mulla on tollanen tankki: http://www.justgastanks.com/store/image ... dd8d53.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ja siinä on paikallaan pop-up korkki jonka heitän helvettiin kun se päästää vettä tankkiin niinku moni tää tietääkin kokemuksesta. missä vaihees hd (olettaisin et on joku hd-normin mukainen kierre tos tarvikkeessaki) on vaihtanu kierteitä ku yritin ettiä normikorkkia swapeista ni niis on aina ollu paljon isompi jenka (olisko kaikki näkemäni olleet sit 82->, eli millaset on uusis ku tankki ei oo ku muutaman vuoden vanha) kun tossa mun korkis on harva kierre ja halkaisija pienempi ku nois mitä mä oon löytäny.. otan illalla tallis mittoja tosta jenkaosasta. Prkl ku tää ei tutuillakaa oo semmosia et pääsis vertaileen.
Tankin korkkien jengat
Tankin korkkien jengat
-PANHEADS MC-
Re: Tankin korkkien jengat
Noissa kustomtankeissa on ihan oma kierteensä, paljon pienempi kuin mitä HD:n omissa. Noihin ei löydä swapeista korkkeja, niihin käy vaan ne omat pop-upit (jotka siis on perseestä). Ellet sitten sorvaa itse uutta.
HD:n kierrettävissä korkeissa on kaikissa sama kierre, pieni muutos tuli muistaakseni -95/96 ja menee muistaakseni niin että vanhat korkit ei käy uusiin mutta uudet käy vanhoihin. Eli muutos on ihan millin osien luokkaa.
Jos haluat tavallisen korkin siihen niin ei auta kuin leikata vanha kierre pois ja hitsata jostain romutankista uusi tilalle.
HD:n kierrettävissä korkeissa on kaikissa sama kierre, pieni muutos tuli muistaakseni -95/96 ja menee muistaakseni niin että vanhat korkit ei käy uusiin mutta uudet käy vanhoihin. Eli muutos on ihan millin osien luokkaa.
Jos haluat tavallisen korkin siihen niin ei auta kuin leikata vanha kierre pois ja hitsata jostain romutankista uusi tilalle.
tota mä kieltämättä hieman pelkäsinkin... tankki on muuten kunnos ni ei viitti silputa, joten silppuan korkin ja väännän siitä normaalin
-PANHEADS MC-
Tainnut muuttua just toisinpäin.hemuli kirjoitti: HD:n kierrettävissä korkeissa on kaikissa sama kierre, pieni muutos tuli muistaakseni -95/96 ja menee muistaakseni niin että vanhat korkit ei käy uusiin mutta uudet käy vanhoihin. Eli muutos on ihan millin osien luokkaa.
Uudemmat korkit (ainakin oikeanpuoleinen) on isompi halkaisialtaan kuin vanhat.
Tässä hieman asiaa sivuten
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019