sportsterin kytkin

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

kytkin

sportsterin kytkin

Viesti Kirjoittaja kytkin »

Onko vinkkejä -87 sportin kytkinpakan purkamiseen ilman erikoistyökaluja (jousenpuristin)?
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

En mä ainakaan mitään puristimia tarvinnut, senkun aukas vaan.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Eilen jo luulin että takarenkaan vaihto on ainoa toimenpide talvelle, mutta on tuota kytkintä joutunut säätämään sen verran paljon viimeisten tuhansien kilometrien aikan, että jos pinnat tarkistais.

Eli onko tosiaan noin? Että ilman sitä Clymerin mainitsemaa erikoistyökalua saa 4-vaihteisen evosporan kytkinpakan purettua?
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

Mä sen silloin ensimmäisen kerran aukasin ilman mitään työkalua. Kävi ihan hyvin mutta toissapäivänä purettiin kaverin kytkin niin käytettiin sellasta työkalua.

Tein sen työkalun sillon kasatessani sitä kytkinpakkaa. Se tuli tehtyä maalinpoistoainepurkista, alumiinilatoista ja kierretangosta. Vakio jousilevyä ei ainakaan tarvi hirveen voimalla painaa, pelas tollanen virityskin.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Saahan sen purettua muttei kasattua :twisted: itse tein "työkalun" pitkästä pultista ja lattaraudasta
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin