HD-rotsi Jenkeistä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Niin ja huuto.netistä harrikka paitoja huokeesti.
Yhdessä harrikka paidaassa jopa triuppi 8O . Tuotteen sijainti Thaimaa. Mitä HELV... Kyl mä nyt viel sen ymmärrän et niitä siellä paikan päällä myydään ja me niitä SIELTÄ nnitä ostetaan (itsekkin näin tehneenä, kun on vielä niin pirun hyvä laatusiakin), mutta miten ihmeessä niitä voidaan myydä täällä niin ettei kukaan tähän pääse puuttumaan?
-Know your enemy-
Pokko76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pokko76 »

PÄKÄ kirjoitti:TEMPTEST NAISTEN 3 IN 1 TAKKI
[97086-09VW]

Item #: 373

966.00?

Tämmönen naisten nahkarotsi Kuopion diilerillä... ja ameriikasta kotiin himpunverranvajaa 400 ?, että pistää kyl mietiin mistä niitä hankkii.
"pakko saada halvemmalla" jättää parit tuopit väliin ,
kyllä tossa täytyis jättää liian monta tuoppia ostamatta :D :D
Sportster -99 XLH1450
Typhoon-Luokan ydinsukellusvene 2 x 190 MW ydinreaktoria
Tunturi Sport -75 Puch 50cc 1,5 hv
Avaruussukkula RS-25 (SSME) 1.8 MN x 3
kelomarko
Viesti:

Re: HD-rotsi Jenkeistä?

Viesti Kirjoittaja kelomarko »

Itse tilasin HD Racing (ei nahka) rotsin alkuvuodesta. Hinta eeroissa 75 ja loppusumma posti+tullimaksuineenn lähellä 150 eeroa.
mr.livingstone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mr.livingstone »

kelomarko kirjoitti:Itse tilasin HD Racing (ei nahka) rotsin alkuvuodesta. Hinta eeroissa 75 ja loppusumma posti+tullimaksuineenn lähellä 150 eeroa.
Hain viikko sitten tullista naisten Racing takin (nylon). Hinta taaloissa takki 96,95 ja postikulut 29,99 eli yht.126,95.
Euroissa 101,68 ja siihen alv.22% päälle eli 22,36 euroa.
takin hinnaksi siis tuli 124,04 euroa.
Suomessa yleinen hinta samalle takille näyttää olevan 195 euroa.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 08:37 27.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
TipiL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TipiL »

Halpaa on, mutta ei aina niin helppoa.
Jos omalle työlleen, vaivalle ja riskille, ettei tavara koskaan saavukaan, ei laske mitään tuntihintaa, niin on reilusti voitolla, mutta sanonpa vaan ettei se suomalainen kiskurikauppias ihan ilmaiseksi sitä katetta saa, vaan joutuu siinä välillä vähän töitä leipänsä eteen tekemään.
Vielä viime vuonna homma toimikin vielä jotenkin, mutta keväällä halvan dollarin aikaan alkoi sellainen alamäki toimitusten luotettavuudessa ja vastaavasti rahtien hinnoissa nousu, että heikompaa hirvittää.
Ei sillä, että silloin, jos homma toimii, saa kyllä hyvän tuntihinna työlleen ja merkkitavaraa alle Suomen merkittömän tavaran hinnalla.
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *

Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
Lippajärven kreivi
Viesti:

Tullin sivuilta...

Viesti Kirjoittaja Lippajärven kreivi »

kcenter kirjoitti:Nahkavaatteissa tulli on aina 4%
Suosituimpien tuotteiden maahantuontiverot EU:n ulkopuolisesta maasta, jonka
kanssa ei ole tullietuussopimusta

tulli arvonlisävero
- auton moottorin osat 2,7 % 22 %
- auton korin osat 4,5 % 22 %
- moottoripyörän osat 3,7 % 22 %
- pienoismallit vapaa tai 4,7 % 22 %
- dvd-levyt 3,5 % 22 %
- vaatteet 12 % tai 12,2 % 22 %
- golf-välineet 2,7 % 22 %
- nahkaiset käsilaukut 3 % 22 %
- kosmetiikka vapaa 22 %

