Tiivisteistä
Tiivisteistä
Moro kumpi on parempi pahvi vai metallivahvistettu tiiviste pannun alimpana sylinteritiivisteenä? kyseessä on vuoden 51 pannu. takapytty vuotaa kun seula. voiko siihen laittaa jotain tiivisteen lisäksi esim. tiivistelakkaa tai jotain muuta? olen koittanu jo pahvi ja ton metallivahvistetun tiivisteen ja olen oikassut pinnat.
Re: Tiivisteistä
Mistä öljy tulee?
Sylinterin ja lohkon välistä?
Lohkojen välistä?
Onko sylinteri ehjä? Ei hiushalkeamaa?
Onko lohko ehjä? Ei hiushalkeamaa?
Pytythän luonnollisestikin tuettu myös ylhäältä runkoon?
Sylinterin alapinnan voisi myös oikaista.
Jos sylinterin pinnapultit tulevat ulos lohkosta sylintereitä kiristäessä, niin sylinterin ja lohkon väli ei ole enää tiivis -> vuoto.
Tiivisteisiin voi laittaa liimaa taikka tiivistesilikonia (maltilla).
Sylinterin ja lohkon välistä?
Lohkojen välistä?
Onko sylinteri ehjä? Ei hiushalkeamaa?
Onko lohko ehjä? Ei hiushalkeamaa?
Pytythän luonnollisestikin tuettu myös ylhäältä runkoon?
Sylinterin alapinnan voisi myös oikaista.
Jos sylinterin pinnapultit tulevat ulos lohkosta sylintereitä kiristäessä, niin sylinterin ja lohkon väli ei ole enää tiivis -> vuoto.
Tiivisteisiin voi laittaa liimaa taikka tiivistesilikonia (maltilla).
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
-
hannupelkonen
Re: Tiivisteistä
Kuten Smuige sanoi, niin tiivistesilikonia kannattaa käyttää MALTILLA. Rassasin viikonloppuna yhden japsipyörän varakonetta, jonka olin saanut puoli-ilmaiseksi, koska rempan jälkeen kone oli savuttanut pahasti eikä remontoija viitsinyt ryhtyä sitä enää avaamaan. Kone oli tehty muuten hyvin, mutta tiivistesilikoni tukki suurelta osin öljyn paluukanavat (pinnapulttien reiät). Toisessa pytyssä imuventtiilin varren tiiviste näytti kuluneelta ja niinpä oletankin, että öljyä kertyi kanteen paljon, ja sitten sitä tunki myös pyttyyn huonon tiivisteen ohitse