Kaasari on ihan Harley-Davidson merkkinen eli todennäkösesti ihan alkuperäinen. Purettu niin osiin kuin vain voi ja kaikki putsattu, pääsuutin kokoa: 160.
kyl toi sytkäkin on alkuperäinen.
vähän on pieni pääsuutin jos pyörä 1200.
mä laittaisin 180-190 pääsuuttimeks sekä välialuesuutin 45,ootko tarkastanu mikä toi välialue sulla on...
Hey, mitenkäs puristukset. Joskus itellä kanitti hydraulit ylös. Silloin venttiili tai useampi jäis kantamaan. Toimis eräänlaisena puolipuristimena ja avittaisi käynnistystä. Kaasutin ja sytkä sulla on ihan OK, jos kerta hyvin tärähtää. Jos sulla ei ole puristuspainemittaria niin vanhasta tulpasta ja renkaan venttiilistä vaikka juottamalla tai epoksiliimalla semmonen adapteri, että saat painetta silinteriin. Tai jos et jaksa sitäkään niin edes isoin vaihde päällä hiljakseen työntää ja kuunnella sihiseekö mistään. Ei se pääsuutin nyt tässä ole relevanttia kun kerta aiemmin on toiminut.
Pyörä on muutettu 883:sta 1200:ksi varmaan ei ole silloin vaihdettu pääsuutinta isommaksi. Pyörä mulla toista kesää ajossa. Toimi tuo kyllä viime kesän hyvin tolla suuttimella. Välialueen suuttimesta ei koko tiedossa.
tu_ke_va kirjoitti:Pyörä on muutettu 883:sta 1200:ksi varmaan ei ole silloin vaihdettu pääsuutinta isommaksi. Pyörä mulla toista kesää ajossa. Toimi tuo kyllä viime kesän hyvin tolla suuttimella. Välialueen suuttimesta ei koko tiedossa.
Kaasari:
Jep, läppäkeinänen... Eipä ole kokemusta tuon suuttimien koosta.
kyl ne suuttimetkin vaikuttaa,aikas kun ajelee liian laihalla ni kyllä tuhoa vaan tulee...venttiilit palaa ja kaikke muuta mukavaa saa liian laihoilla seoksilla...