Dynan takalokasuoja, leveys
Dynan takalokasuoja, leveys
Moro!
Työn alla olisi värkätä sissy 02 dynaan, ja sitä varten vähän skissailla mallia.
Valitettavasti pyörä on useamman sadan kilsan päässä joten kysymys kuuluu:
Paljonko on kyseisen vehkeen takalokasuojan leveys ulkopinnasta ulkopintaan sissys sivulevyjen kohdalta. Jos jollain sattuu olemaan kyseisen lainen vahje tallissa ja on sitä menossa illalla roplaamaan, niin viitsisikö ottaa mitan?
Hakutoimintoa käyttämällä ei löytynyt. Peränlevityksestä olleessa viestiketjussa Hemuli heitti ettei 180 takanakilla jää tilaa kuin milli puolelleen, joten veikkaan kok leveydeksi 185-190mm haarukkaan?
Muutaman viikon päästä saan kyllä selville itsekkin mutta jos apuja löytyy, niin olen kovin kiitollinen.
Työn alla olisi värkätä sissy 02 dynaan, ja sitä varten vähän skissailla mallia.
Valitettavasti pyörä on useamman sadan kilsan päässä joten kysymys kuuluu:
Paljonko on kyseisen vehkeen takalokasuojan leveys ulkopinnasta ulkopintaan sissys sivulevyjen kohdalta. Jos jollain sattuu olemaan kyseisen lainen vahje tallissa ja on sitä menossa illalla roplaamaan, niin viitsisikö ottaa mitan?
Hakutoimintoa käyttämällä ei löytynyt. Peränlevityksestä olleessa viestiketjussa Hemuli heitti ettei 180 takanakilla jää tilaa kuin milli puolelleen, joten veikkaan kok leveydeksi 185-190mm haarukkaan?
Muutaman viikon päästä saan kyllä selville itsekkin mutta jos apuja löytyy, niin olen kovin kiitollinen.
No on se....
Re: Dynan takalokasuoja, leveys
Mulla olis '01 FXD tossa Toisella Linjalla tallissa, tuu tänään tai torstai-iltana mittailemaan.
040 - 7 234 284 / Olli
040 - 7 234 284 / Olli
Kyllä siinä peränlevitysprojektissa oli lokarikin levitetty eli sikäli arvauksesi menee pahasti metsään. Eipä ole itselläkään nyt käsillä moista fillaria mistä mitata.
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Mulla -08 FXDL ja 180 pyörimässä siellä, tilaa jää molemmille puolille n.10mm eli veikkaan leveydeksi ihan maksimissaan 183mm sisämitaksi.
Noilla vuosimalleillakin eroja.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Thunder-Max EFI
Mulla on -06 Bob, jossa on nyt edeltävän Dyna-sarjan eli 2005 mallisen Dyna Wide Gliden takaloksu. Lokaria joutui levittämään n. 30mm, jotta meni siististi strutsien väliin. Jos en nyt ihan väärin muista (joka saattaa hyvinkin olla mahdollistaHarleyDad kirjoitti:Mulla -08 FXDL ja 180 pyörimässä siellä, tilaa jää molemmille puolille n.10mm eli veikkaan leveydeksi ihan maksimissaan 183mm sisämitaksi.
H-D Softail Custom 1998
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Mulla jostain tullut käsitys että Bobin takaloksu leveämpi kuin tollasen normi Dynan sekä joku sanoi sinne Bobin loksuun mahtuvan 200 renkaankin suoraan.
Mulle toi 180 alkaa olla ihan maksimi...
Mittaan kunhan käyn tallilla seuraavaksi.
Mulle toi 180 alkaa olla ihan maksimi...
Mittaan kunhan käyn tallilla seuraavaksi.
Dyna Low Rider -08
Thunder-Max EFI
Thunder-Max EFI
Ei noi teidän bobit ja uudet dynat paljon auta kun kysyjä tarvitsee mittaa -02 malliin jossa on vielä kapea takapää.
Tehdään kompromissi.hemuli kirjoitti:Ei noi teidän bobit ja uudet dynat paljon auta kun kysyjä tarvitsee mittaa -02 malliin jossa on vielä kapea takapää.
Bobin valmiiksi leveä lokasuoja 02-dynaan. Sopisiko pelkkien rutsien levityksellä?
Lokasuojan levittäminen ja maalauskuntoon laittaminen ei ole aivan tunnin homma. Itse ainakin kyselisin "popinlevittäjiltä" orkkislokasuojaa, jos vaan mitenkään saisin sopimaan.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
-
mr.livingstone
- Viesti:
Vm-02 Dyna FXD 150 leveällä renkaalla. 202mm sain mitattua sekä sissyn sisäreunasta sisäreunaan että lokarin ulkoreunasta ulkoreunaan. Vähän hankala mitata kun rengas edessä mutta ei varmaan paria milliä enempää heitä, veikkaisin.
Nyt alkaa juttu menemään todella sekavaksiPertti kirjoitti:...Tehdään kompromissi.
Bobin valmiiksi leveä lokasuoja 02-dynaan. Sopisiko pelkkien rutsien levityksellä?
Lokasuojan levittäminen ja maalauskuntoon laittaminen ei ole aivan tunnin homma. Itse ainakin kyselisin "popinlevittäjiltä" orkkislokasuojaa, jos vaan mitenkään saisin sopimaan.
hemuli kirjoitti:Nyt alkaa juttu menemään todella sekavaksiPertti kirjoitti:...Tehdään kompromissi.
Lokasuojan levittäminen ja maalauskuntoon laittaminen ei ole aivan tunnin homma. Itse ainakin kyselisin "popinlevittäjiltä" orkkislokasuojaa, jos vaan mitenkään saisin sopimaan.- missä vaiheessa kysyttiin lokarin levittämisestä? Eikös nyt ollut kyse ainoastaan vakio -02 lokarin leveydestä että kysyjä saa tehtyä sen ympärille hoijakan?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Onko sun -02 vuosmallissa ollu 130 vai 150 leveä orkkis takakumi? Mulla oli -02 vuosimallissa 130 kun se oli oikeasti runkonumeron mukaan -01, mutta myyty edelliselle omistajalle -02 mallisena jolloin tuli 150 leveä takakumi ja hieman leveämpi takalokari.
Dynaan menee leveämpi lokari pelkästään strutsien levittämisellä.
Dynaan menee leveämpi lokari pelkästään strutsien levittämisellä.
Kiitoksia! Tuo kuulostaa olevan hehtaarilla. Väännän ton mukaan niin ollaan toleransseissa, otetaan loppu asennusvaroista pois.mr.livingstone kirjoitti:Vm-02 Dyna FXD 150 leveällä renkaalla. 202mm sain mitattua sekä sissyn sisäreunasta sisäreunaan että lokarin ulkoreunasta ulkoreunaan. Vähän hankala mitata kun rengas edessä mutta ei varmaan paria milliä enempää heitä, veikkaisin.
Juu, Hemuli oli oikeassa. Kyseessä takalokarin leveys, ei levitys.
Mutta suuri kiitos kaikille vastanneille!
No on se....