Onko kellään tarkempaa tietoa tämmöisestä diilerista?
http://www.nordend.fi/6
Uusi mopo liike !!!!!!
Taitaa olla eestin poikii...
Huomasin tämän
Jos noi vehkeet on ollut EU:ssa, eli Virossa rekisteröitynä niin silloinhan ei tarvitse maksaa alv:a.
Huomasin tämän
Suomeen kun myydään niin vois tosiaan myydä suomeksi, ainakin olis helpompaa.XX@yahoo.com Re: Kysymykset, risut ja ruusut.... 19.9.2008 14:24
Ota yhteyttä jos haluat sivut suomeksi. !
Jos noi vehkeet on ollut EU:ssa, eli Virossa rekisteröitynä niin silloinhan ei tarvitse maksaa alv:a.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
No eihän tuo mikään uusi liike ole. Minun mopo on ostettu tuolta.
Mopon piti olla kolaroimaton mutta sitten myöhemmin selvisi, että sillä on kolaroitu, kun itse otin selvää (joutu kirjoittamaan amerikkaan kyseiseen autorekisterikeskukseen ja kysyä mopon historiaa). Kaveri väitti, että ei ole kolaroitu.
Onneksi mälli on ollut pieni, kun ei vaikuta mitenkään ajettavuuteen yms.
No senkummemmin moittimatta myyjää, vetäköön jokainen omat johtopäätökset.
Edit: Jos joku päättää ostaa pyörän tuolta liikkeestä, niin kannattaa kysyä ko. pyörän runkonumeroa ja syöttää se Carfax järjestelmään. Silloin saa ainakin faktaa pyörän historiasta.
Mopon piti olla kolaroimaton mutta sitten myöhemmin selvisi, että sillä on kolaroitu, kun itse otin selvää (joutu kirjoittamaan amerikkaan kyseiseen autorekisterikeskukseen ja kysyä mopon historiaa). Kaveri väitti, että ei ole kolaroitu.
Onneksi mälli on ollut pieni, kun ei vaikuta mitenkään ajettavuuteen yms.
No senkummemmin moittimatta myyjää, vetäköön jokainen omat johtopäätökset.
Edit: Jos joku päättää ostaa pyörän tuolta liikkeestä, niin kannattaa kysyä ko. pyörän runkonumeroa ja syöttää se Carfax järjestelmään. Silloin saa ainakin faktaa pyörän historiasta.
FXDWG -99