OT:ksi menee, mutta kun en jaksanut sopivampaa otsikkoa etsiä...
Tässä kypärätestiä:
http://sharp.direct.gov.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nolan No1
Re: Nolan No1
http://www.mmaf.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Käyttelin tuollasta kypärää varmaan 4-5 vuotta ja hyvältä se silloin mun päässä tuntui. Hemmetin äänekäs se vain on kun ilma pääsee puhaltamaa suoraan korvaan pehmusteiden välistä, voi olla että tuosta syystä kypärä vielä kovassa vauhdissa yrittää lähteä päästä. Nyt kun tarkemmin muistelee niin painoi se muakin otsaan mutta niin tuo nykyinen davidakin painaa, siihen tottuu viikonlopun ajeluitten jälkeen.Vitone kirjoitti:Mikäs vika siinä on, että kannattaisi kauppaan jättäämikira kirjoitti:En tidä mistä noita pottia saa, mutta suosittelen suosiolla jättämään sellaisen sinne kaupaan. Jos meinaat kypärää käyttää osta davida, arai tai joku muu malli nolanilta.![]()
![]()
Onkos kukaan käynyt kokeilemassa tätä shoei s-20 jet kypärää. Joku esite tippu luukusta ja mainostettiin ohueksi, pienikuoriseksi ja e-hyväksynnän omaavaksi potaksi
Vai näyttääkö tältä

Vai näyttääkö tältä

Tuossa kuvassahan lienee EU- normien mukaiseksi paksunnettu Nolan 01. Ei muuta kun kauppiaalle vanhasta vaihtokauppaa hieromaan!
Tosielämässä ei soi taustamusiikki
Tismalleen samat sanat. Ärsyttävä piirre näin jälkikäteen ajateltuna tuo vauhdissa "valuminen", vaikka miten kireelle sen leukahihnan viritti, niska väsyi. Nyt kun on pari vuotta jo ollut erinomaisesti päähän istuva kypärä, sen eron huomaa selkeästi.mikira kirjoitti: Käyttelin tuollasta kypärää varmaan 4-5 vuotta ja hyvältä se silloin mun päässä tuntui. Hemmetin äänekäs se vain on kun ilma pääsee puhaltamaa suoraan korvaan pehmusteiden välistä, voi olla että tuosta syystä kypärä vielä kovassa vauhdissa yrittää lähteä päästä.
Oikeesti tuommoinen ^^ spaceballs kypärä olis kyllä loistava! Tuommoisen kun jonkun päässä näkisi tulisi ihan varmasti hyvälle tuulelle loppupäiväksi, tai jopa viikoksi

Minulla noita on pari kappaletta hyllyssä, toinen maalattuna ja teipattuna oheisen pyörän väreihin ja toinen vara sekä matkustajan kypäränä. Ovat mielestäni ihan siedettävän kokoisia, mutta eivät istu ainakaan minun päähäni yhtä hyvin, kuin merkin umpikypärät. pääkypäräni on umpinainen Shoei XR-1000 ja se istuu loistavasti.Vitone kirjoitti:kokeilemassa tätä shoei s-20 jet kypärää
Kesällä ajelin reissussa tuon S-20 kanssa ja piti kesken pitkän reissun leikellä ja muotoilla vähän pehmusteita, jotta lakkasi puristamasta. Sen jälkeen oli todella miellyttävä ajaa ja pitää päässä, eikä silti valunut tai heilunut. Sivulta on ahdas ainakin minulle tunkea yhtään paksumpaa tai leveämpää aurinkolasin sankaa kypärän sisään. Mutta tämä on yksilöllista ja selviää vain sovittamalla. mutta pidä sitä tarpeeksi kauan päässä. Paras olisi, jos saisi koeajoon...
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Olisi kiinnostava tosiaan nähdä se testi...T-mies kirjoitti:Pitääkin etsiä se N01-testitapaus ihan mielenkiinnosta, siellä oli nimittäin kalliita herkkutattidirektiivikypäriä joukossa ko. testissä. Jos löydän niin laita johonkin näkösälle.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Niin, jäi Nolan ostamatta! Davida Speedsterin ostin
! Hyvältä ainakin näyttää vaikkakin laitonhan se on..
-
choppershovel
- Viesti:
Hyvinkään mopo-sportissa oli viime kesänä niitä iso läjä omistaja sanoi ostaneensa maahantuojan loppu varaston eli sieltä varmaan kannattaa kysellä.