H-D nahkatakki netin kautta
-
yulbrunner
- Viesti:
Re: H-D nahkatakki netin kautta
Koot on tosiaan siellä aavistuksen isompia. Hmm.. Tuli sitte tämmönen ajatus mieleen! Mä haluaisin tilata vain pari paitaa sieltä St. Paulin liikkeestä, mutta noi toim.kulut,tulli+alv lisäävät kokonaishintaa kuitenkin vähän liikaa. Ei parin paidan takia viittis..jne. Ootko miettiny samaa! Eli.. onko joku/kukaan..täältä ihan Etelä-Suomesta, tilaamassa sieltä St. Paulista jotain? Tehtäisiin kimppatilaus ja jaettaisiin ne toimituskulut + muut! Onko ajatus ihan perseestä ja minä säälittävä luuseri? 
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:46 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Nopeimmin pääsette takuuvarmasti uuden, käyttämättömän alkuperäisen HD takin omistajaksi ostamalla minulta Streetwise -takin. Ostin sen Jenkeistä siellä käydessäni. Kiireessä otin itselleni liian ison eli se on kokoa L. Maksoin siitä 385$ + salestax eli yhteensä 417 taalaa.
Sillä tuskin voi tehdä voittoa, mutta en haluaisi tehdä rumaa tappiotakaan, joten tarjotkaa jotain!
Kuvia voin lähettää kun saan mail-osoitteen.
Jämerä takki sisäänrakennetuilla kyynärpää ja olkasuojilla!
Sillä tuskin voi tehdä voittoa, mutta en haluaisi tehdä rumaa tappiotakaan, joten tarjotkaa jotain!
Kuvia voin lähettää kun saan mail-osoitteen.
Jämerä takki sisäänrakennetuilla kyynärpää ja olkasuojilla!
Jos kelpaa kunnollinen nahkatakki jossa kuitenkaan ei ole H-D:n merkkejä ja värikkäitä kuvia niin Amerikoista löytyy sellainen pieni firma kuin Foxcreek Leather.
Tilasin rotsin ja tuli pauttiarallaa viikossa, painaa ihan helvetisti kun nyt sattuu olemaan yli puolitoistamillistä nahkaa ja parhaimmillaan kolme kerrosta päällekkäin.
Rinnasta ja selästä vetskarit auki niin ilma puhaltaa suoraan rotsin läpi, joutuu jopa vetämään räppänöitä pienemmälle kun tulee lämpöiselläkin kelillä kylmä ajaessa...
Ja ainakaan Porvoo - Helsinki matkalla ei tule rankkasade läpi, housut oli viime kesänä pariin kertaan kuin olis uimassa käynyt mutta paidan rinnuksissa oli pari pientä länttiä just tuuletusvetskareiden kohdalla... Ei voi kuin kehua.
Linkki
Tilasin rotsin ja tuli pauttiarallaa viikossa, painaa ihan helvetisti kun nyt sattuu olemaan yli puolitoistamillistä nahkaa ja parhaimmillaan kolme kerrosta päällekkäin.
Rinnasta ja selästä vetskarit auki niin ilma puhaltaa suoraan rotsin läpi, joutuu jopa vetämään räppänöitä pienemmälle kun tulee lämpöiselläkin kelillä kylmä ajaessa...
Ja ainakaan Porvoo - Helsinki matkalla ei tule rankkasade läpi, housut oli viime kesänä pariin kertaan kuin olis uimassa käynyt mutta paidan rinnuksissa oli pari pientä länttiä just tuuletusvetskareiden kohdalla... Ei voi kuin kehua.
Linkki
Fox Creekin takit (ja nahkahanskat) näyttävät hyviltä, mutta miten on kokojen kanssa? Täsmääkö paita päällä mitattu rinnanympärys järkevästi takkien kokotaulukkoon?
176 cm, 85 kg, rinnanympärys 110 cm näyttäisi kokoa 44.
Tämä himoittaisi:
http://www.foxcreekleather.com/351.html" onclick="window.open(this.href);return false;
176 cm, 85 kg, rinnanympärys 110 cm näyttäisi kokoa 44.
