Badlands Load Equalizer 3 - rikki, vai enks mä vaan osaa?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

RodNRam
Viesti:

Badlands Load Equalizer 3 - rikki, vai enks mä vaan osaa?

Viesti Kirjoittaja RodNRam »

Onks kellään kokemusta otsikossa mainitun load equalizerin asennuksesta?

Tilailin tuollaisen taannoin, ja eilen illalla asentelin, mut vaikuttaa että se ei toimi, tai sitten tein jotain väärin. Asentelin kyllä ohjeen (pyörä jossa TSSM) mukaisesti, mutta led-vilkut vilkuttaa edelleen ensin 4 kertaa ihan oikein ja sitten menee nopeaksi vilkkumiseksi. TSSMn errorlogissa ei ole mitään (ensin oli "21", kun oli huono liitos vasemman puolen vilkuissa, mut tuo korjaantui kun tsekkasin liitokset). Pitää vielä tänään tsekata liitokset uudemman kerran.
hdjokke
Viesti:

Re: Badlands Load Equalizer 3 - rikki, vai enks mä vaan osaa?

Viesti Kirjoittaja hdjokke »

Mullakin on hankittunna ja asennettuna sama vehje. Ei se nyt voi olla osaamisesta kiinni 4 johdon liittäminen. Ethän muuten käyttänyt mukana tulevia pikapuristusliittimiä. Kandee joko juottaa johdot tai sitten käyttää Abiko-liittimiä ja varmistaa johdon ja liittimen liitos vielä juottaen. Näin on itseäni viisaammat opastaneet. 2000 -> uudempiin häksättimiin suositellaan nimenomaan tätä Load Equalizer 3:sta.
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
RodNRam
Viesti:

Juu, niillä mukana olleilla rosvoilla nipsuttelin kiinni (tarkoitus on kyllä juottaa noi lopullisesti kunhan saan pelittämään). Jostain syystä kokemus on vaan opettanut että ensin pitäis jotenkin koklata pelittääkö, mut taitaa olla parasta juotella noi heti kiinni.
RodNRam
Viesti:

Kyllähän se niin oli että kun tinakolvia liitoksille näytti niin rupes vilkutkin pelittään.
Vastaa Viestiin