Vapaan merkkivalo
Vapaan merkkivalo
Joo... eli -03 dynassa ei pelaa vapaan merkkivalo, Polttimo on ehja ja piuhat kunnossa
Onko jossakin joku anturi selle merkkivalolle vai miten se toimii? Ilmeisesti jos on niin luultavasti aika hyvin piilotettu johonkin vaihteistoon

Re: Vapaan merkkivalo
Vapaavalon anturin pitäisi näkyä kun kurkkaat koneen oikealta puolelta startin eteen. Anturi on maadoittavaa tyyppiä joten voit helposti testata toimiiko valo kun otat liittimen irti ja tökkäät sen suoraan maihin.
Edit: Ainakin evolassa olevan anturi siinä laatikon kopassa eikä Twincamin loota siitä juuri eroa, kuva ohessa:

Edit: Ainakin evolassa olevan anturi siinä laatikon kopassa eikä Twincamin loota siitä juuri eroa, kuva ohessa:

Jees, kiitos hemuli. Toinen pikku vika on pitkien merkkivalossa, kun on lyhkäset päällä niin se sininen valo palaa himmeästi ja kun pistän pitkät päälle niin se sininen valo syttyy kunnolla palaan niinkuin sen kuuluiskin tehdä. Tän mä luulen tietäväni... siis luulen...
Minusta viittais maa vikaan?
Jep, maavika - eli ainakin omassa FXR:ssä samanlainen oire tuli kun etuvalon kiinnitysruuvi ei ollut kunnolla kontaktissa siihen lippaan (omassa maalattu mustaksi).
Mulla oli samaa vikaa.. Umpion sisällä johdot väärässä järjestyksessä.voppis kirjoitti:Toinen pikku vika on pitkien merkkivalossa, kun on lyhkäset päällä niin se sininen valo palaa himmeästi ja kun pistän pitkät päälle niin se sininen valo syttyy kunnolla palaan niinkuin sen kuuluiskin tehdä. Tän mä luulen tietäväni... siis luulen...Minusta viittais maa vikaan?
FLHT -98