santerisalama
- Viesti:
On mulla tuo kyseinen lamppu..sitä saa valita onko 1-24 sylinterinen.
yritetään laitta nuo asteet siihen ja kokeillaan uudestaan.
yritetään laitta nuo asteet siihen ja kokeillaan uudestaan.
Jos ne merkit maalaa valkosella niin näkyy vähän paremmin.
Kun se tulppa on melkein kiinni limpussa niin väliin ei jää paljoa öljyä.
Ja ilman tulppaa on sitten naama öljysuihkeen peittämänä.
Jos on avobeltti, niin noi merkit voi maalata ulkopuolellekin. (Tai miksei sinne kopan sisäänkin, mutta silloin koppa pitää iroittaa tarkistaessa)
Eli tulppa auki ja merkki oikealle kohdalle näkyviin. Sitten hihnapyörään ja lohkoon johonkin samalle kohdalle merkit. Tulppa kiinni, kone käyntiin ja ulkopuolisia merkkejä vertailemaan.
Kun se tulppa on melkein kiinni limpussa niin väliin ei jää paljoa öljyä.
Ja ilman tulppaa on sitten naama öljysuihkeen peittämänä.
Jos on avobeltti, niin noi merkit voi maalata ulkopuolellekin. (Tai miksei sinne kopan sisäänkin, mutta silloin koppa pitää iroittaa tarkistaessa)
Eli tulppa auki ja merkki oikealle kohdalle näkyviin. Sitten hihnapyörään ja lohkoon johonkin samalle kohdalle merkit. Tulppa kiinni, kone käyntiin ja ulkopuolisia merkkejä vertailemaan.
- Santerisalama
- Viesti:
Juu tuli kokeiltuuks ilman tuota tulppaa,tuli öljy pesy nassuun oikein kunnolla..