Tämä himoittaisi:
http://www.foxcreekleather.com/351.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitta käteen ja tilaus vetämään... http://www.foxcreekleather.com/size_charts/21.phtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Mä tilasin ekaks liian suuren takin kun ajattelin että hyvähän se on olla tilaa villapaidalle tms... ja paskan marjat. Toki yksi mahis on mitata vanhan rotsin mitat ja lisätä ne tilauksen tietoihin, jotain tuollaista kyselivät kun lähettivät uuden takin. Itse vaihto meni todella kivuttomasti siihen asti kunnes uusi rotsi oli taas tullipostissa, mamma tiskin takana kertoi että olisi ollut hyvä lähettää palautuspaketti heidän kauttaan mutta onneksi lähetyslistassa oli maininta "replacement" ja hinta $0.00 tms jolloin uskoi että olin lähettänyt ekan rotsin takaisin enkä joutunut maksamaan tulleja uudestaan.
Jaa niin, noihan antaa aika asiallisen takuun tuotteilleen... Elinikäinen takuu mutta ei koske vaurioita jotka ovat syntyneet onnettomuuksissa tai esim puukkohippasilla olosta
Mä tilasin ekaks liian suuren takin kun ajattelin että hyvähän se on olla tilaa villapaidalle tms... ja paskan marjat. Toki yksi mahis on mitata vanhan rotsin mitat ja lisätä ne tilauksen tietoihin, jotain tuollaista kyselivät kun lähettivät uuden takin. Itse vaihto meni todella kivuttomasti siihen asti kunnes uusi rotsi oli taas tullipostissa, mamma tiskin takana kertoi että olisi ollut hyvä lähettää palautuspaketti heidän kauttaan mutta onneksi lähetyslistassa oli maininta "replacement" ja hinta $0.00 tms jolloin uskoi että olin lähettänyt ekan rotsin takaisin enkä joutunut maksamaan tulleja uudestaan.
Jaa niin, noihan antaa aika asiallisen takuun tuotteilleen... Elinikäinen takuu mutta ei koske vaurioita jotka ovat syntyneet onnettomuuksissa tai esim puukkohippasilla olosta
Tilasin sunnuntaina Foxcreekiltä nahkarotsin, hanskat ja nahanhoitotuotteita. Paketti tuli tänään perjantaina. Hinta posteineen oli $ 651, josta meni tullia 141,85 ?.
Rotsi on aika tiukka, mutta se ei haittaa koska pudotan painoa viitisen kiloa ennen kauden alkua. Peurannahkahanskatkin ovat sivusuunnassa tiukat mutta kuulemma muotoutuvat käden mukaan nopeasti. Sormissa on ylimääräistä pituutta vajaa sentti.
Rotsien tilaajille suosittelen yhtä suurempaa kokoa kuin mitä mittanauha näyttää. Tai parin kilon laihdutusta pakettia odotellessa
Rotsi on aika tiukka, mutta se ei haittaa koska pudotan painoa viitisen kiloa ennen kauden alkua. Peurannahkahanskatkin ovat sivusuunnassa tiukat mutta kuulemma muotoutuvat käden mukaan nopeasti. Sormissa on ylimääräistä pituutta vajaa sentti.
Rotsien tilaajille suosittelen yhtä suurempaa kokoa kuin mitä mittanauha näyttää. Tai parin kilon laihdutusta pakettia odotellessa
Pidä rotsia päällä muutama päivä, laita vaikka vähän paksumpi paita alle... Oma kokemus alkuun tiukoilta tuntuneista nahkarotseista on et ne antaa periksi, muovautuvat omistajan "lihasten" mukaan. Ostin joku aika sitten rukkan tosi tiukan nahkatakin, mut kun viikon verran pidin sitä joka ilta päällä arkiaskareissa, niin se alkoi tuntumaan jo väljältä. Melkein harmitti, olis ollut hyvä syy vaihtaa light beeriin.Keba kirjoitti:Rotsi on aika tiukka, mutta se ei haittaa koska pudotan painoa viitisen kiloa ennen kauden alkua. Peurannahkahanskatkin ovat sivusuunnassa tiukat mutta kuulemma muotoutuvat käden mukaan nopeasti. Sormissa on ylimääräistä pituutta vajaa sentti.
