PCIII

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

bobst

PCIII

Viesti Kirjoittaja bobst »

Onko kenelläkään mitään hyvää sanottavaa tuotteesta(powercommander 3), meinasin laittaa tollasen -06 Street Bob :iin,mistä kannattaa hankkia <-?. :roll:
formula350

Re: PCIII

Viesti Kirjoittaja formula350 »

Mulla on kyseinen keksintö kiinni TC Electrassa, toinen versio kahden vuoden sisään...Ehdin jo kirota kyseisen tuotoksen alimpaan helvettiin kun pyörään tuli taas mystisiä käyntihäiriöitä(mm. tyhjäkäynti 2500rpm pahimmillaan...)uudellakin PCIII:lla, kunnes sitten huomasin että ekan PC:n käräyttänyt ja toisessakin noita ongelmia aiheuttanut vika oli siinä että asentaja (ei allekirjoittanut) oli jättänyt orgis-ECM:n ja PCIII:n liittimen suojaamatta ja sellaiseen paikkaan että suurinpiirtein kaikki pyörän päälle joutunut vesi valui suoraan liittimen sisään...Valuttelin desin vettä liittimestä pihalle, kuivasin ja suojasin liittimen ja taas laite pelasi.

En ole vielä itse säätämiseen perehtynyt mutta bensa/säätömikälienimeltäänkarttoja pitäisi löytyä netistä melkoinen määrä ja ainakin Fuelpakiin verrattuna PC on siinä mielessä parempi että a)löydät ainakin suht lähellä olevan kartan ja b)voit sitä itse hienosäätää PCIII.n kyljessä olevilla nappuloilla( ala,keski ja yläalue erikseen).

Mutta eikös 06 Street Bobissa ole jo lambdat putkissa valmiina? Sitten oma valinta olisi Thundermax autotunella...Power Commanderillakin lienee uusi malli PC V, mutta siihen en ole perehtynyt yhtään, vain kuullut että uusi malli tullut...
Lippajärven kreivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lippajärven kreivi »

Itse pohdin tuota samaa kysymystä aikoinaan Dynani suhteen ja päädyin mainittuun T-Maxiin juuri lambdojen takia. Myös se iso seikka että jos kartoista ei löydy juuri sopivaa osakokonaisuutta PC3:seen niin pitäisi penkittää, muutenkin penkitys tuo joitain hevosia aina lisää koska pyörät yksilöitä, T-Maxia ei tarvitse penkitellä, säätää itse itsensä.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

formula350 kirjoitti:
Mutta eikös 06 Street Bobissa ole jo lambdat putkissa valmiina? Sitten oma valinta olisi Thundermax autotunella...Power Commanderillakin lienee uusi malli PC V, mutta siihen en ole perehtynyt yhtään, vain kuullut että uusi malli tullut...
Ei ole -06 Bobissa lambdoja. Paikat ovat kyllä, mutta jostain syystä ne on maahantuojan toimesta jo uutena otettu poijes. Käsittääkseni kaikista eurooppaan tuoduista Bobeista. Mutta -07 mallisista löytyvät, mutta ovat "narrowband"-tyyppisiä ja ThunderMaxissa ovat "wideband"-tyyppisiä, eli eivät toimisi T-Maxin kanssa kuitenkaan. Mulla on toi T-Max Autotunella ja suosittelen vilpittömästi. Toimii hienosti ja kuten lupaavat ja asennus oli helpohko.
H-D Softail Custom 1998
Lippajärven kreivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lippajärven kreivi »

Kyllä munkin täytyy ääni antaa T-Maxille, tuli kuin uusi pyörä kun laitettiin kiinni, nyt toimii varmaankin siten kuin ajateltu eikä siten että menee saastemääräyksistä läpi...samassa yhteydessä toi vapaavirtaussuodatin hengitykseen.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Vastaa Viestiin