KYSYMYS

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Joe Cool
Viesti:

Re: Helpottaako tämä

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

keijo21@dnainternet.net kirjoitti:Jos saat tästä sielullesi rauhan,olkoon se sitten niin.
Kiitos minultakin. On aina henkisesti vaurastuttavaa yrittää ymmärtää toisen ajatuksia, mutta jos niitä ei jaksa lukea esillepanosta (caps lock) johtuen, hukkuu mahdollinen asia suotta ulkoisiin esteisiin :) Jatka vaan tähän malliin, niin luen kyllä kaikki viestisi jatkossa :)
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
JuicyFruit

Viesti Kirjoittaja JuicyFruit »

Hyvä Keijo! Taisi vaan näppis olla harvinaisella tuumakierteellä
vai olikos ruuvilukitetta päässyt lorahtamaan isojen kirjainten päälle.

<Kuva> jytinää joulun odotukseen
The bigger, the better.
Seawolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seawolf »

Netin keskustelupalstoilla on ollut aina niin et jos kirjoittaa isoilla on sama kun huutaisi live keskustelussa. Eikä kukaan tykkää keskustella jos toinen huutaa.

Sellainen sanontakin on että " se huutaa joka pelkää" ja pitää aika pitkälle paikkansa. Ainakin itse olen huomannut että kun on epävarma niin ääni kohoaa jos haluaa että asiat menisivät niin kuin huutaja haluaa.
Valitettavasti on todettava että olen joskus menneisyydessä syyllistynyt itsekin tähän....... :oops:
Juu ei, hywät ei hätäile.....ja mihinkäs sitä kiire?
keijo21@dnainternet.net

Päätös

Viesti Kirjoittaja keijo21@dnainternet.net »

Kommenteissa huomaa aivan selvästi kahtiajaon.Yhtäällä kiinnostaa
tekstini sisältö,toisaalla kirjainten koko.Mitä tämä jälkimmäinen joukko
pelkää,kun he suorastaan huutaa.
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Kuulehan Keijo.

Kun nyt sait ton capslokin päältä, niin mun silmissä ainakin muutuit idiootista ihan tavalliseksi kirjoittajaksi.

Se vaan on ärsyttävää lukea isolla koko ajan kirjoitettua tekstiä.
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
madenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madenzo »

teija kirjoitti:Voi jessus sentää, onko toi nyt jumalaa suurempi juttu toi isoilla kirjaimilla kirjoittaminen, meneekö siitä vatta sekasin tai jotain. J Kokkonen tuu takaisin.
:lol: :lol: :lol: yhdyn edelliseen siitä isoilla kirjaimilla kirjoittamisesta,mitä väliä.onko täällä herkkä hipiäistä porukkaa vai muutn vaan lap............... :oops: :oops: :oops: :oops:
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Vastaa Viestiin