oulu American car show vappuna
oulu American car show vappuna
Mikäs sen mukavampi tapa viettää työväen juhlaa kun käydä katteleen näyttelyä Oulussa.
1.5-2.5 Ouluhallissa ja mikäli haluat mopedisi sinne näytille niin tarjoa sitä acc.ouluätgmail.com tai kato tosta linkistä http://www.accoulu.fi/show.htm" onclick="window.open(this.href);return false; minä tuolla oon ollu jokavuosi ja meen vastakin homma toimii ja hauskaa on ollu. Tietääkseni tänäkin vuonna paikalla on HDCF Chapter 10 osasto ollut ainakin viimeiset kolmevuotta.Martille varmaan voi tarjota myös kalustoa osastolle ? onko näin Martti?
1.5-2.5 Ouluhallissa ja mikäli haluat mopedisi sinne näytille niin tarjoa sitä acc.ouluätgmail.com tai kato tosta linkistä http://www.accoulu.fi/show.htm" onclick="window.open(this.href);return false; minä tuolla oon ollu jokavuosi ja meen vastakin homma toimii ja hauskaa on ollu. Tietääkseni tänäkin vuonna paikalla on HDCF Chapter 10 osasto ollut ainakin viimeiset kolmevuotta.Martille varmaan voi tarjota myös kalustoa osastolle ? onko näin Martti?
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Re: oulu American car show vappuna
Markolla aika kultaa muistotporomarko kirjoitti:...Tietääkseni tänäkin vuonna paikalla on HDCF Chapter 10 osasto ollut ainakin viimeiset kolmevuotta...

Mielestäni Oulun näyttelyssä paras palvelu näytteilleasettajille, toisena tulee Tampere..., eipä juuri muista kyllä ole kokemustakaan, 5 tai 6 eri paikkaa takana
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Oon aivan samaa mieltä. 3 laitetta on ollut Oulussa näytillä ja ei voi muuta ku kehua järjestäjien toimintaa.JiiVee kirjoitti:Mielestäni Oulun näyttelyssä paras palvelu näytteilleasettajille, toisena tulee Tampere..., eipä juuri muista kyllä ole kokemustakaan, 5 tai 6 eri paikkaa takana
juu hiano on ollu aina ku käyny. kerran ollu -69 Vette ja nyt menossa tän nykysen kans. tai siis jos saan valamiiks...
puuttuu enää koneen kasaus, keulakuluman muutos, rungon maalautus, sissy, jarrut, pakarit, sähköt ja stonga. eli melekein valamis..
puuttuu enää koneen kasaus, keulakuluman muutos, rungon maalautus, sissy, jarrut, pakarit, sähköt ja stonga. eli melekein valamis..

Viimehetken kiireethän on mauste tohon näyttely hommaan. Itekkin oon nokkakarvat lakassa vetäny yhteen hökötykseen maaleja päälle . Tänään valmis mun osalta ja omistaja on jo melkosta kyytiä ruvennu niputtaan näyttääpäs jopa siltä että ei ees tule kiire?
Terve ja tuloo paikkakunnalle tutut ja tuntemattomat. Just laskeskelin että toi mopo on itelle kaikkinensa kymmenes värkki mitä oon kylän pinnassa näytellyt, vaikka onkin enempi käyttö kuin näyttö. Meillä piti tulla oikeen tallin oma osasto, mutta uhkaa kuivua kasaan kun ukoilla rojektit kusee. Kyllähän pojilla toi 30 vuoden kokemus näyttelyn järjestelyissä näkyy, aina on toiminut kivuttomasti.
Eiköhän Melrose alusta illaksi kunnon kekkerit!
Ps. Marko, mullei parta kasva vieläkään eli uskottavuus edelleen nollissa.
Eiköhän Melrose alusta illaksi kunnon kekkerit!
Ps. Marko, mullei parta kasva vieläkään eli uskottavuus edelleen nollissa.
Sillä välin kun te mietitte minä oon ehtiny tekeen jo viis virhettä
Missäs se Melrose renkuttaa näyttelyhallissa vaikko jossain kylillä?
Hallilla yskähtelevät perjantaina, alla Hanten viestiä kopioituna:
Oulun juhlanäyttelyn valmistelut alkavat olla loppusuoralla ja näyttelystä on tulossa jälleen erittäin hyvätasoinen. Ajoneuvoja on esillä n. 100, mukana useita vielä näkemättömiä kevään uutuuksia.
Ruotsin puolelta on myös tulossa runsas ja tasokas osallistujajoukko. Naapurimaasta saapuu myös Monica Öberg, joka rakentaa kisavarikkonsa Ouluhalliin ja esittelee tiimin toimintaa.
Näyttely on avoinna vappupäivänä pe 1.5. klo 18.00-24.00 ja la 2.5. klo 10.00-18.00. Perjantaina musiikista vastaavat Grady Company ja Melrose, lauantaina Extremity.
Liput 15 ? / 5 ?.
Oulun juhlanäyttelyn valmistelut alkavat olla loppusuoralla ja näyttelystä on tulossa jälleen erittäin hyvätasoinen. Ajoneuvoja on esillä n. 100, mukana useita vielä näkemättömiä kevään uutuuksia.
Ruotsin puolelta on myös tulossa runsas ja tasokas osallistujajoukko. Naapurimaasta saapuu myös Monica Öberg, joka rakentaa kisavarikkonsa Ouluhalliin ja esittelee tiimin toimintaa.
Näyttely on avoinna vappupäivänä pe 1.5. klo 18.00-24.00 ja la 2.5. klo 10.00-18.00. Perjantaina musiikista vastaavat Grady Company ja Melrose, lauantaina Extremity.
Liput 15 ? / 5 ?.
Sillä välin kun te mietitte minä oon ehtiny tekeen jo viis virhettä
Tartteeko tätä nyt ihan JOKA päivä nostaa...