Kytkimen jäykkyys!
-
Vieras
Kytkimen jäykkyys!
Kyllästyneenä kytkimen jäykkyyteen olen päättänyt tehdä asialle jotain!
Ei se ole siitä kiinni etten jaksaisi, mutta jotainhan täytyy aina keksiä!
Onko kenelläkään tietoa oheisen laitteet toimivuudesta?
http://www.amp-research.com/store/harleyclutch.htm
Saksassa pyytävät hurjaa 189Euron hintaa! Jenkeistä kromattu maksaa 119USD, eli tulee varmasti halvemmaksi kuljetuksineen ja veroineen?
Tiedoista erittäin kiitollinen!
Ei se ole siitä kiinni etten jaksaisi, mutta jotainhan täytyy aina keksiä!
Onko kenelläkään tietoa oheisen laitteet toimivuudesta?
http://www.amp-research.com/store/harleyclutch.htm
Saksassa pyytävät hurjaa 189Euron hintaa! Jenkeistä kromattu maksaa 119USD, eli tulee varmasti halvemmaksi kuljetuksineen ja veroineen?
Tiedoista erittäin kiitollinen!
Lisää (pieniä) liikkuvia osia - lisää ongelmia...
Itse suosittelen kaikille jotka kaipaavat jouhevampaa kytkimen toimintaa - jos orkkis vaijerin herkistäminen rasvaamalla tai vaihtaminen auta - hydraulikytkintä. Maksaa hiukan enemmän mutta on hintansa väärti. Plussana voi letkun vetää mitä kautta haluaa kun se ei vaadi suorahkoa linjaa toimiakseen.
Noita ratasvirityksiä on ollut markkinoilla jo kauan mutta ikinä ne ei ole suurta suosiota saavuttaneet.
Itse suosittelen kaikille jotka kaipaavat jouhevampaa kytkimen toimintaa - jos orkkis vaijerin herkistäminen rasvaamalla tai vaihtaminen auta - hydraulikytkintä. Maksaa hiukan enemmän mutta on hintansa väärti. Plussana voi letkun vetää mitä kautta haluaa kun se ei vaadi suorahkoa linjaa toimiakseen.
Noita ratasvirityksiä on ollut markkinoilla jo kauan mutta ikinä ne ei ole suurta suosiota saavuttaneet.
-
Vieras
Kiitos vinkeistä !
Kyllä salillakin on tullut talvenmittaan käytyä melko ahkerasti!
Meinaa vaan siltikin pidemmillä matkoilla alkaa ns. tenniskyynärpää vaivata.
Tarttee varmaan ruveta tutkimaan hydraulikytkin vaihtoehtoja.
Jos nyt alkuun kuitenkin vielä vetäis kunnon rasvat vaijeriin, katsotaan kuinka pitkälle sillä päästään? (siihen se on normaalisti jäänyt joka kesä)
Hyvää ajokauden alkua ja nähdään tienpäällä!
(käsi jäykkänä?)
Kyllä salillakin on tullut talvenmittaan käytyä melko ahkerasti!
Meinaa vaan siltikin pidemmillä matkoilla alkaa ns. tenniskyynärpää vaivata.
Tarttee varmaan ruveta tutkimaan hydraulikytkin vaihtoehtoja.
Jos nyt alkuun kuitenkin vielä vetäis kunnon rasvat vaijeriin, katsotaan kuinka pitkälle sillä päästään? (siihen se on normaalisti jäänyt joka kesä)
Hyvää ajokauden alkua ja nähdään tienpäällä!
(käsi jäykkänä?)
kyllähän se auttaa
Laitettiinpa just tollainen kevynnyspalikka erään misulin sporttiin ja kyllä se kuulemma helppasi tuntuvasti. Noi hydrauliikkajutut vaatiikin jo mittavavampaa asentelua. Toki ovat myös parempia. Eli en menisi kuitenkaan väheksymään tota Fiskarsin oksasaksista kopioitua kevennysideaa.
totta.......pannu51 kirjoitti:Sieltä se tuli, täysin samaa mieltä. Miks' ei tullut mulle heti mieleen.Lawless kirjoitti:Jalkakytkin ja käsivaihde![]()
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Lawless