RIPSIRALLI 2009
Re: RIPSIRALLI 2009
ihan takuulla, mulla ainakaan ei ole liikaa ajokavereita

*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
- ivaanajulma
- CarmenElectra
- Viesti:
Kiva, kiva, kiva 
- CarmenElectra
- Viesti:
Mä en melkein jaksa odottaa Ripsirallia. Onneksi on Superi tässä välissä ettei ole niin kauhean pitkä odotus 
...jos nyt vihdoinkin pääsisi ripsiralliin- tällainen aloittelija
, onko Vihdistä ketään lähtijöitä? 
Edellä mainittuja leidejä on tulossa siitä lähimain...Tuusulasta, Helsingistä, Hyvinkäältä... laitetaan treffipaikka julki kun ollaan lähempänä ajankohtaa, rallitellaan toi Superi ens alta pois.
Tervetuloa mukaan
terv. Päkä
Tervetuloa mukaan
terv. Päkä
Juu, superiin täältä Susirajaltakin ensiks pöristellään. Antoi onneksi armas työnataja muutaman vapaapäivän.... jotta pääsee töihin 
Mites tuon RR:n majoitus... entes JOS käykin niin jotta tulee yli 5kymmentä leidii paikanpäälle... Onko pihassa paikkaa teltalle??
Mites tuon RR:n majoitus... entes JOS käykin niin jotta tulee yli 5kymmentä leidii paikanpäälle... Onko pihassa paikkaa teltalle??
Heips! Sisämajoitustakin pystytään lisäämään n. parillakymmenellä ja telttoja toki mahtuuNinni kirjoitti:Juu, superiin täältä Susirajaltakin ensiks pöristellään. Antoi onneksi armas työnataja muutaman vapaapäivän.... jotta pääsee töihin
-Päkä-
PÄKÄ kirjoitti:
Heips! Sisämajoitustakin pystytään lisäämään n. parillakymmenellä ja telttoja toki mahtuu
No sehän hyvä kuulla!
Jotta ei tarvitse ruisailla rallia ja kauhistuttaa mummoja mahottomalla ylinopeudella ajettaessa majoittumispaikalle, tyyliin -kuka ehtii ennen!
Eli täältä Susirajan tuntumasta ollaan kyllä kovaa vauhtia (?) tulossa RipsiRalliin!
ARVON LEIDIT!!!!!! TAATTISTEN EMÄNTÄ SOITTI JA HALUAAKIN VUODEVARAUKSET ETUKÄTEEN,
OLEN LÄHTTÄNYT LISTAN TEISTÄ JOTKA OLETTE MULLE ILMOTTAUTUNEET, MUUT VOITTE ALKAA VARAAMAAN OMATOIMISESTI TAI MULLE. taattistentila@kolumbus.fi ,puh. 02 4369583 tai 0400828108
Päkä
0505574108
chapter2@hdcf.fi
OLEN LÄHTTÄNYT LISTAN TEISTÄ JOTKA OLETTE MULLE ILMOTTAUTUNEET, MUUT VOITTE ALKAA VARAAMAAN OMATOIMISESTI TAI MULLE. taattistentila@kolumbus.fi ,puh. 02 4369583 tai 0400828108
Päkä
0505574108
chapter2@hdcf.fi
Viimeksi muokannut PÄKÄ, 16:28 26.05.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Päkä-
Päkä, sulla oli lipsahtanut kirjoitusvirhe Taattisten tilan puhelinnumeroon, eli oikea numero on 02-4369583
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *
Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Meitäkin on Karjaalta lähdössä 2 tai 3 daamia, ilmoittelen Päkä sulle huomenna lukumäärän kun saan tietää että joutuuko Mia olemaan töissä vai pääseekö mukaan. Ajetaan ainakin Sannen kanssa kimpassa Tammisaaren kautta.
Superiin ei ikävä kyllä päästä
, mut nähdään sit juhannuksen jälkeen. JIHUU

Superiin ei ikävä kyllä päästä
Born to be wild 
Ok, kuulumisiinPinkBiker kirjoitti:Meitäkin on Karjaalta lähdössä 2 tai 3 daamia, ilmoittelen Päkä sulle huomenna lukumäärän kun saan tietää että joutuuko Mia olemaan töissä vai pääseekö mukaan. Ajetaan ainakin Sannen kanssa kimpassa Tammisaaren kautta.
Superiin ei ikävä kyllä päästä, mut nähdään sit juhannuksen jälkeen. JIHUU
![]()
-Päkä-

*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
- AngelOfAvalon
- Viesti:
Ai sulla on suhde naapurin mieheen...Suski kirjoitti:jos jollekin pohjoisemmasta tulevalle on stadin liepeillä tarvetta majoitukselle, mun kämppä on ihan tyhjillään kun mä punkkaan naapurissa mieheni luona.
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no