Eikä ajotakki saa liian väljä ollakaan, väljä nuttu nostaa helposti tuulipussin selkään.
Viva Knievel!
Jos Keban rotsi painaa lähellekkään sen mitä mun niin aika saatanan lujaa pitää ajaa että rotsista saa tehtyä tuulipussin...
Keba mitkä hanskat tilasit? Miltä tuntuu? Aattelin kanssa tilata parin tai kaks, tietäis vaan mitä mallia...
Keba mitkä hanskat tilasit? Miltä tuntuu? Aattelin kanssa tilata parin tai kaks, tietäis vaan mitä mallia...
No joo, olis pitänyt lisätä et tätä ongelmaa esiintyy yleensä vaan rautapäällä ajaessaStaga kirjoitti:Jos Keban rotsi painaa lähellekkään sen mitä mun niin aika saatanan lujaa pitää ajaa että rotsista saa tehtyä tuulipussin...![]()
Tuntuu olevan yleinen mielipide on se että jenkki-koot olisivat isompia.. Enpä tiedä .. nää on vaikeeta sanoa mutta itse olen pannut merkille että minulla koot vastaavat aika hyvin toisiaan - eli käytän M-koon vaatteita yleisesti, joskus L:ää mutta sanoisin olevani M-kokoa. Ainakin minulle M-koon H-D ajotakki oli sopivan - sen leikkaus pitääkin olla istuva. Samoin olen huomannut että sama koko pätee sitten muissakin takeissa, eli jos on jossain varmistanut oman H-D kokonsa niin aika turvallisesti voi tilata sitä kokoa enemmänkin... eli ei tunnu olevan mallikohtaista vaihtelua kovin paljoa.
Dyna Street Bob -07
DeerTour Motorcycle gloves $79Staga kirjoitti:
http://www.foxcreekleather.com/127.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ihan mukavilta tuntuvat. Hieman tiukat sivusuunnassa, mutta venyvät varmasti käteen sopiviksi kun ovat niin notkeaa nahkaa.
Takin tilasin ja nyt sen pitäisi olla jossain Suomessa niin kysyisin ,että onkos tuosta USPS:n Tracking numberista mitään hyötyä kun jos käsitin oikein niin lähetystä on yritetty tuoda minulle tänään vaikka ketään ei ole kuitenkaan käynyt koputtamassa oven takana?
"We attempted to deliver your item in FINLAND at 8:38 AM on March 18, 2009."
"We attempted to deliver your item in FINLAND at 8:38 AM on March 18, 2009."
FXSTSi 2003
Tarkoittaa yleensä sitä että takki on tullissa ja saat siitä kirjallisen saapumisilmoituksen muutaman päivän sisällä. Onhan niitä toki joskus lipsahtanut seulasta läpi mutta sitä tuo teksti on ainakin omalla kohdallani joka kerta tarkoittanut.EasyRider kirjoitti:..."We attempted to deliver your item in FINLAND at 8:38 AM on March 18, 2009."
No hyvä siinä tapauksessa kun ajattelin että minnekkäs ne sitä pakettia ovat yrittäneet viedä kun ei mitään kuulu. No odotellaan vaan sitten jos sieltä tullista kirje tulisi. Kiitoksia Hemulille vastauksesta.hemuli kirjoitti:Tarkoittaa yleensä sitä että takki on tullissa ja saat siitä kirjallisen saapumisilmoituksen muutaman päivän sisällä. Onhan niitä toki joskus lipsahtanut seulasta läpi mutta sitä tuo teksti on ainakin omalla kohdallani joka kerta tarkoittanut.EasyRider kirjoitti:..."We attempted to deliver your item in FINLAND at 8:38 AM on March 18, 2009."
FXSTSi 2003