Tilasin ilmanputsarin Chicago Harleysta, tuli UPS toimituksena kotiin asti, UPS otti tullauksesta ja kotiintuotuna 11,5?.
Ei huono palvelu, soittamalla saa tuomaan vaikka töihin jos ei päivällä kotona...Chicago Harley kun lähettää luottokortin osoitteeseen.
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
madenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madenzo »

yulbrunner kirjoitti:Kuinka hankalaa on tilata takki Jenkeistä?Onko täältä kukaan yksityishenkilö tilannu? Miten onnistuu? Mistä? Toimituskulut?
:oops: :oops: helppoa ja halpaa.tilattiin jenkeistä ja tuli nopeesti.mutta mutta.oletko lukenut hd miehen seikkailut kadonneen respektin metsästys.osta sweepin takki,hieno,kestävä,katu-uskottava.tiedän mistä puhun.kemissä viisi kaunista tyttöä naureskeli päin naamaa.oli hd-paitaa,hd-bandanaa.oransii raitaa päällä.kyselivät onko eka harrikka johon vastasin viides jo menossa.no niillä pitkäaikainen harrikka harrastus takana eikä yhtään harrikka merkkii näkynyt.pitivät pellenä,no pellehän minä olenkin.mutta tyyli vaihtui :oops: :oops: :oops:
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
TipiL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TipiL »

Ei ole pelleä pukeutua siten kuin haluaa, vaikka joka sukanpohjasta löytyisi se H-D-logo, jos se vaan on omaksi koettu juttu.
Pelle on se, joka muuttaa omaa tyyliään toisten mielipiteen vuoksi...

Tämäkin nyt vaan minun mielipide, ja sen aion myös pitää, vaikka joku sanoisi sen vuoksi mitä hyvänsä :wink:
* FXDF * My vibrator has two wheels and six speeds *

Harrikkanaiset-kirja * Gremlin Bells -Pirunkellot
madenzo
Viesti:

TipiL kirjoitti:Ei ole pelleä pukeutua siten kuin haluaa, vaikka joka sukanpohjasta löytyisi se H-D-logo, jos se vaan on omaksi koettu juttu.
Pelle on se, joka muuttaa omaa tyyliään toisten mielipiteen vuoksi...

Tämäkin nyt vaan minun mielipide, ja sen aion myös pitää, vaikka joku sanoisi sen vuoksi mitä hyvänsä :wink:
:lol: :lol: haa ja vai niin no olet vissiin oikeassa,mä vaan ajelen pyörällä.vaikka puku päällä ja se on mun tyyli.
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
hermanni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hermanni »

mutta tyyli vaihtui :oops: :oops: :oops:[/quote]

Nooh. ostitko hajabusan vai kawakympin? :roll:
Lippajärven kreivi
Viesti:

Takki...

Viesti Kirjoittaja Lippajärven kreivi »

Sanoo kuka tahansa vaatteista mitä hyvänsä niin laadukkaita ne HD:n kamat ainakin on...tietty kyllä niillä hinnoilla pitää ollakin.
Itselläni ainoastaan HD:n Race nahkatakki ja en moitteen sijaa löydä, saappaat onkin sitten ihan muualta kuten nahkahousutkin sekä hanskat.
Eiköhän se tarkeintä että viihtyy ne kamat päällä mitkä on valinnut...
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
pekkakoo

HD-rotsi Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja pekkakoo »

Hei Päkä
Etkö sä kerran Kuopiossa käynneenä rengas puhki uskonnu että siellä on kallista(savolainen kusettaa)kun olet Yrittäjä niin mistä ne katteet otetaan ja palkat ja sosiaalikulut maksetaan jostain se raha pitää tulla.Kai sullakin on Jenkki hinnat.
madenzo
Viesti:

hermanni kirjoitti:mutta tyyli vaihtui :oops: :oops: :oops:
Nooh. ostitko hajabusan vai kawakympin? :roll:[/quote] :oops: :oops: tyyli olis vaihtunut muutenkin.liika on liikaa.lue hd miehen seikkailut.minulla kaveri jolla todella ampunut yli.keittiön kellokin harrikka.hyvä ettei kullin nupissa lue hd.mutta jokainen taplaa tavallaan.kyllä mullakin hd vaatteitä löytyy.ostitko hajabusan vai kawan,ja miten toi nyt pukeutumiseen liittyy.tallissa valmistumassa fat ash bobber ,apehangereilla. 8) 8) :lol: ps ja vaimolle tilattiin valkoinen hd nahkarotsi jenkeistä hinta suomessa noin 800e ja jenkeissä 200e eli sieltä kannattaa niitä ostaa.
yulbrunner
Viesti:

Tikusta.. eiku takista asiaa..

Viesti Kirjoittaja yulbrunner »

Heh. Oon kyllä lukenu kyseisen kirjan. Silti uskalsin hommata HD-rotsin. Voi hurja! Mun silmään se vaan on siisti. Onko muulla väliä? Takki maksoi sen, minkä nyt suunnilleen olen valmis takista maksamaan! Oli mulla aikasemmin semmonen Sweepinkin malli, mutten oikein tykänny siitä. Mutta ajofiilis on kuitenkin se tärkein, ei se että minkälainen rotsi sulla on päällä! Kesää odotellessa.. :wink:
Vastaa Viestiin