Sportsterin laatikkoon redlineä...?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

woke

Sportsterin laatikkoon redlineä...?

Viesti Kirjoittaja woke »

Laatikkoöljyn vaihto ois ajankohtainen ja meinasin laittaa redlinen öljyä -94 1200 sportsterin laatikkoon.Mietin vain että kumpaa öljyä sinne kannattais laittaa.Heavy scock proofia vai 75w90NS.Kertokaa te joilla on asiasta konkreettista kokemusta.
nicnac

Re: Sportsterin laatikkoon redlineä...?

Viesti Kirjoittaja nicnac »

Lainaus roadmachine.fi sivuilta
ShockProof sopii myös moottoripyörien märille kytkimille.

SuperLight: Formula-1, motocross
LightWeight: suorakytkentävaihteistot
Heavy: kaikki kilpaperät, Harley-Davidson big twinit (Sportster = 75W90NS)
Sportster alla jälleen.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Laittaisin kuitenkin sportsteriin Sportster Transmission Fluidia kuten on ohjeistettu.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Sportin laatikkoon EI pidä laittaa heavy shock proofia, ihan samasta syystä kuin mitään muutakaan bigtwinin laatikkoöljyä. Itse olen käyttänyt sekä tuota 75w90NS:ää sekä MT-90:stä, molemmat toimii.
woke

hemuli kirjoitti:Sportin laatikkoon EI pidä laittaa heavy shock proofia, ihan samasta syystä kuin mitään muutakaan bigtwinin laatikkoöljyä. Itse olen käyttänyt sekä tuota 75w90NS:ää sekä MT-90:stä, molemmat toimii.
Näin olen jonku muunkin kuullut sanovan että tuota heavy shock proofia ei sais laittaa Sportster mutta jotkut taas sanoo että voi laittaa.Redlinen sivujen mukaan sekin toimii märän kytkimen kanssa niin miksei se sitte sovi Sportster.? Tuota 75w90NS:ää mulla on nyt pullollinen ja sitä sinne varmaankin laitan.
woke

Sepixlh kirjoitti:Laittaisin kuitenkin sportsteriin Sportster Transmission Fluidia kuten on ohjeistettu.
No tuohan varmasti toimii ,mutta ajattelin kuitenkin tuota redlineä koittaa kun kuullostaa monilla olevan niistä hyviä kokemuksia.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

woke kirjoitti:
Sepixlh kirjoitti:Laittaisin kuitenkin sportsteriin Sportster Transmission Fluidia kuten on ohjeistettu.
No tuohan varmasti toimii ,mutta ajattelin kuitenkin tuota redlineä koittaa kun kuullostaa monilla olevan niistä hyviä kokemuksia.
Niin jokainen saa laittaa oman pyöräänsä mitä öljyä huvittaa :D vaikka ompelukone-öljyä
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Heavy shock proof on niin tahmeaa tavaraa että voi kytkimen käyttö muuttua mielenkiintoiseksi :evil: ...
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

Sporsteriin oma öljynsä, pelaa kivuttomimmin. :mrgreen:
XXX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja XXX »

Mää kerkesin pari kuukautta ajaa heavy shock proofilla ja kyllä sieltä silppua tuli.Erottui töhnä hyvin punaisesta.
Vastaa Viestiin