Road King 97 ruiskun jousi?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Zami
Viesti:

Road King 97 ruiskun jousi?

Viesti Kirjoittaja Zami »

Terve

Nyt olis ongelma tuon ruiskumoduulin tai siinä olevan kaasuvivuston kanssa. Siinä palikas mihin tulee vaijerit on semmonen kierrejousi. Siinä kupin sisällä.

Ongelma on siinä että se jousi pyörii sielä kupin sisällä ihan vapaasti. Vaijeripalikas on ura jouselle mutta sit se toinen pää, mihin piruun se tulee? Jos joku ottaas mulle kuvan siitä tai muuten seliittääs niin ratkees seki kiekura. Niin joo, on siinä se pieni vetojousiki mutta sen paikka on selvä.

Onko muuten tuon kaasun ylipäänsä tarkotus edes palauttaa automaattisesti niinku pyörien yleensä? Palautuuhan se kaasu kun vääntää kahvan takas mutta eikö se ny muutenki kuulus palautuu.

Tiivisteremontti tehty ja jäi tuo vielä kiusaamaan.

Tattis!
viltsu
Viesti:

Re: Road King 97 ruiskun jousi?

Viesti Kirjoittaja viltsu »

Kyllähän sen kaasun pitäisi ihan normaalisti palauttaa. Jos jousen asennuksen jälkeen kaasu ei vieläkään palauta, niin sitten vaan kaasuvaijereiden säätöjä tarkistamaan.

Tuossa kuvat, joista näet, kuinka jousen toinen pää pitää olla.
Kuva
Kuva
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Sääditkö kaikki välykset pois veto- ja palautusvarpin väliltä.
Kanittaa toisiinsa, eikä siksi palauta kuin "käsin".
Pieni tyhjä liike pitää olla.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Zami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zami »

Kiitos ja kumarrus. Mistä tuollaanen kuva löytyy? Mun kirjasta löytyy vain semmonen räjäytyskuva ja siitä ei oikein saa irti. Se jousi on aina ollu irti ja oon sitä pyöritelly ennenki, mutta ei oo paikka löytyny.

Kiitos!
viltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viltsu »

Kuva on -97 matkamallien Service Manualista, ruiskua käsittelevästä kappaleesta. Taisi samalla aukeamalla olla räjäytyskuvakin.
Vastaa Viestiin